Lad nu være med at beskylde alle om at de har en god familie bare fordi de har mange stemmer. Tag en butik som Coolshop.dk de har 4251 anmeldelser, tror du virkelig det bare er venner og bekendte? Nej det er det ikke, de bruger trustpilot som et aktivt markedsføringsredskab, og har derfor mange anmeldelser. Fleste positive, men de har af og til også en negativ, det er svært at undgå. De håndterer dog de dårlige meget godt ved at give et sobert og professionelt svar til kunden, og dermed vise at virksomheden er vililg til at indgå i dialog med kunder der har fået en dårlig oplevelse.
Så jeg må altså ikke have en mening om en butik bare fordi jeg ikke har handlet der? Der kan da være mange anmeldelser som ikke behøver kræve et køb. Man kunne dog lave en funktion så der ud for anmeldelsen stod et logo hvis anmelderen havde oplyst et valid fakturanummer. Så man som besøgende havde mulighed for at se om det var en kunde eller ej. Men det kræver jo en dybere integration i den enkelte shop for overhovedet at kunne bruge oplysningerne til nogle. Og dermed kræver det også at den enkelte butik køber et abonnement.
Hvis man bruger Trustpilot som et aktivt markedsføringsredskab, så vil man meget hurtigt få rigtig mange stemmer så troværdigheden øges. For selvom venner og bekendte sikkert anmelder sitet som positivt så vil de ikke kunne generer flere hundrede positive kommentarer. |
Martin Tygsen:Mikael christiansen:Nå med du har åbenbart måske en god familie,Lad nu være med at beskylde alle om at de har en god familie bare fordi de har mange stemmer. Tag en butik som Coolshop.dk de har 4251 anmeldelser, tror du virkelig det bare er venner og bekendte? Nej det er det ikke, de bruger trustpilot som et aktivt markedsføringsredskab, og har derfor mange anmeldelser. Fleste positive, men de har af og til også en negativ, det er svært at undgå. De håndterer dog de dårlige meget godt ved at give et sobert og professionelt svar til kunden, og dermed vise at virksomheden er vililg til at indgå i dialog med kunder der har fået en dårlig oplevelse.
Mikael christiansen:og oplyser faktura nummerSå jeg må altså ikke have en mening om en butik bare fordi jeg ikke har handlet der? Der kan da være mange anmeldelser som ikke behøver kræve et køb. Man kunne dog lave en funktion så der ud for anmeldelsen stod et logo hvis anmelderen havde oplyst et valid fakturanummer. Så man som besøgende havde mulighed for at se om det var en kunde eller ej. Men det kræver jo en dybere integration i den enkelte shop for overhovedet at kunne bruge oplysningerne til nogle. Og dermed kræver det også at den enkelte butik køber et abonnement.
Mikael christiansen:Dette stemmer ikke overens med Internet handel er mange dobbelt de sidste par år, spred budskabet at de ikke cpr valid profiler og kræver faktura nummer både til betalende bruger og gratis bruger og håb de ændre det og derved gør stemmerne troværdigHvis man bruger Trustpilot som et aktivt markedsføringsredskab, så vil man meget hurtigt få rigtig mange stemmer så troværdigheden øges. For selvom venner og bekendte sikkert anmelder sitet som positivt så vil de ikke kunne generer flere hundrede positive kommentarer.
Så jeg vil hellere sige: Hvis butikken kun har få anmeldelser, så lad være med at stole på resultatet, har butikken flere hundrede anmeldelser, så kan du godt regne med at de ihvertfald har en række postive kunder. Dermed ikke sagt man ikke kan blive snydt - det er kun en indikation af hvad andre mener.
Når der er flere 1000 anmeldelser er det selvfølgelige en del usande, hovedbudskabet må være handlet ikke hos dem for de cpr valid ikke deres profiler, så ved sådanne et stort gode anmeldelser, vil jeg vælge at handle et andet sted er modstander af at støtte truspilot.dk da de ikke cpr valid deres profiler.
Vis en webshop har få anmeldelser har de ikke skrevet på sin side de skal skrive derinde desuden, ja der findes mennesker der har 1000 vis gode venner, så man skal altid passe på .
Jeg uopfordret dem til at cpr valid deres profiler så det er troværdig stemmer.
Jo det kan give flere 1000 gode stemmer så kender du ikke mig hvor mange venner jeg hurtigt kan få stemmer fra eller andre der endnu flere end mig kan også gå ind og manipulere resultat .
Udbred budskabet at de ikke er cpr valid deres profiler og det kan manipuleres derved jo flere venner jeg har og jo flere uvenner man har jo mere utroværdigt er resultat
jo portalen er en stor gang snyd når profiler ikke skal oplyse noget cpr oplysninger navn adresse mv,
jeg vil sige man kan håndtere kunder meget bedre vis man snakker med dem eller e-mail samme med dem om de gode kunder ellers er det uprofessionelt måde at håndtere klager på , med et links til truspilot.dk da de ikke kræver at der visse grund oplysninger i profilerne navn , adresse og cpr nummer eller admin kan se dem i det mindste i profilen