Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS debatternes facit!

Side 10 ud af 13 (130 indlæg)
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg ved nu ikke om jeg omgåes sandheden lidt for lemfældigt, det mener jeg ikke selv at jeg gør og har aldrig fået skyld for det. Men det er nu din mening, men jeg vil bede dig huske at hvis det er tilfældet er der nok en del andre der gør det samme, og måske værre endnu aldrig spiller med åbne kort.

Det er korrekt at en del beklager sig og efterlyser alternativer, men der er altså forskel på selv at vælge og at andre vælger for dig. Så jo folk skal lov til at klynke som du siger, hvem siger at de berømte 10% er nogle at dem der har beklaget sig over PD, det kunne jo tænkes at de faktisk beklager sig fordi de syntes det er forkert at man bare sådan kan blive flyttet, eller fordi de faktisk var godt tilfreds med service de fik fra PD, og at deres kunder var tilfredse, og måske har givet tilkende overfor dem at de ikke ønsker deres bestilte varer leveret med GLS, og på den måde risikere at miste omsætning fordi kunderne går til virksomheder der ikke benytter GLS. Penge er ikke altid alt, hvad hjælper det at de måske er billigere, når det bliver mere besværligt både for kunden og virksomheden. Derud over må man ikke glemme at mange forbruger i dagens danmark tjekker feks trust pilot, og der kan jo ikke ligefrem sige at GLS har positivt ry.

Og jo der er et hul til at benytte PD som er ved at blive tjekket, og kan oplyse at jeg selv er med i den projekt...Ups der var vist en der spillede med åbne kort....

Jeg kan ikke sige andet end det Klynkeri som du siger er vel ikke værre end når visse personer gang på gang klynker og beklager sig hver gang nogle kritisere GLS, spil dog med åbne kort istedet.

Og iøvrigt hvad skulle det hjælpe de små aktører at 10% går over til GLS...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også ubevidst omgå sandheden, fordi man tror noget andet, men fakta er bedre at forholde sig til.

Jeg er ikke tilhænger af tvang og sådan forholder det sig ikke.

PD skal skille sig af med kunder for ikke at få for stor magt i monopol eliten, som de er i forvejen.

Mon ikke PD så vælger at skille sig af med de kunder de ikke tjener så meget på og får endda penge fra GLS for at levere kundelisten.

Når det så er skrevet, kan kunder fra listen få tilbudet fra GLS, vælge eller lade være, for man kan ikke tvinge nogen over i GLS, højest tilbyde.

Man kan altså bare ikke vælge at gå tilbage til PD eller deres samarbejdspartnere de næste 8 måneder og det har EU bestemt og ikke GLS.

 Trush Pilot giver jeg ikke en disse for, for hvem benytter denne funktion mest udover klagerne ??

Hvis alle dem, der var tilfredse skrev ind, ville resultatet være anderledes, så det er ikke realistisk.

Skulle Traush Pilot være realistisk, burde samtlige brugere af pakke aktører krydse af.

Nu er det også PD der valgte GLS og ikke omvendt, netop fordi PD roste GLS for bedste ydelse i forhold til andre alternative aktører og det kan vel betragtes som et skulderklap, uanset om enkelte er utilfredse med GLS, som de har ret til at være.

At visse personer vil oprette alternativer til PD ved at blive NY kunde hos PD for at omgå EUs direktiv, er da det mest underlige jeg har hørt, og hvad mon EU reglerne siger om dette !! mon ikke de også læser på nettet !!

Alternativer som er ulovlige er da tovlige!!

Længe leve Post Danmarks monopol..

 

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Man kan også ubevidst omgå sandheden, fordi man tror noget andet, men fakta er bedre at forholde sig til.

Jeg er ikke tilhænger af tvang og sådan forholder det sig ikke.

PD skal skille sig af med kunder for ikke at få for stor magt i monopol eliten, som de er i forvejen.

Mon ikke PD så vælger at skille sig af med de kunder de ikke tjener så meget på og får endda penge fra GLS for at levere kundelisten.

Når det så er skrevet, kan kunder fra listen få tilbudet fra GLS, vælge eller lade være, for man kan ikke tvinge nogen over i GLS, højest tilbyde.

Man kan altså bare ikke vælge at gå tilbage til PD eller deres samarbejdspartnere de næste 8 måneder og det har EU bestemt og ikke GLS.

 Trush Pilot giver jeg ikke en disse for, for hvem benytter denne funktion mest udover klagerne ??

Hvis alle dem, der var tilfredse skrev ind, ville resultatet være anderledes, så det er ikke realistisk.

Skulle Traush Pilot være realistisk, burde samtlige brugere af pakke aktører krydse af.

Nu er det også PD der valgte GLS og ikke omvendt, netop fordi PD roste GLS for bedste ydelse i forhold til andre alternative aktører og det kan vel betragtes som et skulderklap, uanset om enkelte er utilfredse med GLS, som de har ret til at være.

At visse personer vil oprette alternativer til PD ved at blive NY kunde hos PD for at omgå EUs direktiv, er da det mest underlige jeg har hørt, og hvad mon EU reglerne siger om dette !! mon ikke de også læser på nettet !!

Alternativer som er ulovlige er da tovlige!!

Længe leve Post Danmarks monopol..

 

Jeg tror skam heller ikke du er tilhænger af tvang.

Det er korrekt at ingen er tvunget til at blive hos GLS eller PD for den sags skyld, efter som vi lever i et frit land. Det er nemt at sige at man bare kan lade være med tage imod tilbuddet fra GLS, men hvis man ikke gør hvor stor man så. Pakker skal jo bringes ud til kunderne, uanset om det er på dårligere vilkår eller ej.

Det jeg fremhæver er bare at det stiller nogle erhvervsdrivende dårligt at de er blevet fra PD, som de og deres kunder måske har været godt  tilfredse med.

Istedet for at rose GLS op til skyerne hver gang der er nogle der skriver noget negativt om GLS, så skulle du prøve at sætte dig i deres sted., og lad være med at få det til at lyde som om det er bedste der er sket dem i lang tid. Har man en forretning hvor man lever af kunder, hjælper det jo ikke noget at man ikke lytter til kunderne når de siger at de ikke ønsker at handle med dig, grundet at de ikke ønsker deres forsendelser leveret med ex. GLS uanset hvad kundens grunde så end, så skal man huske at vi er til for kunderne og ikke omvendt.

Uanset hvad man mener om henholdsvis GLS og PD skal man have med at der er stor forskel på de to, så længe GLS ikke tilbyder de samme ydelser som PD ønsker jeg ikke at benytte dem, da mine kunder ønsker den service som de får med postdanmark, dvs varen leveret til døren eller posthuset, pakkerne sendt rekommenderet  eller som værdi, samt lørdagsekspres, intet af det kan GLS tilbyde mig.

Jeg ved godt at sikkert vil sige at GLS har da pakkeshops men jeg kan oplyse at bor man ude på landet kan der være temlig langt mellem dem, og personligt har jeg lyst til at kører 35 km for at få min pakke, når jeg kan nøjes med 10 km til posthuset. Og derud over er det en meget stor ulempe at pakker går tilbage til GLS igen hvis kunden ikke er hjemme, og kunden derfor skal kontakte dem og aftale ny tid. ER DET SERVICE?

Medhensyn til Trust pilot vil oplyse dig at mange andre udover klagerne benytter trustpilot, der findes faktisk mange firmaer på trust pilot der har fået meget fine anmeldelser, fordi kunderne er tilfredse og ønsker at opfordre andre til at bruge det pågældende firma. Og kigger du gls igennem på trust pilot findes der også gode anmeldelser, lige såvel som der på trust pilot findes gode og dårlige anmeldelser for pd. Jeg bruger iøvrigt også selv trust pilot når jeg handler på nettet.

Du taler så meget om alternativer til PD, men det eneste alternativ du kommer med gang på gang i forskellige debatter er GLS, hvorfor kommer du ikke med andre alternativer, er det mon fordi du ikke mener der er andre eller det skulle vel ikke være fordi du har personlig interresse i GLS...? spil dog med åbne kort mand. Det er en ærlig sag at have personlige interresser, men selv om har det burde man kunne se både det positive og negative ved det firma man har interresser i, sådan virker det ikke med dig, du lukker øjnene for det negative og fremhæver det positive, eller sabler dem ned der tillader sig at være negative mod GLS.

Og så vil jeg sige at det alternativ jeg talte om ikke nødvendigvis er ulovligt, og fordi man ikke støtter GLS men ønsker feks at komme tilbage til PD, er man ikke tovlig, og det behøver jo ikke betyde at man er tilhænger af monopoler, det kunne også være fordi man var tilfreds med det man havde.

Jeg er fuld klar over at det er noget EU har bestemt, og giver skam ikke GLS skyld for det.

 

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter et lille opslag i cvr registret er det ikke svært at gætte hvorfor du er så stor fortaler for GLS, når man ser din branchekode.

532000 Andre post- og kurertjenester

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

mmalling:

Efter et lille opslag i cvr registret er det ikke svært at gætte hvorfor du er så stor fortaler for GLS, når man ser din branchekode.

532000 Andre post- og kurertjenester

"jeg har ingen skjult dagsorden" ??? :)

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

mmalling:

Efter et lille opslag i cvr registret er det ikke svært at gætte hvorfor du er så stor fortaler for GLS, når man ser din branchekode.

532000 Andre post- og kurertjenester

 

"jeg har ingen skjult dagsorden" ??? :)

 

Nu var det vores gode ven lanther jeg mente

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste nye fra trustpilot.. se mere på http://www.trustpilot.dk/review/www.gls.dk

Forbrugerklager

Myndigheder

Medier

Alternativ til Post Danmark

www.nordjyske.dk

GLS har nu pakkebutikker over hele landet

Indsendt af   (9. oktober 2009) (Rapportér misbrug)
middelfart39

middelfart
NOVICE BRUGER (VÆGT: 3/5)

Vis profil
19. januar 2010

Ingen Hjemme ??????

Sendte en pakke den 13/01 idag den 19/01 er den ikke fremme endnu.
UNDSKYLDNING! ingen hjemme. Hallo pakken skal leveres på en efterskole med ca. 100 elever og personale. Med bare lidt rotation i kasketten ville det da være mulig at finde bare en hjemme. Desværre var opgaven for stor en mundfuld for GLS. Jeg håbede på et seriøst alternativ til POST DK.
det var første og sidste gang jeg brugte dem

Ang. kundeservice eller mangle på samme. på en skala fra 1 til 10 så får de -10.

Var denne bedømmelse brugbar?  Ja / Nej (Rapportér misbrug)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

mmalling:

Efter et lille opslag i cvr registret er det ikke svært at gætte hvorfor du er så stor fortaler for GLS, når man ser din branchekode.

532000 Andre post- og kurertjenester

Pas på ellers bliver Lanther til en Panter ;D Joke til side... Det er kommet frem, at Lanther arbejder for GLS på Samsø, og så er der vist heller ingen grund til at køre i det mere...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

mmalling:

Efter et lille opslag i cvr registret er det ikke svært at gætte hvorfor du er så stor fortaler for GLS, når man ser din branchekode.

532000 Andre post- og kurertjenester

 

Pas på ellers bliver Lanther til en Panter ;D Joke til side... Det er kommet frem, at Lanther arbejder for GLS på Samsø, og så er der vist heller ingen grund til at køre i det mere...

 

 

Det var såmænd heller ikke for at køre rundt i det, jeg er da nærmst ligeglad med hvem folk arbejder for. Men jeg syntes det er trist at folk ikke spiller med åbne kort, men det er endnu mere trist at man ikke kan forholde sig til evt negativ omtale selv om man arbejder for det pågældende firma.

Det bliver lidt ensporet når man kun kan se det positive, jeg kender skam også nogen der arbejder for GLS og de kan sagtens forholde sig til negativ omtale uden der går noget af dem af den grund. Alle ved jo at der er både negative og positive ting ved alle firmaer.

Det er bare trist at man ikke kan se det fra kundernes side, eller klynkernes side om man vil, men prøver at få det hele til at se lyserødt ud, og nærmest få det til at lyde som om at de kunder der ufriviligt er kommet over til GLS , skal være glade for det fordi det er det bedste der er sket for dem i mange år.

For mit eget vedkommende er jeg græsk katoelsk hvilket transport firma folk benytter, men oplever jeg problemer eller at det er mere besværligt, vil jeg nok overveje om jeg vil handle det sted igen, og sådan er der nok mange andre der har det.

En dårlig oplevelse bliver husket længere end en god oplevelse.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

mmalling:

Det var såmænd heller ikke for at køre rundt i det, jeg er da nærmst ligeglad med hvem folk arbejder for. Men jeg syntes det er trist at folk ikke spiller med åbne kort, men det er endnu mere trist at man ikke kan forholde sig til evt negativ omtale selv om man arbejder for det pågældende firma.

Det bliver lidt ensporet når man kun kan se det positive, jeg kender skam også nogen der arbejder for GLS og de kan sagtens forholde sig til negativ omtale uden der går noget af dem af den grund. Alle ved jo at der er både negative og positive ting ved alle firmaer.

Det er bare trist at man ikke kan se det fra kundernes side, eller klynkernes side om man vil, men prøver at få det hele til at se lyserødt ud, og nærmest få det til at lyde som om at de kunder der ufriviligt er kommet over til GLS , skal være glade for det fordi det er det bedste der er sket for dem i mange år.

For mit eget vedkommende er jeg græsk katoelsk hvilket transport firma folk benytter, men oplever jeg problemer eller at det er mere besværligt, vil jeg nok overveje om jeg vil handle det sted igen, og sådan er der nok mange andre der har det.

En dårlig oplevelse bliver husket længere end en god oplevelse.

Vi er helt enige, men om nogen, så har jeg vist i tidens løb taget mine debatter med Lanther om GLS... Både på godt og ondt...

Men nu det er kommet frem, hvem han arbejder/samarbejder med, så ved man det jo til næste gang, og tager sine forbehold! Men når det er sagt, så ved Lanther altså ualmindelig meget om fragtområdet, og selvom jeg ik altid er enig med ham, så har han altså en del guldkorn, som der deles ud af til tider ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 10 ud af 13 (130 indlæg)