Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere 100 tusinder danskere deltager i SmbA-selskaber

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes pas på www.smba.dk . ejler er mange gange gjort opmærksom på malware men har ikke tilsyneladende fået rettet det op. Han har selv kørt en lang tidligere tråd om det som ikke førte til løsning og JA både Avast og Malwarebites advarede omgående førset gang jeg gik ind her nu så Ejler du må få den løst - betal en for det - jeg kan huske du ville selv, og det er fint, men det virker til at der skal en proff på for at rense den

I øvrigt ville jeg ikke drømme om SMBA når det lukkes ned fremadrettet - det skulle være meget specielle behov, så ville jeg måske ikke udelukke det, men med lavere krav til ApS og nye IVS som jeg heller ikke er så vild med, ville jeg gå uden om SMBA men det er en smagssag og det er fuldt muligt at stifte stadigt (går jeg ud fra - selv om det KAN være lidt uklart da stiftelse af SMBA idag tager så lang tid at det næppe vil være klar til årsskiftet men kan nok gå ud fra, at de stiftes, også selv om det bliver langt inde i 2014)

Senest kendte tid for mig var 14 uger for to mand der stiftede SMBA for 4 mdr siden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 11:16

Ejler Ottesen:
Kan du dokumente dette?

http://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=smba.dk

Google ser ud til at være lidt forvirrede :P (Part of this site was listed for suspicious activity 1 time(s) over the past 90 days.) vs. (Of the 57 pages we tested on the site over the past 90 days, 0 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent).

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:19
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:20

Martin:
Google ser ud til at være lidt forvirrede :P (Part of this site was listed for suspicious activity 1 time(s) over the past 90 days.) vs. (Of the 57 pages we tested on the site over the past 90 days, 0 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent).
ja det er ikke stensikkert det er alvorligt - en underlig fejl, men jeg dør altid lidt af skræk når malwarebites kommer op med pop up om en ting blev blokeret ved indgang på en side

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 11:56

I forhold til indholdet i tråden er det værd at bemærke, at mange af de "fordele" skattemæssigt, som er redegjort for er lukket, da reglerne for smba i det store hele skattemæssigt sidestilles med selskaber. Herunder fx. Forhold om "aktionær"lån mv.

Statsautoriseret revisor - København

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)