At kalde mig "triggerhappy", indikere at vi gerne vil have trashtalk og begynde på "jamen de andre gør også noget forkert så gør det ikke noget jeg er på kanten" kan jeg ærligtalt ikke se pointen i.
Det er jo bare et faktum, jeg kan da hurtigt liste mange indlæg fra " Jeg har et Godt tilbud " rubrikken, som også har links i brødteksten. Blandt andet fra både Martin T og jeres Adm Direktør Frisch. Men i mit tilfælde var det åbenbart for mange på èn gang, og så må man vel bare slette nogen af dem, i stedet for alle ? Eller skulle jeg sættes på plads så jeg kunne lære det ? Det er det jeg kalder triggerhappy.
Åh, hvis jeg skulle anmelde alle de tråde hvor folk sviner hinanden og deres firmaer, kunne jeg jo ikke bestille andet. Senest har der været den tråd, hvor SlowPcFighter bliver svinet til uden dokumentation, Dit Brugtmarkeds nye bokse udstyrs site, der bliver hånet for at have store ambitioner osv osv. Listen er endeløs. Men at jeg laver 3 indlæg for meget kl 3.30 om natten, se DET bliver der slået ned på !!
Vi har bare forskellige preferencer for hvad vi synes et iværksætterforum skal bruges til, og sådan er det.
Jeg frygter bare at det udvikler sig et teenage- hysteri- trolling forum ligesom alle de andre på nettet, og så er ideen med Amino vel stort set udslettet.
Men det må tiden vise