1. Jeg har ikke noget problem med at man måske laver et enkelt markedsførings indlæg. Men hele 8?! Det kan vi vist godt blive eninge om er spam?
8 ud af 1000 ja. Jeg er en vidst en retarderet lille dreng
2. Du begynder straks at forsvare dig med at: "alle de andre....." - Der er også folk som slår andre ihjel, men det bliver jo ikke mere lovligt af at flere gør det, vel?
At lave 8 spam indlæg er som at slå folk ihjel ? Er det en voksen betragtning ?
3. "Og i øvrigt, så jeg har snart skrevet 1000 indlæg" - Gør det det mere rigtigt at spamme? at du har skrevet 1000 indlæg?
Nej det gør det ikke mere rigtigt. Som jeg også selv skriver: ja jeg gik lidt for meget bonanza og jeg kan godt forstå at de blev betragtet som spam og slettet. Har du læst den del af tråden, eller kører den på fri voksen fantasi nu ?
4. "Sune abonnerer nu på mine indlæg, og har sat sig som vagthund på mig.
Men vi ved alle , at de indlæg kommer tilbage.. senere, når du vender
ryggen til. Man kan ikke stoppe en mand på en mission :-)" Nu viser du jo at du er ligeglad med hvad en Amino moderator siger til dig.
Og en Amino moderator skal man altid være enig med ? Jeg er uenig med dem jeg har lyst til at være uenig med. Det er sådan en frigørelse man oplever når man bliver stærk og voksen nok til at stå på egne ben
Udover det, er jeg temmelig sikker på at Sune ikke er så børnefølsom som dig.
Men jeg fik da din forklaring i stedet for spontane følelses udbrud, og det jo rart 
Men mon ikke tråden bare skal kvæles her, jeg har taget det til mig jeg kunne lære.