Kun hvis du vælger at organisere dit selskab som SAMBA.
Denne selskabsform eksisterer ikke.
Det goer AmbA, FmbA, SmbA, ApS, A/S ETC.
Det var Ejlers
website jeg henviste til - ikke dit.
Det er heller ikke et selskab.Har HAN en web-side?
det var blot et svar på den mistro du selv har oplevet fra andre.
Er du sikker paa, at dette er relevant?
det var blot et svar på den mistro du selv har oplevet fra andre.
Adresserer du noget konkret og ved du hvad han taenker?
Den kan jeg kun nikke kenkendende til, og det tror jeg er noget mange overser i forhold til hvilket selskab de vælger.
Du kan naa at rette din stavning, hvis du er hurtig - og eventuelt give dit udsagn et konkret indhold.
---------------------------------------------------------------------------
Om "andedammen" og andedamstaenkere:
Vi er nu medlem af EU.
I Danmark er der 10-15 selskabs- og virksomhedsformer.
I EU myldrer det med 27 landes selskabsformer, som alle kan bruges til virksomhedsdrift i Danmark.
I folketinget ligger der et lovforslag om det faelleseuropaeiske SPE-selskab, som tilsigtes at vaere brugbart medio 2010. Minimum startkapital er een Euro.
I SmbA, AmbA, FmbA er den NUL. Det er bare ikke nogen afgoerende forskel.
Harald Boersting er paa vejne af LO`s mange medlemmer allerede nu meget bekynret over, hvad SPE-selskaber vil medfoere og opfordrer indtraengende folketingets erhvervsudvalg om at stoppe denne selskabsform, hvilket naeppe lader sig goere.
Selskabskommissionen anbefaler efter sigende selv een Euro som startkapital i selskaber med begraenset ansvar.
Frankrig og Tyskland har allerede indfoert saadanne selskaber med begraenset ansvar.
England og USA haft haft selskaber med begraenset ansvar og nul eller een valuta-enhed som minimum kapital i mange mange aar.