"..ikke for 10 årige børn med adfærdsproblemer." Er det stadig for egen regning ? Eller mener du at din formulering her , er mere galant og voksen ?
Fra Mig : "Okay, kan godt se at de 3 indlæg med vicevært osv, er for meget af det gode...? " "Ps: Hvis det er et problem med Google kan jeg forstå det. At de betragter det som linkspam der kan skade jeres forum. Hvis det er det det handler om, jamen så lukker i bare ned for de indlæg. No sweat " ".. men jeg forstår også godt at Sune synes det var lidt voldsomt." " Hav det hyggeligt Sune. Jeg skal nok slappe af," " Men hvis Google ser det som et spamkatalog, så har det ikke nogen værdi for nogen af os. Og jeg bøjer mig, igen " Skal vi ikke blot lade den hvile der ? Det tror jeg er bedst Hav det rart Michael :-) Ps: Til næste gang du skal svine nogen til på internettet, kan jeg oplyse om at når man kalder en voksen mand for at være på udviklingsstadiet af en 10 årig, er det det samme som at sige at han er retarderet. Det er nemlig det retarderede er, gået i stå mentalt eller følelsesmæssigt i deres barndom. Bare lidt viden til dit arsenal ;-) |
Jimi Hove:"..ikke for 10 årige børn med adfærdsproblemer."Er det stadig for egen regning ? Eller mener du at din formulering her , er mere galant og voksen ?
At du føler den er møntet på dig kan jeg jo ikke gøre noget ved.
Jimi Hove:Fra Mig :"Okay, kan godt se at de 3 indlæg med vicevært osv, er for meget af det gode...? "
"Ps:
Hvis det er et problem med Google kan jeg forstå det. At de betragter det som linkspam der kan skade jeres forum. Hvis det er det det handler om, jamen så lukker i bare ned for de indlæg. No sweat "
".. men jeg forstår også godt at Sune synes det var lidt voldsomt."
" Hav det hyggeligt Sune. Jeg skal nok slappe af,"
" Men hvis Google ser det som et spamkatalog, så har det ikke nogen værdi for nogen af os. Og jeg bøjer mig, igen "
Super Jimi, jeg troede det var det man kalder sarkasme.
Jimi Hove:Skal vi ikke blot lade den hvile der ? Det tror jeg er bedstHav det rart Michael :-)
Jamen lige over Jimi
Jimi Hove:Ps:Til næste gang du skal svine nogen til på internettet, kan jeg oplyse om at når man kalder en voksen mand for at være på udviklingsstadiet af en 10 årig, er det det samme som at sige at han er retarderet. Det er nemlig det retarderede er, gået i stå mentalt eller følelsesmæssigt i deres barndom. Bare lidt viden til dit arsenal ;-)
Den vil jeg lade stå. Vi må heller holde her. Fortsat god aften til alle.