Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino og Google

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Det gratis keyword tool jeg stiller stiller til rådighed er meget begrænset (jeg mener det er 100.000 danske ord), men den kan da give en ide. Desværre findes der ikke særlig meget valid data på dansk som er offentligt tilgængeligt. Min egne databaser indeholder mange millioner danske ord - men de er ikke offentligt tilgængelige :)
 
Både Overture (Yahoo!) og Google har nogle tilsvarende tools du kan bruge, men de lider begge to af alvorlige mangler. Men, de kan dog bruges til yderligere inspiration.
 
 > En sådan liste med ord, vil dog blive rent gætværk, da jeg ikke kan vide om folk netop har ledt efter slips i forbindelse med netop søgning på det ord.
 
Sådan er det med alle keywords - specielt de korteste af dem som f.eks. "slips". Leder folk efter slipsemønstre de selv kan sy, søger de efter udlejning af tøj slipsets historie eller et sted hvor de kan købe et slips? Det kan du ikke se ud af din keyword research, men alene ved at se på konverteringerne fra de konkrete ord. Google''s AdWords er et godt sted at teste dette.
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg har selv haft webshop. Også hos Scannet A/S
 
Mit lille armatør råd til dig er, at få lavet et banner og tilføje det hos partner-ads og andre partner programmer. Dette betyder, at din reklame pludselig vil være på flere 100 hjemmesider og det kan google lide     :-)
 
Bare noget der virkede for mig. Tilbød selv 10% af handlen som gav 100 partnere med ca. 2-3 hjemmesider pr. partner!
 
 
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FireCheif,

Jeg gør allerede brug af Partner-ads og er vel så småt oppe på omkring 100 partnere. Jeg må dog indrømme at jeg synes det har haft en væsentligt dårligere effekt end jeg havde forventet. Det giver naturligvis nogle besøgende, men i forhold til så mange partnere, så synes jeg at det var begrænset.
 
Gjorde du noget specielt (udover de 10%) for at motivere dine partnere?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 9/23/2005 9:12:34 AM Forfatter: Claus

Hej alle,

Ville bare lige gøre opmærksom på et et Google-arrangement jeg tilmeldte mig for nogle dage siden:
/Claus

Hej Claus,
 
Du må meget gerne fortælle om du får noget ud af det arrangement. Jeg har kigget på det, men synes det lyder lidt "tamt" til 500 kr.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Nej desværre kan jeg ikke tilføje mere på den konto :-)
 
Bruger du scannet´s søgeoptimering?
 
 
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan du tro. Effekten var da også til at mærke da det blev implementeret, men desværre er det åbenbart ikke nok.
Derfor er jeg på jagt efter alternative løsninger.
 
Jeg har overvejet at skrive rundt til alle de partnere der har tilmeldt sig, for at gøre lidt opmærksom på mig selv og høre om de ikke skulle være interesserede i at "gøre lidt mere ud af det". Julesalget er jo lige rundt om hjørnet
 
Omkring bannere, så læste jeg for nylig en artikel af Corey Rudl omkring hvilke bannere der virker i dag. Han mente at bannere skulle integreres i de enkelte sider, således at det ikke lignede et banner, men derimod en del af den side hvor det blev vist. Traditionelle bannere skulle eftersigende være tæt på værdiløse.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,
Du må meget gerne fortælle om du får noget ud af det arrangement. Jeg har kigget på det, men synes det lyder lidt 'tamt' til 500 kr.

Hej Mikael,
 
Jeg skal nok give en tilbagemelding...
 
/Claus
 
 
Stort sommerhus udlejes på Fyn. Sommerhus med havudsigt og spabad, sauna, brændeovn og meget mere.
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 9/21/2005 4:01:11 PM Forfatter:Thorbjørn
Nu vil lige prøve at skrive noget og se om det dukker op i Google
hjæp til føring af skattesager, rådgiver i skattesager, skattesager, skattesager.
Sådan. Så ser vi, hvad der sker
 

 
Thorbjørn,
 
Så kommet den ind mellem kl. 9:30 og 10:30 i dag 23-9-05 (haft en programmer kører en scripted forspørgsal imod google en gang hvert time siden 21-9-05 17:00)
 
 
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det er jo helt fantastisk. Det kommer jo op som nummer eeeet. Amino må være søgemaskineoptimeret helt vildt.
 
Prøver lige noget igen:
 
Skatterevisor tilbyder hjælp til skat, rådgivning i skattesag (skattesager),
 
Jeg forstår stadigvæk ikke helt hvordan det kan lade sig gøre. På min hjemmeside har jeg skrevet ordet "skattesager" ca. 10 gange, men jeg kommer ikke i nærheden af Aminos placereing.
 
 
 
 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)