Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stod bag 11. september?

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer;

I stedet for at "konspirationstænkerne" kommer med beviserne for at 11. september ikke blev foretaget af ekstremistiske muslimer, som der er flere hundrede af, så lad de officielle kilder, deriblandt USA, CIA osv komme med deres beviser for at det var terrorister og ikke dem selv der stod bag. Hvis de er så sikre i deres sag, hvorfor kommer de så ikke med dem? Det eneste bevis er et "videobånd" fra Kandahar i Afghanistan som Osama "lige have glemt!?", hvor han indrømmer, at han stod bag?! I et klip hvor han ligner en dukke med dårlig makeup og bruger sin højre hånd til at skrive, når alle ved at Osama er venstrehåndet! Hvorfor fik ingen lov til at undersøge "ground zero"? Hvorfor ser vi ikke sikkerhedskameraerne fra Pentagon og Sheraton som ligger lige overfor? De ville have filmet flyenes landing, men er alle blevet konfiskeret. Der er så mange af uendelige modsigelser, men ingen bliver taget alvorligt, for den politiske verden har brug for en "krig mod terror". Lad os nu være ærlige og smide kortene på bordet som de er.

Jeg har så mange af ekstreme beviser, deriblandt et interview med en af de 19 terroristerne på en arabsik og en tyrkisk kanal d. 12.09.01. Jeg vil anbefale folk til at gemmemgå klippet og være ærlige overfor sig selv og os andre. Mht. billderne fra CNN og strandene med olie - TRO MIG, skal nok finde kilden. Er på arbejde nu og må stoppe. Sender den senere.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 11:04
Dato: 22-08-2006 10:50:57
Forfatter: Den innovative
Hej med jer;

I stedet for at ''konspirationstænkerne'' kommer med beviserne for at 11. september ikke blev foretaget af ekstremistiske muslimer, som der er flere hundrede af, så lad de officielle kilder, deriblandt USA, CIA osv komme med deres beviser for at det var terrorister og ikke dem selv der stod bag. Hvis de er så sikre i deres sag, hvorfor kommer de så ikke med dem? Det eneste bevis er et ''videobånd'' fra Kandahar i Afghanistan som Osama ''lige have glemt!?'', hvor han indrømmer, at han stod bag?! I et klip hvor han ligner en dukke med dårlig makeup og bruger sin højre hånd til at skrive, når alle ved at Osama er venstrehåndet! Hvorfor fik ingen lov til at undersøge ''ground zero''? Hvorfor ser vi ikke sikkerhedskameraerne fra Pentagon og Sheraton som ligger lige overfor? De ville have filmet flyenes landing, men er alle blevet konfiskeret. Der er så mange af uendelige modsigelser, men ingen bliver taget alvorligt, for den politiske verden har brug for en ''krig mod terror''. Lad os nu være ærlige og smide kortene på bordet som de er.

Jeg har så mange af ekstreme beviser, deriblandt et interview med en af de 19 terroristerne på en arabsik og en tyrkisk kanal d. 12.09.01. Jeg vil anbefale folk til at gemmemgå klippet og være ærlige overfor sig selv og os andre. Mht. billderne fra CNN og strandene med olie - TRO MIG, skal nok finde kilden. Er på arbejde nu og må stoppe. Sender den senere.

Der er vist en der har set Loose Change 2nd edition! Er der ikke noget med den dokumentarfilm er lavet af 3 gutter?
Ligesom dig har jeg også fulgt med i alle disse ting og jeg har ligeledes set diverse interviews.. blandt andet det interview 60 minutes laver med en højtstående person fra Al Qaida, som i interviewet siger Osama Bin Ladan på alle måder står bag en lang række af opgaver.. han beskriver endda også hvordan Osama undgik at blive fanget i Afghanistan... Så det kan godt være de politiske unge der stod Loose Change har lavet en god dokumentar, men lige lidt skal man tage det seriøst, for de tager sjovt nok ikke alle beviserne imod deres teorier med.. Jeg kan ikke garantere USA ikke har røvrendt os alle, men jeg finder det højst usandsynligt, da det er en alt for stor risiko at løbe og for den sags skyld, hvorfor skulle de have røvrendt os.. det var på ingen måde nødvendigt for dem at slå 4000 mennesker ihjel bare for at få tilladelse til en krig mod terror.. det kunne de have gjort med langt mindre..

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 11:33
optagelser fra pentagon hvor du ser flyet er frigivet, og du kan tydeligt se vragrester.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:12
Angående alle konspirationsteorierne så bliver det tilbagevist på den sjoveste måde på denne her side - samtidig linker han også til faktuelle sider, der piller teorierne fra hinanden. Siden er hurtigt læst og sindsygt sjov

Hvis du er til politisk korrekthed skal du måske ikke klikke på linket alligevel

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 12:52
Dato: 22-08-2006 12:12:26
Forfatter: Jakob Allentoft

Angående alle konspirationsteorierne så bliver det tilbagevist på den sjoveste måde på denne her side - samtidig linker han også til faktuelle sider, der piller teorierne fra hinanden. Siden er hurtigt læst og sindsygt sjov

Hvis du er til politisk korrekthed skal du måske ikke klikke på linket alligevel

Den første sides "beviser" virker lidt platte.. Men PM's gennemgang af teorierne er umiddelbart meget troværdig og virker ret kraftigt underbygget med dens hele 70 eksperter bag sig.

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:53
Jeg er vild med at læse konspirationsteorier og vandrehistorier. Har et par bøger i kategorien hjemme, så dette indlæg med flere links er jo guf
Det er altid muligt at se konspirationsteorier, hvis man ønsker det, i alle hændelser, hvis man bare er paronoid nok

Husk at bevare den sunde fornuft

Ellen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Den mest groteske konspirationsteori omkring 11. september, er den teori som den Amerikanske regering har fremsat og forfulgt. Magen til uunderbygget konspirationsteori skal man sgu lede længe efter. Det blegner ved siden af alle andre film og skriverier om sagen.

Iøvrigt synes jeg det er en underlig påstand at dokumentarudsendelser bør være objektive. De bedste dokumentarfilm historien har frembragt har alle været stærkt politisk motiveret, og det er de stadig. Dokumentarfilm er et partsindlæg - og det kan så være mere eller mindre godt. I den sammenhæng er Michael Moore efter min mening en af de dygtigste der findes lige nu, uanset om man så iøvrigt er enig med ham eller ej. Og når man ser på mængden og typen af priser Michael Moore modtager for netop sine dokumentarfilm er jeg bestemt ikke den eneste der mener dette.

Hvad sandheden om 11. september er ved jeg lige så lidt som alle andre her i debatten, men en ting er jeg i hvert fald 110% sikker på: Den officielle historie, som såpvel den Amerikanske, Danske og andre vestlige regeringer klamrer sig til er fuld af løgn, bedrag og manipulationer der langt overgår selv den mest politiske dokumentarfilm. Konspirationsteori på højeste plan :)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 13:32
Fra Ronni Gasseholm:

"optagelser fra pentagon hvor du ser flyet er frigivet, og du kan tydeligt se vragrester."

Det vigtigste er at man tror på sig selv.... Videoen fra Pentagon: Der er på ingen måder billeder af et fly, det er en lille hvid genstand der flyver ind i Pentagon, set obejktivt på det, er der ingen tvivl om at det er et missil. Hvorfor får vi ikke lov til at se videoerne fra Sheraton Hotel lige ved siden af, fra motorvejen langs Pentagon, der har kameraer overalt, fra tankstationerne tæt på. Alle videobånd blev konfiskeret.
Desuden så lavede National Geographic et "dokumentar" program om Pentagon styrtet. Der sagde de klart og tydelig at eksplosionen var så stor og kraftig at både menneskene og alt materialet fra flyvet brændte op, hvorfor man ikke kunne finde flyrester. Ergo er der ingen flyrester...!? Det lyder lidt som en løgn man siger til sit barn for at det skal falde i søvn eller lade vær med at gå ud om aftenen. Tror du ikke på mig? Så se næste gang det bliver vist, det bliver tit genudsendt...

Desuden, så kan jeg ikke sige det mere rigtigt end Mikkel Demib - Absolut enig.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:04
Jeg synes, at I er utrolig gode til at argumentere for jeres sag kære Aminoer.

Påfaldende er det dog, som enkelte også har påpeget tidligere i tråden, at en ensidig fremstilling af et hvilket som helst emne er ulideligt uinteressant!
Dette gælder sådan set også, når man som iværksætter eller sælger er ude ved en kunde for at præsentere et produkt/idé.

Man har sjældent eneret på sandheden, ej heller gode idéer;-)

Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:10
Dato: 22-08-2006 13:22:40
Forfatter: Mikkel deMib
Den mest groteske konspirationsteori omkring 11. september, er den
teori som den Amerikanske regering har fremsat og forfulgt. Magen til
uunderbygget konspirationsteori skal man sgu lede længe efter. Det
blegner ved siden af alle andre film og skriverier om sagen.

Fordi jeg (normalt) respekterer din mening vil jeg gerne lige spørge
uddybende, hvad det er, som du finder grotesk ved de amerikanske
myndigheders forklaring?

1) At det var nogle arabere, der kaprede nogle fly, og fløj dem ind i nogen bygninger?

2) At det var Osama bin Laden, der stod bag?

Hvis 1) så er der tale om et komplot som omfatter mange tusind
mennesker: Luftfartspersonale, flyveledere, øjenvidner i NYC,
efterladte til passagererne etc. Usandsynligt? Nej, lodret umuligt!

Ang. 2) så er der jo tale om en tilståelsessag. Men man kan jo lade
være med at tro på det, som Osama bin Laden praler med på sine videoer,
hvis det ikke passer med ens politiske verdensbillede.

Mvh.

Peder.

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)