Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stod bag 11. september?

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-08-2006 16:25:04
Forfatter: Den innovative
Lad os vende den om og stille spørgsmålet: Hvis det var et fly, der ramte, hvorfor lavede så ikke større skade? Vi så jo den lagde WTC ned? Hvis der var mennesker, hvor er deres lig så? Brændt op og forsvundet som National Geographic nævner?

Læs http://www.popularmechanics.com/science/defense/1227842.html, som der indirekte er blevet linket til tidligere.
Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:37
Dato: 22-08-2006 16:25:04 Forfatter: Den innovative

I USA findes alle typer af missiller, store og små.
Lad os vende den om og stille spørgsmålet: Hvis det var et fly, der ramte, hvorfor lavede så ikke større skade? Vi så jo den lagde WTC ned? Hvis der var mennesker, hvor er deres lig så? Brændt op og forsvundet som National Geographic nævner? Hvorfor lader man ikke den almene verdensborger lytte til de sorte bokse? Skal nævne at de sorte bokse fra WTC aldrig er blevet fundet, eller med andre ord, de var for beskadiget til at man kunne lytte til dem.

Nu lagde flyet jo ikke WTC ned. Tårnene kollapsede pga. branden.

Prøv lige at svar på spørgsmålet om, hvor passagerene på de 4 fly blev af

Mvh.

Peder.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 16:42
Hej Aminoer,
Lad mig lige slå en ting fast: Jeg siger ikke at jeg ved hvad der skete d. 11. september, og har jeg ytret noget der minder om det, så ville jeg da glædeligt korigere mig selv. Jeg siger at den officielle forklaring stinker, den stinker rigtig meget. Det kan du/I da også se....

Mht. passagererne på flyene, så crashede 2 fly ind i WTC. Hvor de andre blev af? De ved kun Gud og den amerikanske regering...

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 16:42
DR2 sendte for et par måneder siden en temaudsendelse hvor de viste alle de i øvrigt ganske troværdige mærkværdigheder ved 9/11 .... desværre fandt de også modbeviserne, så dér røg den i øvrigt spændede konspirationsteori.

Jeg kan ikke huske alle detaljer, så dem skal jeg udelade hér, men der er da nogle gode links hér:

Martin
Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 16:43
Flyet rammer en hård genstand, wtc var en blød genstand i opbygningen, det er det der kendetegne de fleste skyksrabere i konstruktionen.

Ved impact rammer flyet med sådan en kraft at det simpelthen bare splintres, ligesom der sker hvis det ramme vand, prøv at se hvor meget der er tilbage af et fly der rammer vandet med 600 KMT eller mere.

Desuden så sker der det med menneskekroppen at sider du i et fly og rammer jorden elle rvandet så bliver den REVET i stumper og stykker af G krafterne, vores kroppe kan simpelthen ikke holde til det.

Billeder fra stedet som tydeligt viser fly vragdele

De sorte bokse kan overleve meget, men så er de altså heller ikke bedre, de sorte bokse er fremstillet til at kunne modstå et flystyrt, og også vandtætte.

Men de er ikke fremstillet med henblik på at først overleve et flystyrt, derefter en brand i længre tid, og så igen et fald fra 40 etage og ned i kælderen og så lige få 10 etager ovenpå sig.

Jeg ville sgu have haft mere tvivl hvis de havde overlevet det :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 16:49

Dato: 22-08-2006 16:41:53 Forfatter: Den innovative

Hej Aminoer,
Lad mig lige slå en ting fast: Jeg siger ikke at jeg ved hvad der skete d. 11. september, og har jeg ytret noget der minder om det, så ville jeg da glædeligt korigere mig selv. Jeg siger at den officielle forklaring stinker, den stinker rigtig meget. Det kan du/I da også se....

Mht. passagererne på flyene, så crashede 2 fly ind i WTC. Hvor de andre blev af? De ved kun Gud og den amerikanske regering...

Der er på begge 2 crashsites, dvs. Marken og pentagon masser af flyrester.

Og Menneskelige rester i mindre dele.

Tilmeldt 10. Jul 06
Skrevet kl. 16:51
Dato: 22-08-2006 16:41:53 Forfatter: Den innovative
Hej Aminoer,

Men din version af virkeligheden hænger ikke sammen, hvis der ikke kan fremsættes en realistisk forklaring på, hvad der er sket med de to sidste fly. Har de aldrig eksisteret? Er de bortført?  Er de skudt ned? Har du et bud, der ikke kræver et komplot, som flere tusind vidt forskellige mennesker skal deltage i?
Det vil være meget interessant at høre.
Mvh.
Peder.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:45
Jeg synes man skal være meget naiv for at tro at den Amerikanske regering ikke har gjort ALT hvad den kunne for at styre informationsstrømmen, og "sandheden", om hvad der skete omkring 9/11. Det prøver regeringsmagter altid i en sådan situation - uanset iøvrigt hvem eller hvad der så iøvrigt stod bag. Det er også naivt at tro, at dette forsøg på kontrol og manipulation ikke har betydet at visse (få eller mange) af de ting myndighederne har påstået er forkerte - direkte løgn, eller fordregninger. Det der for mig er spørgsmålet er blot graden af denne fordrejning, og her synes jeg at mere og mere tyder på at der desværre er tale om en række meget alvorlige forsøg på at fordreje sandheden om hvad der skete.

Jeg tror personligt ikke på at det er præsidenten selv, eller den Amerikanske regering der står bag denne bombning. Så dum tror jeg ikke engang Bush er :) Nej, jeg tror det er så godt som utænkeligt at en regering som den Amerikanske direkte kan stå bag et sådan attentat. Men, der er uden tvivl kræfter selv indenfor regeringen (måske SÆRLIGT indenfor denne regering) som kunne mene at man ved (kunstigt) at skabe en ny ydre fjende kunne høste så store fordele at det var tabene værd. De mest kanon-glade Amerikanske republikanere er satme nogle tosser. Sorry, men det er de sgu :)

Og uanset om regeringen, regeringsorganer (CIA, FBI etc) eller enkelte politikere skulle være involveret eller ej så mener jeg fortsat ikke der er ført særligt overbevisende beviser for at det var udefrakommende kræfter der stod bag (som man så kunne føre krig mod) eller om det var interne Amerikanske kræfter. Vi har jo før set (Oklahoma) hvordan de mest sindssyge Amerikanere er i stand til at lave ligeså tåbelige aktioner som ekstremister alle mullige andre steder.

Jeg fald lige over et afsnit af Southpark, der vist oprindeligt var lave til Michael Moores film "Farenheit 911". Det er en ultra kort opsumering af den Amerikanske historie med fokus på en teori der fremsættes i filmen: At mange af Amerikanernes valg gennem tiden har været drevet af frygt. De lever af frygt. De ånder for frygt. Frygten er nødvendig. Og hvis denne teori holder vand, så kan man måske godt forstå hvorfor nogle yderligtgående Amerikanske kræfter kunne have ønske om en handling som den vi så 11. september. Jeg har diskuteret teorien med mange Amerikanere over de sidste par år og jeg er nok enig med de fleste, der mener at teorien ikke er helt skudt ved siden af. Der er noget om snakken.

Anyway, det hele er som sagt teori, og nedenstående klip skal på ingen måde tages for andet end det er - et satirisk indlæg i en politisk debat :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 18:12
Selvfølgeligt sker der ting som regeringen nok vil skjule eller lige vende til deres fordel.

Men det ændre stadig ikke på at det var et terror angreb begået af troende muslimer, om de er al quida, hamas, al aksas martyre er for den sags skyld ikke ret vigtigt i min verden.

Dog holder jeg på at Osama stod bag.

Men det der taler for at det ikke er et komplot.

Er at for at en aktion som dette skal lykkes skal der mange mennesker indblandes, og jeg tvivler på de kan holde kæft i så lang tid.

De fleste iværksættere herinde ved sikkert hvor svært det er at styre information bare der er 10 menneske indvolveret, så prøv med 100-200 eller måske 500 som bare har delvis viden.

Bare en fatter mistanke eller sladre så vælter korthuset.

Tilmeldt 10. Jul 06
Skrevet kl. 18:18
Flykaprerne er jo identificerede. Det var hovedsageligt saudiarabere. Som Michael Moore også har påpeget det i Fahrenheit 9/11 er det jo en noget ubekvem konklusion for Bush-administrationen, der har gode forbindelser til Saudirarabien. Det ville have været meget "bedre", hvis de havde været talebanere eller Saddam-tilhængere. Så hvis den amerikanske regering skulle plante skylden hos nogle forkerte (hvilken igen kræver et stort komplot, dog ikke så stort et komplot som det kræver at få et fly til at forsvinde), hvorfor så ikke skyde skylden på dem, som man ville gå i krig med?
Med mindre det selvfølgelig er gjort sådan, for at det ikke skal ligne et komplot. Det ville være virkelig snedigt. :-)
Mvh.
Peder.

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)