Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS debatternes facit!

Side 6 ud af 13 (130 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:
Lanther, har du nogle kontakter hos GLS, så send gerne en PB, hvis du har en direkte kontakt til et muligt job. Andre hvis i kender nogen der mangler en varevognschauffør er i da også velkomne. Bor en lille time syd for København.

Desværre, her er ingen hjælp at hente end dig selv.

Prøv selv via deres hjemmeside at søge..

tryk her

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 12:41

Fashion-Seller:

Morten Espersen:

Kunne det tænkes du ikke havde pakket det forsvarligt ind? Eller ikke tegnet en ekstra forsikring som alle transport firmaer anbefaler for forsendelser over 5000 kroner?

Mig du skriver til? Hvis det er, så kan jeg oplyse vi stod, som modtager... Og pakkerne var pakket forsvarligt ind, men lignede noget, der havde været i hænderne på en børnehave...

Det kan vel ske, om man hedder GLS, DPD, Post Danmark, DHL, UPS og alle de andre

ingen er fejlfri.

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 12:44

SCANDIEURO:

Hej jeg er nødt til at sige - det er jo det der gør at det koster mere at sende med PD og hvis GLS chaufføren skulle køre forbi den private og bruge - 10-15 min. per levering, så kunne GLS ikke nå sin rute og derfor har GLS lavet Pakkeshops for at kunne yde levering til private, bare på en lidt billigere måde og derfor et andet konkurrenceparameter.... Jeg tror selv at GLS ved at de ikke er lige så gode som PD men ærligt, hvis den private vælger at modtage pakker fra GLS så tager de jo også de kunder med og så er alle glade, men det er jo bare en anden kvalitet og det betaler man for...

Post Danmark nedlægger flere og flere posthuse hvert år og så bliver der længere og længere for afhentning, hvis man ikke er hjemme.

Det har GLS Pakke Shops opdaget, og de udvider med flere og flere ind og udleveringssteder i hele Danmark, og det er service.

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 12:49

HansPedersen:

Jeg må indrømme jeg forstår det stadig ikke.

En chauffør står og ringer på. Der svares ikke, han skriver en seddel og ligger i postkassen om at man skal ringe få at få en ny levering. pakken tages med tilbage, behandles på centret, og skal senere nok engang med ud.

En chauffør står og ringer på. Der svares ikke, han skriver en seddel og ligger i postkassen om at den kan hentes i den lokale pakkeshop efter kl. 16 (eller hvad tid det nu er). Og når han er færdig i det område kører han forbi pakkeshoppen og afleverer dem dertil). Intet med retur, ingen ekstra behandling og ingen der skal med ud igen.

Ud af de to scenarier kan jeg da kun se at scenarie 2 må være det billigste! Men det er nok bare mig :)

MVH
Hans Pedersen

Så vidt jeg ved, er GLS og Pakke Shops 2. forskellige firmaer, med samme ejer i baggrunden.

Jeg tror ikke, at pakker udkørt som GLS erhvervspakke afleveres i Pakke Shops!

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 12:52

Kc rengøringsartikler:

Bemærk, vi har på INTET tidspunkt nævnt hans navn!

- Han kom (sjovt nok) selv til denne tråd idag, uden nogen form for vi har sagt hans navn.

Hvis du ikke lige ved det, så kan alle abonnere på alle indlæg.

Derfor kan jeg følge med i alt hvad der foregår på Amino.

Men som sagt igen og igen, det er ikke min person der skal stå til regnskab for nogen overhovedet !!

Jeg kunne også gøre som mange andre, være helt anomym, som en kujon der skjuler sig !!

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 12:56

Fashion-Seller:
Det var noget af en påstand at komme med mod en af DKs største modefirmaer... Men kan så oplyse at indpakning mm. var som det skulle være.

Afsender kan også fejle med indpakning, især hvis der i perioder er ferieafløsere på.

Sådan kan der også være med ferieafløsere på bilerne der igen giver en ringere service.

mvh

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:07

Tak for kaffe i snakker om GLS som en ægtepar gør om svigermor...:-)

Men vi ved jo alle at svigermor dør en dag, og GLS vil også dø en dag hvis de er så dårlige som der bliver skrevet.

Men er amino ikke et sted hvor vi skal hjælpe hinanden, og ikke et sted hvor vi skal kaste sten efter hinanden, det er som med svigermor, nogen elsker hende og ander hader hende og det ved vi og kan ikke lave om på det.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:29

Povl Christian Bandholm:
Tak for kaffe i snakker om GLS som en ægtepar gør om svigermor...:-)

Transport vil altid optage sindene. Det er efterhånden blevet en tung omkostning for virksomhederne i DK. Jeg har ingen præferencer for det eller det andet fragtfirma. I grund og bund handler det som ofte om den service, som den enkelte chauffør leverer - og ikke så meget om det enkelte transportfirma.

Problemet er desværre ofte at en dårlig service fra et fragtfirma i sidste ende ofte falder tilbage på leverandøren i slutkundens øjne. Hvorfor f.... skal det være så dyrt at sende pakker i Danmark sammenlignet med eksempelvis Tyskland....

Henrik

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:30

Povl Christian Bandholm

Big Smile Du fortjener et stort smil..

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:36

Henrik Krogh:
Problemet er desværre ofte at en dårlig service fra et fragtfirma i sidste ende ofte falder tilbage på leverandøren i slutkundens øjne. Hvorfor f.... skal det være så dyrt at sende pakker i Danmark sammenlignet med eksempelvis Tyskland....

Henrik

Dårlig og dårlig service ??? hvis GLS virkelig er så dårlig, hvorfor får GLS så flere og flere store kunder ??

Priser i Danmark og Tyskland hænger sammen med de meget dyre omkostninger til LØN i Danmark, som er EUs allerhøjeste..

Omkostninger til driften er også meget højere i Danmark, da vognmænd har mange flere omkostninger til bilens drift i form af større afgifter i indkøb og brændstof.

Derfor!

mvh

Side 6 ud af 13 (130 indlæg)