Hvordan mon det så blivere i fremtiden, når PD nedlægger flere og flere posthuse i hele landet. GLS udvider til stadighed antallet af næsten døgnåbne ud og indleveringssteder i Danmark. Men ganske rigtig, hvis kunder kunne vælge selv, vil de nok vælge den tætteste udleveringssted på ens bopæl. Hvis kunden ikke er hjemme er proceduren ens hos alle, retur til hjembasen, hvis andet ikke er aftalt. Hvem siger service !! mvh |
mmalling:Medhensyn til Trust pilot vil oplyse dig at mange andre udover klagerne benytter trustpilot, der findes faktisk mange firmaer på trust pilot der har fået meget fine anmeldelser, fordi kunderne er tilfredse og ønsker at opfordre andre til at bruge det pågældende firma. Og kigger du gls igennem på trust pilot findes der også gode anmeldelser, lige såvel som der på trust pilot findes gode og dårlige anmeldelser for pd. Jeg bruger iøvrigt også selv trust pilot når jeg handler på nettet.
Hvis alle kunder, der benytter netshops havde en knap direkte til Trush pilot og hvis alle kunder benyttede denne service, ville resultatet være mere retvisende og det er den ikke idag.
Fordi enkelte sender respons derind tilfreds eller utilfreds, giver det ikke et retvisende billede af et firma.
mvh