|
Læs denne artikel og være påpasselig med når du handler og laver aftaler med SMB. selskaber http://crn.dk/nyheder/Advokat-advarer-mod-SmbA-selskaber-1.98912.html |
Thorbjørn:Det er utroligt så meget følelser spiller i SMBA-debatten og hvor lidt sund fornuft, der er. Når folk taler om SMBA-selskaber taler de konstant om kreditværdighed, men glemmer , at de fleste personer ikke har behov for kreditværdighed. Alle der blot sælger ydelser som bogføring, edb-rådgivning og foredragsholdere mv. har der ikke behov for kreditværdighed. De har jo ingen gæld.
Lige præcis. Jeg har selv et Smba (en kunde kaldte det et brasiliansk selskab "Samba") og den eneste kredit jeg har er kassekredit i banken som jeg fik uden problemer.
Jeg etablerede mit selskab på grund af at jeg vil have min private økonomi og firmaets 100% adskilt. Så er der nok nogle der vil sige at så skulle jeg etablere et ApS, men på daværende tidspunkt havde jeg ikke økonomi til at putte de 125.000 i det.
Jeg oplever ingen problemer i dagligdagen med det og vil stadig anbefale det for andre den dag idag.
Bliv gratis medlem