Jeg syntes ideen med en lydbog er god. Den vil efter min mening skabe et større salg, da jeg selv og sikkert også mange andre sikkert ikke kommer igennnem den læselige version fra start til slut i detaljer. Bogen er af en størrelse hvor den vil blive brugt som opslagsværk i forbindelse med emner eller problemer, hvor lydbogen kan overskues som helhed. Jeg syntes dit tempo på trods af det er lidt langsomt passer helt fint. Det er dejligt og aflappende, og man er sikker på at forstå det hele i detaljer, hvor der hurtigt kan forsvinde en mening eller andet i et højere tempo. Jeg har ikke købt din bog, men ville vældig gerne tage den som lydbog i bilen eller som mp3 på tur med hunden. Håber du har besluttet dig for at arbejde dig igennem den store byrde som det tydeligvis er at læse en bog af den størrelse højt.
Fem stjerner fra mig.
|
Mikkel deMib Svendsen:Ja, det synes jeg er en meget god sammenligning. Dertil kommer, at der i mange afsnit er kodeeksempler og illustrationer, som det er lidt svært at forklare med ord - det er jo derfor de i bogen er lavet med eksempler og grafik :)
Jeg har desværre mistet min stemme helt p.g.a. en halsbetændelse, så jeg kun kan viske helt svagt. Ikke engang telefon kan jeg trænge igennem i disse dage. Så der går nok lige nogle dage inden jeg kommer videre med indtalingerne ...
Du skal i hvert fald nok sortere en del i indholdet hvis du gør det! Er du klar over hvor lang tid det tager at speaker 1000 sider?!
Og til alle jer der giver bare fordi det er Mikkel. Er i klar over hvor lang tid det tager at høre en lydbog på 1000 sider?
(Disclaimer: Ja jeg ved at Mikkel skriver at han kun vil tage udvalgte kapitler, men når man ikke kan begrænse sin bog til mindre end 1000 sider, hvor mange tror I så lydbogen kan begrænses til hvis man bare skal have lidt ud af den? Og nej jeg har ikke læst den fulde bog, men downloadet og skimmet light versionen).