Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider du at lytte på en SEO lydbog?

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

ja tak...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37

Er enig med de fleste herinde, syntes det kunne være rigtig fedt.

Personligt, så hader jeg at læse lange tekster og bøger, så jeg vil klart benytte mig af lydbogen fremfor den almindelige :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:40

De lydbøger jeg har ,kan man se kapitalerne på computeren, så Man kan bladre rundt i bogen ,imens man så kan gå frem og tilbage som man vil , så vidste du udvikler den som de andre lærebøger som der bliver lavet til ordblinde og kan man have overblik over den .

Vil gerne have overblik over det man læser ,med det er nok større arbejde at laveSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 09:55

Hej Mikkel

For mig vil det være en fin idemed en SEO-lydbog, hvis den er til at betale. Jeg bliver træt af at høre musik i længden, når jeg kører bil eller når jeg løber. Så vil de være fint med lidt lærdom under turen. Jeg lytter meget til P1 i bilen, men når jeg er til fods smider jeg nogle podcasts på fra P1's Harddisken eller Martin Thorborgs vokale udskejelser. Så går løbeturen som en leg. Også selv om vejret er lidt trist. Så bare kom i gang.

PS: Jeg har endnu ikke fået læst Martins seneste Epusher. Det havde jeg måske nået med en lydbog?

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 11:12

Jeg syntes det lyder som en rigtig god idé og vil helt sikkert benytte mig af det Yes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:26

Mikkel deMib Svendsen:

Tak for kommentarerne :)

Jeg havde håbet på lidt mere modstand - det er et helvedes arbejde at skulle læse hele bogen op hehe

Det ender nok mere med at blive nogle udvalgte kapitler som en bonus til køberne og/eller lidt ekstra markedsføring for bogen - hvis jeg går videre med projektet

Jeg tror ikke en mere avanceret integration til iTunes, iPOD og andet bliver realistisk :)

;o)

En detalje......oplæsningshastigheden må da gerne være dobbelt så hurtig. Man bliver utålmodig som det er i dit eksempel. Om der er avanceret integration eller ej, er heller ikke vigtigt, men det at kunne lytte i bilen eller lign. er da bestemt et stort plus. Så kan man bruge tekst til de ting, hvor der skal arbejdes konkret ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:50

Business:

En detalje......oplæsningshastigheden må da gerne være dobbelt så hurtig. Man bliver utålmodig som det er i dit eksempel.

Jeg bliver ellers altid beskyldt for at snakke alt for hurtigt (og for meget, men det er en helt anden sag). Jegtror det er første gang nogle siger jeg taler for langsomt. Jeg er helt stolt :)

Men hvad mener I andre - er læsehastigheden i eksemplet for langsomt eller tilpas?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:58

Det er ALT for langsomt Big Smile

Det er faktisk så langsomt, så det er en hån mod folks åndelige habitus Wink

Ha en god aften...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Jeg ville personligt byde det velkommen... på samme måde som jeg nyder at se tutorials om programmering i stedet for kun at læse. Det giver dig en mulighed for at komme ind i noget stof uden du føler du terper.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:27

Hej Mikkel,

Jeg vil gerne være Rasmus Modsat, men jeg er lidt paf over den store interesse for lydbogsversionen fra mine med-Aminoer.

Nu skal du blot have folk her fra tråden til at betale for lydbogen på forskud, før du begynder at indtale (eller hyrer folk til det) - og så er det lige før, at der kan være forretning i det for dig allerede. (Afhængig af, hvor lang tid det tager at læse murstenen op).

Og efter e-bogen, den trykte bog og den kommende lydbog mangler vi snart kun dvd-versionen, før der kan vælges på alle hylder Smile

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)