Mikkel formulerer det faktisk rigtigt godt i indlægget ovenover. Sagen er den, at de nørdede råd om at gå Open Source vejen, er direkte skadelige for e-købmændenes succes, og i nogle tilfælde er direkt årsag til deres fiasko. Min virksomheds primære kundegruppe er e-købmænd så jo færre e-købmænd, jo færre potentielle kunder.
Så er du rimeligt galt orienteret, før Magento var Varien den største leverandør af OS Commerce i Nordamerika.
Det må du virkeligt selv spørge Google om! |
Lundsby:Mikkel formulerer det faktisk rigtigt godt i indlægget ovenover. Sagen er den, at de nørdede råd om at gå Open Source vejen, er direkte skadelige for e-købmændenes succes, og i nogle tilfælde er direkt årsag til deres fiasko.
Min virksomhed primære kundegruppe er e-købmænd så jo færre e-købmænd, jo færre potentielle kunder.
Så er det vel Nørderne som sælger der er issuet. og reelt ikke Open Source som Produkt ? Hvis det er konklusionen er jeg 100% enig...!!!
Ja du har ret omkring Variens baggrund. jeg har læst wikipedia forkert omkring Varien. http://en.wikipedia.org/wiki/Magento
Visionen er vel ok. er sikker på det også var PCPlus' vision da de startede med at nørde et system sammen til små virksomheder i '83...