Spændende tråd!!
Men hva er det nu lige TV er?? Jeg mener... som iværksættere og sprudlende selvstændige undrer det mig at I overhovedet har tid til at se på alt det skrammel, og ikke mindst bekymre Jer om det - hallo, det giver mere tid til Business fordi man ikke gider spilde sin tid på al det crap...! 
Og hvor er jeg dog i øvrigt træt af alle de danskere der sidder klistret til Huset og Rent Hjem og Så ka' i lære det - sig mig engang, hvad er det for en skrækkelig kultur vi lever i, hvor vi skal opdrage vores børn gennem tv, vi skal lære at lave mad og GØRE RENT??? gennem TV?? Nu må der snart være nogle der vågner op! Vi har en statistik der siger at 70% af alle butikstyverier begået af personer under 18 er piger!! Fordi de vil leve op til trenden med modetøj, skønhedsartikler, mobiltelefoner etc. - hvad med om forældrene snart begynder at tage ansvar istedet for at sidde og hakke løs på deres mobiler og stemme Skiby ud af Vild Med Dans til 8kr.
pr. stk!!!??
Niels Hausgaard sagde i øvrigt sådan her i et interview op til hans seneste show:
Interviewer: Hvad vil du sige til de publikummer, du har fornærmet de senere år?
Hausgaard: Bliv hjemme, og se et par boligprogrammer på TV!
Og det er så rigtigt formuleret, TV stinker efterhånden og ligeledes alle de der mener det er samfundets skyld de har det åhh så skidt og er syge og lange ventelister og i øvrigt går arbejdsløse, for dælen, vågn op af fjernsynsdøsen og gør noget for det!!
Jeg har selv en kronisk lidelse i form af en tarmsygdom ved navn Morbus Crohn som ikke ret mange kender til, primært fordi få rammes, hvilket også betyder mindre fokus på forskning. Jeg har været opereret 3 gange for den i mit kun 21årige liv, og alligevel har jeg siden jeg var 18 drevet egen
virksomhed. Come on, ingen repsons på dette indlæg om at det ikke kan lade sig gøre, det er sgu et spørgsmål om vilje!! Og nej, jeg er ikke vokset op i Hørsholm, men sydsjælland - Vordingborg, ud af en arbejderfamilie.
--------------------------------------
Nå sorry, tilbage til trådens
emne. Jeg vil da personligt også se om ikke jeg får tid til at se det nye program, for det lyder jo altid når det er iværksætteri som om det kunne være lidt interessant. Dog tror jeg I har opfanget min holdning til TV-afstemninger / udstemninger osv. så den del ville jeg da gerne have undværet.
Og JA, det bliver dejligt at se nogle real-life iværksætter-projekter istdet for de (også respekt for Jer) porchekørende og golfspillende succesrige, for de har jo nogle rigtig rigtig fede historier at fortælle, men i "
Hr. og Fru Brun Sovs's" øjne er det jo bare de rige, og det vigtige og rigtige budskab om at turde satse, om at ville, om at kunne - kommer ikke frem i disse Rich-and-famous programmer... tværtimod skaber det en opattelse af en længere distance mellem samfundsgrupperne.
Luhmann: Hvor længe har optagelserne foregået over?
PS: MixMeister... kæmpe tillykke herfra, det er altid en stor dag man får taget sin mødom, jomfrusalget hænger her på mit kontor i form af en fakturakopi indrammet i en smuk billedramme

Det minder mig om at man kan hvad man vil...!