Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg slettet

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres " Om Amino " kan jeg ikke finde og kontakt til jeres support er også svært at finde, så her må det stå.

Jeg havde brugt 1 ½ time på at udfærdige nogle, synes jeg selv , 5 gode tekster til rubrikken " Gode tilbud ", for at se allesammen blive slettet. Er der en grænse for hvor mange gode tilbud man må give på Amino ? Underskriften på den del af forummet er ellers :

" Her kan vi tilbyde hinanden alt mellem himmel og jord. The sky is the limit "

Alt i mens jeg sidder og laver noget markedsføring er Amino blevet oversvømmet med indlæg, hvor hovedessensen er brok, og udokumenterede påstande , som også Martin måtte sande.

Disse tråde fortsætter rask væk uden at blive slettet, men markedsføring det går ikke eller ?

Fandme bitter over at have brugt så meget tid på det

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 03:17

"Om Amino" er ALLER nederst på siden... HELT nede i bunden.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 03:23

Okay, tak

Jeg har nu fået en mail fra support, hvor der bare står " Seo Spam "

I så fald kender jeg da en del profiler og indlæg der burde lukkes ned . Men okay, så ved jeg det IKKE sætte link ind i din post, så bliver du drønet ud af Amino

Tilsvininger af andres firmaer.. helt okay

The rules have changed

Edit:

Jeg tager en pause herinde fra. Hyg jer

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 04:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Eftersom jeg har slettet dem skal jeg gerne svare på dit indlæg. Du har oprettet 8 forskellige tråde over få timer som tydeligvis var med intention om at få links på forskellige keywords der var relevante for din virksomhed, flere af dine indlæg var sågar om nøjagtigt samme keyword i forskellige variationer. Ingen af dine indlæg indeholdt i øvrigt noget specielt tilbud, det var blot en meget kort tekst om de forskellige ydelser med nogle nøgleord som links og så en opfordring til at kontakte dig hvis man ville vide mere.

Herunder er tre eksempler på indlæg du oprettede på en halv time (links fjernet), jeg kan ærligtalt ikke se hvordan det kan retfærdiggøres at de tre forskellige tråde havde nogen som helst anden intention end at give dig linkværdi. Hvis du har en forklaring er jeg dog lutter øre:

Emne: Viceværtsservice

Viceværtsservice i København fra Aktiv 3

Viceværtsservice er et andet ord for ejendomsservice, et mere populært ord kan man sige. Men et ord der dækker den service den faste vicevært på jeres ejendom normalt ville dække.

Når vi ruller ud i vores vogne, er det med erfarne viceværter bag rattet, viceværter vi har oplært i hvordan den form for viceværtsservice vi ser som det bedste der kan tilbydes, bliver udført.

Vores viceværtsservice kan bedre forklares i detaljer, hvis du enten kontakter os per e-mail lige her :

Support@aktiv3.dk

..eller endnu bedre hvis du lige kigger forbi hjemmesiden lige :

Vicevært ? Klik her

Tak for din opmærksomhed

mvh

Aktiv 3 Viceværtsservice
Emne: Viceværtservice til andelsboligforening eller ejerforening

Viceværtservice

Viceværtservice i København fra Aktiv 3

Kender du de gammeldags viceværter , der bare sad og hang nede i fyrrummet med et par kolde fra kassen ? Dem er der ikke så mange tilbage af, på godt og ondt. Det var et hyggeligt job, og mange har været meget tilfredse med deres vicevært i den rolle. Men tiderne skifter og viceværtservice med et firma udefra er blevet langt mere normalt i disse tider.

Vi ville gerne skrive meget mere om viceværtservice her, men synes da hellere du skulle skrive os en e-mail og få et priser og tilbud på viceværtservice lige her :

support@aktiv3.dk

Vil du hellere lige kigge forbi vores hjemmeside, og læse lidt mere om vores viceværtservice, så er siden her :

Viceværtservice til andelsboligforeninger ? Klik her

Vi ses på ejendommen

mvh

Aktiv 3 Viceværtservice
Emne: Vicevært

Søger i vicevært til jeres boligforening ? Så burde i næsten smutte forbi Aktiv 3 `s hjemmeside lige her :

Klik her for : Vicevært

Det er sådan et viceværtfirma, men på den moderne måde , med chatsupport hver dag, døgntelefon og e-mails der besvares hurtigt

De kører rundt i København , Frederiksberg og omegn, og er absolut viceværter der kan anbefales.

Og så er de flinke, og ikke som den gamle sure vicevært Hr Meyer :-)
Det er ikke forbudt at have links i sine indlæg, men hvis du tænker dig godt om vil du også kunne se at Amino ville blive et ragnarok hvis vi tillod den slags brug og de reelle gode tilbud ville drukne i den slags. Hvor vidt der er andre tråde der heller ikke fortsat bør eksistere synes jeg ikke er relevant for denne sammenhæng, men du er velkommen til at bruge anmeldelsesfunktionen hvis der er noget du vil have os til at kigge på.
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man kunne også tilbyde Amino Plusserne det ekstra gode, at de kunne få deres egen lille lukkede legeplads, hvor de kan seo-spamme hinanden. Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:40
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Henrik Krogh:

Man kunne også tilbyde Amino Plusserne det ekstra gode, at de kunne få deres egen lille lukkede legeplads, hvor de kan seo-spamme hinanden. Big Smile

Det er der ingen SEO'ere, som ved noget om SEO, der er interesseret i. Jeg tror du må tænke på "wanna be SEO'erne" - dem som endnu ikke ved ret meget om hvordan SEO faktisk virker, men som kæfter op om hvor kloge de er :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:43

Mikkel deMib Svendsen:
Det er der ingen SEO'ere, som ved noget om SEO, der er interesseret i

Big Smile - Det var ment som en opbakning til Sune's beslutning og tilkendegivelse af at jeg selv ville være fri for at læse den slags indlæg!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:51

Sune Christesen:
Eftersom jeg har slettet dem skal jeg gerne svare på dit indlæg. Du har oprettet 8 forskellige tråde over få timer som tydeligvis var med intention om at få links på forskellige keywords der var relevante for din virksomhed, flere af dine indlæg var sågar om nøjagtigt samme keyword i forskellige variationer. Ingen af dine indlæg indeholdt i øvrigt noget specielt tilbud, det var blot en meget kort tekst om de forskellige ydelser med nogle nøgleord som links og så en opfordring til at kontakte dig hvis man ville vide mere.

Hej Sune,

Hvis du synes, at det ene tilbud var nok, kunne du have været diplomatisk og ladet ét af dem stå tilbage..? Skype-Smile

Jeg er personligt også helst fri for SEO spam, men der er alternative metoder til at fremme forståelsen.

Et enkelt af Jimi's indlæg - postet alene - ville vel ikke være spam?
I såfald kan I lige så godt lukke "Jeg har et godt tilbud til dig", hvor "the sky is the limit".

Ingen grund til at sparke manden i skridtet.. et venligt ment nakkedrag var vel nok Skype-BigSmile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:29

Mikkel deMib Svendsen:
men som kæfter op om hvor kloge de er

Drama :-) Jeg håber ikke at du ser mig som èn af dem. Jeg kun lige lært at spamme lidt :-)

Udover det, er min pointe stadig : jeg må ikke lave indlæg som forbedrer min markedsføring, men trashtalk er der masser af båndbredde til på Amino. Men okay sådan er det. Og det er jeres regler.

God søndag

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:38

Henrik Krogh:
Det var ment som en opbakning til Sune's beslutning og tilkendegivelse af at jeg selv ville være fri for at læse den slags indlæg!

Nu var indlæggene låst,. så de røg automatisk ned af listen alligevel. Og når indlæggene er låst er kommer de heller ikke med på forsiden, og desuden står der klart i overskriften hvad det handler, så hvis du skulle være interesseret i et sådan tilbud, som mit firma kan tilbyde, havde du nok kigget. Er du ikke interesseret , kigger du ikke. Ligesom med alle andre tråde .

Og ja det var med SEO brillerne på at de indlæg OGSÅ blev skrevet. Jeg vidste så bare ikke at det måtte man ikke (mere?)

Hvis jeg nu skriver de samme indlæg med en uges mellemrum, så bliver de jo nok godkendt alligevel.

Men kan du ikke fortælle mig Henrik , hvilken slags tilbud du så mener der kun må være på Amino ?

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)