For at få rene linjer med det samme skal jeg sige at jeg har ingen person interresse i hverken Gls eller postdanmark. Jeg er en af de heldige der er blevet solgt fra til gls, har benyttet pd i mange år og har ikke haft de store problemmer. Havde EU ikke bestemt for mig havde jeg sikkert benyttet dem endnu. Det man skal have for øje at ingen har de berørte kunder selv har valgt at skifte distrubitør, men er blevet tvunget. Jeg ved godt at kunderne er blevet frasolgt og gls har betalt et hemmeligt beløb for overtgelsen, men alligevel mener jeg at det er en foræring for var pd ikke blevet tvunget af EU til at fra sælge 10%, var det jo ikke sikkert at gls havde haft en tilsvarende stigning i kunder. Så lige netop med de 10% kan man ikke sige at fremgangen skyldes hverken pris eller kvalitet, for det er ikke kunder der selv har valgt at skifte, men er blevet tvunget, så reelt kan ikke sige at det er gls fortjeneste at have en fremgang på 10%. Se iøvrigt dette For mit eget tilfælde kan jeg oplyse at var jeg blevet tvunget havde jeg aldrig skiftet til gls nu. |
Espresso:Henrik Krogh:LANTHER:Du kunne vel også have bestilt dem i god tid før jul..November måned......
Det er mere interessant at høre, hvornår din leverandør afstendte pakken.
De mange enkeltstående problemer i har oplevet med Post Danmark, GLS og andre aktører har jeg ikke oplevet i serviceydelsen, trods det at vi bor på en Ø.
Måske er vi bare vant til, at forsendelser af og til kan være lidt forsinket, hvis færgen ikke sejler, men det er sjældent.
Derimod oplever jeg visse shops med flot service, hvor man bestiller den ene dag klokken 16.00 og er med GLS til levering den næste dag.
Det samme kan siges om Post Danmark på Samsø.
mvh