Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg slettet

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:
Jeg har ingen steder skrevet at du er en retarderet lille dreng, så den må stå for egen regning.

"..ikke for 10 årige børn med adfærdsproblemer."

Er det stadig for egen regning ? Eller mener du at din formulering her , er mere galant og voksen ?

Michael Grove:
Jeg har skam læst det hele.

Fra Mig :

"Okay, kan godt se at de 3 indlæg med vicevært osv, er for meget af det gode...? "

"Ps:

Hvis det er et problem med Google kan jeg forstå det. At de betragter det som linkspam der kan skade jeres forum. Hvis det er det det handler om, jamen så lukker i bare ned for de indlæg. No sweat "

".. men jeg forstår også godt at Sune synes det var lidt voldsomt."

" Hav det hyggeligt Sune. Jeg skal nok slappe af,"

" Men hvis Google ser det som et spamkatalog, så har det ikke nogen værdi for nogen af os. Og jeg bøjer mig, igen "

Skal vi ikke blot lade den hvile der ? Det tror jeg er bedst

Hav det rart Michael :-)

Ps:

Til næste gang du skal svine nogen til på internettet, kan jeg oplyse om at når man kalder en voksen mand for at være på udviklingsstadiet af en 10 årig, er det det samme som at sige at han er retarderet. Det er nemlig det retarderede er, gået i stå mentalt eller følelsesmæssigt i deres barndom. Bare lidt viden til dit arsenal ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 18:45

Jimi Hove:
"..ikke for 10 årige børn med adfærdsproblemer."

Er det stadig for egen regning ? Eller mener du at din formulering her , er mere galant og voksen ?

At du føler den er møntet på dig kan jeg jo ikke gøre noget ved.

Jimi Hove:
Fra Mig :

"Okay, kan godt se at de 3 indlæg med vicevært osv, er for meget af det gode...? "

"Ps:

Hvis det er et problem med Google kan jeg forstå det. At de betragter det som linkspam der kan skade jeres forum. Hvis det er det det handler om, jamen så lukker i bare ned for de indlæg. No sweat "

".. men jeg forstår også godt at Sune synes det var lidt voldsomt."

" Hav det hyggeligt Sune. Jeg skal nok slappe af,"

" Men hvis Google ser det som et spamkatalog, så har det ikke nogen værdi for nogen af os. Og jeg bøjer mig, igen "

Super Jimi, jeg troede det var det man kalder sarkasme.

Jimi Hove:
Skal vi ikke blot lade den hvile der ? Det tror jeg er bedst

Hav det rart Michael :-)

Jamen lige over Jimi

Jimi Hove:
Ps:

Til næste gang du skal svine nogen til på internettet, kan jeg oplyse om at når man kalder en voksen mand for at være på udviklingsstadiet af en 10 årig, er det det samme som at sige at han er retarderet. Det er nemlig det retarderede er, gået i stå mentalt eller følelsesmæssigt i deres barndom. Bare lidt viden til dit arsenal ;-)

Den vil jeg lade stå. Vi må heller holde her. Fortsat god aften til alle.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:37
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er helt nostalgisk at følge med i tråden her Smile

Man kommer sådan til at tænke på de gamle dage med TDC nyhedsgrupperne, hvor alle sad og svinede hinanden til, og kaldte hinanden idioter.

Forskellen er bare at her er der slet ingen regler, hvorfor udviklingen i trådene alene styres af hvor meget nogen formår at hidse de andre op.

Så kan man jo bare købe et Amino plus abonnemet for at få lov til at debattere sammen med de udvalgte, men som det ser ud herfra er det dem med flest Amino karma point, og dem iblandt de flinkeste Aminoer, dem der også deltager mest i mudderkastningen herinde.

Så summa summarum må være: At med et plus abonnement kommer man ikke alene til at spilde sin tid på pjat og bavl, men også sine penge ser det ud til. Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:42

hej Sven

Det er slet ikke så slemt herinde. Det er godt nok eksploderet her op til jul , og lidt efter, med triste indlæg. Det forsvinder nok hurtigt igen. Man burde vel egentligt bare tie det ihjel, og ikke kommentere på det, da det ofte bunder i opmærksomhedssøgen.

Så lad os gøre det :-)

Amino er stadig det bedste forum jeg har været med i. Men juledepressioner og finanskrise kan selv ikke de gode Aminoer gøre noget ved.

Nyt fokus

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:23
Jimi Hove:

Sune abonnerer nu på mine indlæg, og har sat sig som vagthund på mig. Men vi ved alle , at de indlæg kommer tilbage.. senere, når du vender ryggen til. Man kan ikke stoppe en mand på en mission :-)

Hav det hyggeligt Sune. Jeg skal nok slappe af, så bare stryg dit abonnement ;-)

Nu skriver du det næsten som om at det er noget jeg har gjort som personligt vendetta fordi du har brokket dig i den her tråd. For god ordens skyld skal det siges at jeg abonnerede på dig samtidig med at jeg slettede dine indlæg i nat, dvs. før denne tråd, så jeg kunne se hvis der kom yderligere. Kald det vagthund hvis det er det du vil, men med mængden af indlæg hver dag på Amino bemærker vi moderatorer naturligvis ikke dem allesammen hvorfor den slags midlertidige abonnementer ikke er ualmindelige og det er bestemt ikke noget enestående der er sket for dig :)

Det øvrige vil jeg holde mig fra at kommentere på, jeg synes det er fint at der er forskellige meninger om emnet men som Boysen også er inde på så er en dyb indånding i ny og næ nok fornuftig.
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:29

Sune Christesen:
Nu skriver du det næsten som om at det er noget jeg har gjort som personligt vendetta fordi du har brokket dig

Nej, slet ikke personligt. Det bare business. Jeg havde regnede bare med at du havde " sat " dig på mig, for at holde øje med ham spammeren. Andet ligger der ikke i det.

Men ja lad os give de flossede nerver ro :-)

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)