Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS debatternes facit!

Side 11 ud af 13 (130 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

mmalling:
Jeg ved godt at sikkert vil sige at GLS har da pakkeshops men jeg kan oplyse at bor man ude på landet kan der være temlig langt mellem dem, og personligt har jeg lyst til at kører 35 km for at få min pakke, når jeg kan nøjes med 10 km til posthuset. Og derud over er det en meget stor ulempe at pakker går tilbage til GLS igen hvis kunden ikke er hjemme, og kunden derfor skal kontakte dem og aftale ny tid. ER DET SERVICE?

Hvordan mon det så blivere i fremtiden, når PD nedlægger flere og flere posthuse i hele landet.

GLS udvider til stadighed antallet af næsten døgnåbne ud og indleveringssteder i Danmark.

Men ganske rigtig, hvis kunder kunne vælge selv, vil de nok vælge den tætteste udleveringssted på ens bopæl.

Hvis kunden ikke er hjemme er proceduren ens hos alle, retur til hjembasen, hvis andet ikke er aftalt.

Hvem siger service !!

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:32

mmalling:

Medhensyn til Trust pilot vil oplyse dig at mange andre udover klagerne benytter trustpilot, der findes faktisk mange firmaer på trust pilot der har fået meget fine anmeldelser, fordi kunderne er tilfredse og ønsker at opfordre andre til at bruge det pågældende firma. Og kigger du gls igennem på trust pilot findes der også gode anmeldelser, lige såvel som der på trust pilot findes gode og dårlige anmeldelser for pd. Jeg bruger iøvrigt også selv trust pilot når jeg handler på nettet.

Hvis alle kunder, der benytter netshops havde en knap direkte til Trush pilot og hvis alle kunder benyttede denne service, ville resultatet være mere retvisende og det er den ikke idag.

Fordi enkelte sender respons derind tilfreds eller utilfreds, giver det ikke et retvisende billede af et firma.

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:51

mmalling:
Sendte en pakke den 13/01 idag den 19/01 er den ikke fremme endnu.
UNDSKYLDNING! ingen hjemme. Hallo pakken skal leveres på en efterskole med ca. 100 elever og personale. Med bare lidt rotation i kasketten ville det da være mulig at finde bare en hjemme. Desværre var opgaven for stor en mundfuld for GLS. Jeg håbede på et seriøst alternativ til POST DK.
det var første og sidste gang jeg brugte dem

Fordi det er en efterskole, behøver der ikke være nogen på skolen visse dage om året.

Efterskoler har det med at tage på udlandsrejser af og til, og så er skolen tømt, også for personale.

Efterskoler har også flere lukkedage, så et eller andet er gået skævt.

Det nytter ikke at tro på, at samtlige kunder får en superservice, hvor vognmanden sidder og venter på, at nogen gider lukke døren op, og man kan evt. bare smide pakken ?? men hvem tør det på en skole.

mvh

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 12:36

LANTHER:

Hvordan mon det så blivere i fremtiden, når PD nedlægger flere og flere posthuse i hele landet.

GLS udvider til stadighed antallet af næsten døgnåbne ud og indleveringssteder i Danmark.

Men ganske rigtig, hvis kunder kunne vælge selv, vil de nok vælge den tætteste udleveringssted på ens bopæl.

Hvis kunden ikke er hjemme er proceduren ens hos alle, retur til hjembasen, hvis andet ikke er aftalt.

Hvem siger service !!

mvh

Ingen kan spå om fremtiden hverken for GLS PD eller nogen andre.

Jeg havde nu heller ikke ventet at du kunne sige noget negativt om GLS, medhensyn til service forventer man altså en vis service når benytte et produkt, man forventer ikke at man selv skal ringe og bestille ny omdeling, vente flere dage på en pakke, eller køre 50 km for at få sin forsendelse.

Lad os bare blive enige om at du svæger til GLS og det gør jeg ikke af flere årsager. Og mener ikke at GLS er et super alternativ til PD, så længe de ikke har de samme serviceydelser.

Jeg var så heldig at få en pakke med GLS igår som desværre var smadret pakken så ud som den var kastet ud fra 10 sal, og ham der kom med lød som det ragede ham en skid. Han blev nærmest fornærmet fordi jeg nægtede at modtage den for jeg var den eneste der skulle have i vores område så nu havde han kørt 60 km men en smadret pakke, som han kunne tage med retur....Virkelig stort problem måske han skulle have tjekket det inden han kørte.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  MBM Data Skrevet kl. 12:37

LANTHER:

mmalling:

Medhensyn til Trust pilot vil oplyse dig at mange andre udover klagerne benytter trustpilot, der findes faktisk mange firmaer på trust pilot der har fået meget fine anmeldelser, fordi kunderne er tilfredse og ønsker at opfordre andre til at bruge det pågældende firma. Og kigger du gls igennem på trust pilot findes der også gode anmeldelser, lige såvel som der på trust pilot findes gode og dårlige anmeldelser for pd. Jeg bruger iøvrigt også selv trust pilot når jeg handler på nettet.

Hvis alle kunder, der benytter netshops havde en knap direkte til Trush pilot og hvis alle kunder benyttede denne service, ville resultatet være mere retvisende og det er den ikke idag.

Fordi enkelte sender respons derind tilfreds eller utilfreds, giver det ikke et retvisende billede af et firma.

mvh

Gælder vel for alle firmaer på trustpilot at man ikke kan regne med anmeldelserne..?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 12:38

Fashion-Seller:

Vi er helt enige, men om nogen, så har jeg vist i tidens løb taget mine debatter med Lanther om GLS... Både på godt og ondt...

Men nu det er kommet frem, hvem han arbejder/samarbejder med, så ved man det jo til næste gang, og tager sine forbehold! Men når det er sagt, så ved Lanther altså ualmindelig meget om fragtområdet, og selvom jeg ik altid er enig med ham, så har han altså en del guldkorn, som der deles ud af til tider ;D

Nu behøver jeg jo ikke at bekende kulør, for det er debatten uvedkommende.

Hvad jeg laver er ikke skjult, så jeg behøver ikke stå til regnskab over for andre end mig selv.

Mine svar kan man forholde sig til og så er den ikke længere.

Visse personer ynder at dreje væk fra sporet og blive personligt, og som tidligere skrevet, kan man fortsætte med at gætte.

Jeg er personligt ligeglad, men vil gerne hjælpe dem der gider modtage det man vil se og det man ikke vil se skrevet.

mvh

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  MBM Data Skrevet kl. 12:38

LANTHER:

mmalling:
Sendte en pakke den 13/01 idag den 19/01 er den ikke fremme endnu.
UNDSKYLDNING! ingen hjemme. Hallo pakken skal leveres på en efterskole med ca. 100 elever og personale. Med bare lidt rotation i kasketten ville det da være mulig at finde bare en hjemme. Desværre var opgaven for stor en mundfuld for GLS. Jeg håbede på et seriøst alternativ til POST DK.
det var første og sidste gang jeg brugte dem

Fordi det er en efterskole, behøver der ikke være nogen på skolen visse dage om året.

Efterskoler har det med at tage på udlandsrejser af og til, og så er skolen tømt, også for personale.

Efterskoler har også flere lukkedage, så et eller andet er gået skævt.

Det nytter ikke at tro på, at samtlige kunder får en superservice, hvor vognmanden sidder og venter på, at nogen gider lukke døren op, og man kan evt. bare smide pakken ?? men hvem tør det på en skole.

mvh

Ja og det kan jo ikke tænkes at det er GLS der har klokket i det, det er jo helt utænkeligt...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:19

mmalling:
Ja og det kan jo ikke tænkes at det er GLS der har klokket i det, det er jo helt utænkeligt...

Det har jeg ikke skrevet, men det kunne være en årsag.

Selvfølgelig findes der klumrehoveder i GLS akkurat som hos PD, så vi kan godt blive enige om, at de burde fyres straks.

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:24

mmalling:
Gælder vel for alle firmaer på trustpilot at man ikke kan regne med anmeldelserne..?

Nu er 89 anmeldelser ikke ret mange at danne grundlag over, så den ville jeg lade ligge.

Man kan ikke engang måle den i promiller i forhold til alle dem der er tilfredse, men bare aldrig nævner et ord om det.

Utilfredse er i første række og vil gerne udbasunere dårligheder fra netshops og det gør jeg så også selv i det daglige, men jeg er bare ikke så god til at rose mine forsendelser og modtagelser, medmindre der popper et billedet op og spørger, som visse netshops ynder at bruge.

mvh

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:11

Men er vi ikke enige om, at én utilfreds kunde er en for meget? :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 11 ud af 13 (130 indlæg)