Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg slettet

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, kan godt se at de 3 indlæg med vicevært osv, er for meget af det gode. Men så slet 2 af dem. Resten var da fine nok ?

Men okay du var nok lidt triggerhappy, og det kan ske for den bedste. Jeg tager mig en linkpause, og vender tilbage , mere modereret, senere.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:52

Jimi Hove:
Men kan du ikke fortælle mig Henrik , hvilken slags tilbud du så mener der kun må være på Amino ?

Det er ikke min opgave at være smagsdommer på Amino.Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:59

Nogen er smagsdommere på deres egen spidsfindige måde ,og andre taler lige ud af posen Wink

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:19
John Nielsen, Nielco IT :

Hvis du synes, at det ene tilbud var nok, kunne du have været diplomatisk og ladet ét af dem stå tilbage..? Skype-Smile

Jeg forstår godt dit argument, men er nu ikke helt enig :) Når nogen gør noget der i mine øjne er åbenlyst forkert, hvorfor så belønne indsatsen?
Havde der været tale om et relevant dobbeltindlæg (altså samme indlæg i flere kategorier) ville vi også have efterladt et enkelt, jeg synes dog ikke der var noget berettigelsesgrundlag for indlæggene i denne her situation. Det kan godt være det bare er mig der har et forskruet hoved, men i mine øjne burde en hver med sund fornuft kunne regne ud at den slags er forkert og ikke i Aminos bedste interesse.

Jimi Hove:

Udover det, er min pointe stadig : jeg må ikke lave indlæg som forbedrer min markedsføring, men trashtalk er der masser af båndbredde til på Amino. Men okay sådan er det. Og det er jeres regler.

At kalde mig "triggerhappy", indikere at vi gerne vil have trashtalk og begynde på "jamen de andre gør også noget forkert så gør det ikke noget jeg er på kanten" kan jeg ærligtalt ikke se pointen i. Tænker du dig grundigt om kan du godt se at det ikke er i Aminos interesse at vi tillader den slags indlæg, så jeg forstår ikke din forargelse. Hvad angår de øvrige indlæg du henviser til med trashtalk er du som nævnt velkommen til at anmelde dem, så skal der nok være nogen der kigger på dem - om end jeg ikke kan garantere at de bliver slettet af den grund.
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 15:23

Edit: - For langsom Embarrassed

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:30

Sune Christesen:
Hvad angår de øvrige indlæg du henviser til med trashtalk er du som nævnt velkommen til at anmelde dem, så skal der nok være nogen der kigger på dem - om end jeg ikke kan garantere at de bliver slettet af den grund.

Det er måske lige her jeg godt kan følge Jimis argument.
Jeg har ved flere lejligheder anmeldt indlæg for ubehøvlet adfærd.
I de fleste tilfælde har jeg fået den samme sang om, at der skal være højt til loftet og at krisen automatisk giver en skarpere tone.

Jimi postede nogle indlæg, som hver især ville være helt almindelige tilbud på "Jeg har et godt tilbud til dig".
Havde du ladet ét af dem stå og slettet resten samt stadig sendt Jimi et velment nakkedrag i mail, ville Jimi vel have fanget budskabet og fattet pointen.

Men ... Sådan er vi jo så forskellige.. Skype-Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:24

Sune Christesen:
At kalde mig "triggerhappy", indikere at vi gerne vil have trashtalk og begynde på "jamen de andre gør også noget forkert så gør det ikke noget jeg er på kanten" kan jeg ærligtalt ikke se pointen i.

Det er jo bare et faktum, jeg kan da hurtigt liste mange indlæg fra " Jeg har et Godt tilbud " rubrikken, som også har links i brødteksten. Blandt andet fra både Martin T og jeres Adm Direktør Frisch. Men i mit tilfælde var det åbenbart for mange på èn gang, og så må man vel bare slette nogen af dem, i stedet for alle ? Eller skulle jeg sættes på plads så jeg kunne lære det ? Det er det jeg kalder triggerhappy.

Åh, hvis jeg skulle anmelde alle de tråde hvor folk sviner hinanden og deres firmaer, kunne jeg jo ikke bestille andet. Senest har der været den tråd, hvor SlowPcFighter bliver svinet til uden dokumentation, Dit Brugtmarkeds nye bokse udstyrs site, der bliver hånet for at have store ambitioner osv osv. Listen er endeløs. Men at jeg laver 3 indlæg for meget kl 3.30 om natten, se DET bliver der slået ned på !!

Vi har bare forskellige preferencer for hvad vi synes et iværksætterforum skal bruges til, og sådan er det.

Jeg frygter bare at det udvikler sig et teenage- hysteri- trolling forum ligesom alle de andre på nettet, og så er ideen med Amino vel stort set udslettet.

Men det må tiden vise

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oprindeligt var "Jeg har et godt tilbud til dig" kategorien til, for at Aminoer kunne give andre Aminoer nogle gode tilbud - altså en rabat på noget.

Hvis vi nu skal være lidt objektive, Jimi, så indeholdt dine indlæg hverken en nærmere beskrivelse (du skriver selv at du synes det er bedre folk bare kontakter dig) eller en særlig god Amino-pris. Når det så krydres med de mange indlæg i træk, hvoraf flere var næsten identiske (blot med forskellig keyword fokus), så synes jeg egentligt det er meget rimeligt at slette dem.

Jeg vil foreslå, at Amino overvejer at blokere søgemaskinerne fra at indeksere tilbudskategorien. Dels fordi det så måske kan reducere motivationen for den type "SEO spam" og dels fordi, det ikke rigtig skaber nogen værdi for søgebrugere at komme ind og se et 3 år gammelt tilbud, der for længst er løbet ud.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:46

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg vil foreslå, at Amino overvejer at blokere søgemaskinerne fra at indeksere tilbudskategorien. Dels fordi det så måske kan reducere motivationen for den type "SEO spam" og dels fordi, det ikke rigtig skaber nogen værdi for søgebrugere at komme ind og se et 3 år gammelt tilbud, der for længst er løbet ud. 

Det er et godt forslag, for det gør jo netop, at tilbudskategorien udelukkende bliver brugt til .. "her og nu tilbud."Yes

God pointe, Mikkel. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49

Mikkel deMib Svendsen:

Oprindeligt var "Jeg har et godt tilbud til dig" kategorien til, for at Aminoer kunne give andre Aminoer nogle gode tilbud - altså en rabat på noget.

Hvis vi nu skal være lidt objektive, Jimi, så indeholdt dine indlæg hverken en nærmere beskrivelse (du skriver selv at du synes det er bedre folk bare kontakter dig) eller en særlig god Amino-pris. Når det så krydres med de mange indlæg i træk, hvoraf flere var næsten identiske (blot med forskellig keyword fokus), så synes jeg egentligt det er meget rimeligt at slette dem.

YesSå kan det vist ikke siges tydeligere, tak Mikkel. Så kan der (forhåbentlig) vist ikke koges mere på denne tråd.

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)