Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg slettet

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Ps:

Sune abonnerer nu på mine indlæg, og har sat sig som vagthund på mig. Men vi ved alle , at de indlæg kommer tilbage.. senere, når du vender ryggen til. Man kan ikke stoppe en mand på en mission :-)

Hav det hyggeligt Sune. Jeg skal nok slappe af, så bare stryg dit abonnement ;-)

Du er da tåbelig at høre på lige nu. Jeg troede det her var et forum for iværksættere og ikke for 10 årige børn med adfærdsproblemer.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:26

Hej Brian

Tak skal du have :-)

Og jo der er nogle spamnødder der er belastende , men jeg er sgu ikke en af dem. Nu havde jeg lige fundet nogle longtail søgninger hvor jeg kom som nr 1 på Google fra Amino, og dem postede jeg så. Og ja Mikkel, hvis jeg bare kunne få èn kunde på det, så var det værd for mig.

Men hvis Google ser det som et spamkatalog, så har det ikke nogen værdi for nogen af os. Og jeg bøjer mig, igen , i støvet for den almægtige markedsførings - Gud : Google

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:27

Michael Grove:

Du er da tåbelig at høre på lige nu. Jeg troede det her var et forum for iværksættere og ikke for 10 årige børn med adfærdsproblemer.

Hvorfor fortæller du mig så ikke , som en voksen, hvad problemet er ? Fordi jeg har tænkt mig at gøre som jeg siger. Hvad er dit problem ? Helst formuleret som en voksen , tak ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 13. Jul 08
Skrevet kl. 17:34

Godt så, så skal nok nok forsøge at skrive det så du kan forstå det Jimi.

1. Jeg har ikke noget problem med at man måske laver et enkelt markedsførings indlæg. Men hele 8?! Det kan vi vist godt blive eninge om er spam?

2. Du begynder straks at forsvare dig med at: "alle de andre....." - Der er også folk som slår andre ihjel, men det bliver jo ikke mere lovligt af at flere gør det, vel?

3. "Og i øvrigt, så jeg har snart skrevet 1000 indlæg" - Gør det det mere rigtigt at spamme? at du har skrevet 1000 indlæg?

4. "Sune abonnerer nu på mine indlæg, og har sat sig som vagthund på mig. Men vi ved alle , at de indlæg kommer tilbage.. senere, når du vender ryggen til. Man kan ikke stoppe en mand på en mission :-)" Nu viser du jo at du er ligeglad med hvad en Amino moderator siger til dig.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:39

Michael Grove:

Godt så, så skal nok nok forsøge at skrive det så du kan forstå det Jimi.

1. Jeg har ikke noget problem med at man måske laver et enkelt markedsførings indlæg. Men hele 8?! Det kan vi vist godt blive eninge om er spam?

2. Du begynder straks at forsvare dig med at: "alle de andre....." - Der er også folk som slår andre ihjel, men det bliver jo ikke mere lovligt af at flere gør det, vel?

3. "Og i øvrigt, så jeg har snart skrevet 1000 indlæg" - Gør det det mere rigtigt at spamme? at du har skrevet 1000 indlæg?

4. "Sune abonnerer nu på mine indlæg, og har sat sig som vagthund på mig. Men vi ved alle , at de indlæg kommer tilbage.. senere, når du vender ryggen til. Man kan ikke stoppe en mand på en mission :-)" Nu viser du jo at du er ligeglad med hvad en Amino moderator siger til dig.

Okay, rolig nu. Jeg tror det her er en sag mellem Amino og Jimi. At han så vælger at vi skal kende til sagen, er for hans regning. Men jeg ser ingen grund til at andre debattører skal begynde at tale nedværdigende til hinanden pga. sådan en bagatel Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:39

Mikkel deMib Svendsen:

Martin Thorborg:
At lave "no follow" på tilbudskategorien

Bare lige for at rette en misforståelse her - mit forslag var ikke at lægge rel=NOFOLLOWlinks i denne kategori, men at udelukke den fra søgemaskinerne via robots.txt eller META- robots. Jeg kan nemlig ikke helt se værdien for søgebrugerne i, at kunne finde gamle "rubrikannoncer" fra Amino i Google. Og i forhold til Amino's søgemaskineoptimering ville det faktisk være bedre at udelukke denne kategori, da der dels er større chance for, at det er en bedre side fra sitet der dukker op på relevante søgninger, samt at man undgår den ender med at blive opfattet af Google som en link-spam kategori.

Der er i forvejen rigeligt med tekniske SEO problemer på Amino - ingen grund til at tilføje flere :)

Ahh ok, jeg tænker lige over det.
Tak for forslaget!

Dbh Martin 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:41

Michael Grove:

8 ud af 1000 ja. Jeg er en vidst en retarderet lille dreng

Michael Grove:

At lave 8 spam indlæg er som at slå folk ihjel ? Er det en voksen betragtning ?

Michael Grove:

Nej det gør det ikke mere rigtigt. Som jeg også selv skriver: ja jeg gik lidt for meget bonanza og jeg kan godt forstå at de blev betragtet som spam og slettet. Har du læst den del af tråden, eller kører den på fri voksen fantasi nu ?

Michael Grove:

Og en Amino moderator skal man altid være enig med ? Jeg er uenig med dem jeg har lyst til at være uenig med. Det er sådan en frigørelse man oplever når man bliver stærk og voksen nok til at stå på egne ben

Udover det, er jeg temmelig sikker på at Sune ikke er så børnefølsom som dig.

Men jeg fik da din forklaring i stedet for spontane følelses udbrud, og det jo rart Yes

Men mon ikke tråden bare skal kvæles her, jeg har taget det til mig jeg kunne lære.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Glemmer i ikke lidt at måden i opfører Jer på her, også læses af andre?

Det kan godt være i tjener penge gennem amino, men hvis det skal koste Jer tre kunder at få en, så er det vel ikke det  værd? Tal nu pænt til hinanden i stedet.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth

Jo, faktisk er det her mit første indlæg på Amino, hvor jeg nedlader mig ned på det niveau. Så jo du har ret. Jeg er ikke fokuseret nok. Tak for opsang :-)

Tilmeldt 13. Jul 08
Skrevet kl. 18:24

Michael Grove:

Jimi Hove:
8 ud af 1000 ja. Jeg er en vidst en retarderet lille dreng

Jeg har ingen steder skrevet at du er en retarderet lille dreng, så den må stå for egen regning.

Michael Grove:

Jimi Hove:
At lave 8 spam indlæg er som at slå folk ihjel ? Er det en voksen betragtning ?

Nej, men bare fordi nogle laver spam indlæg, er det jo ikke ensbetydende med at det er god skik, vel?

Michael Grove:

Jimi Hove:
Nej det gør det ikke mere rigtigt. Som jeg også selv skriver: ja jeg gik lidt for meget bonanza og jeg kan godt forstå at de blev betragtet som spam og slettet. Har du læst den del af tråden, eller kører den på fri voksen fantasi nu ?

Jeg har skam læst det hele.

Michael Grove:

Jimi Hove:
Og en Amino moderator skal man altid være enig med ? Jeg er uenig med dem jeg har lyst til at være uenig med. Det er sådan en frigørelse man oplever når man bliver stærk og voksen nok til at stå på egne ben

Nej, man skal ikke være enig med dem. Men man må tage deres kritik til efterretning. Ikke bare være nedladende.

Jimi Hove:
Udover det, er jeg temmelig sikker på at Sune ikke er så børnefølsom som dig.

Men jeg fik da din forklaring i stedet for spontane følelses udbrud, og det jo rart Yes

Haha, børnefølsom?

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)