Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stod bag 11. september?

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære venner,

Dette forum er ikke bestemt for politiske diskutioner af nogen art - med mindre det lige vedrører iværksætter- og virksomhedsforhold - så lad os nu slippe for dette - gør det et andet sted.
MVH
Lars K

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 21:14
Thorborg har selv godkendt at den ligger her.

Og det er da netop i et forum som dette at man kan få lov at diskutere med ligesindet som måske kigger lidt dybbere på tingene, normalt høre man tit den der "jeg kan ikke lide amerikanere så det gjorde det selv"

Det høre man jo ikke her endnu

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej igen Aminoer,

Jeg åbnede denne debat for at vise dokumentar programmet. Det har jeg nu gjort, men desværre har det udviklet sig til en debat om det ene, det andet og det tredje og en lille smule mudderkastning. Jeg har henvist til dokumentaren, så der vil se den, kan se den. Vi får aldrig at vide hvad der i virkeligheden skete, så lad os stoppe her medens vi stadig er gode venner og holde os til iværksætteri
Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 02:10
Forresten.... Så lovede jeg et medlem af amino.dk, at jeg ville komme med beviserne for at USA tidligere har løjet for at få sin befolkning med i en krig, hvori jeg påpegede løgnen om sygeplejerskene i Kuwait og stakkels dyr, der druknede i olie, som i virkeligheden var billeder fra Frankrigs kyst.

Nu er "krigen mod terror" igang og det kan være ligemeget hvem der stod bag 9/11, men dette er et bevis på at USA tidligere har ført sin befolkning bag lyset:

Løgnen om uskyldige spædbørn der blev slået ihjel, der selv fik mig til at græde i 1990:

http://www.antiwar.com/orig/cohen1.html

og:

http://www.geocities.com/CapitolHill/3589/us-iraq-lie.html

Jeg gider ikke debattere dette emne, men det er blot lagt op, da jeg lovede at finde linksene. Havde helt glemt det nemlig

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:54
Mikkel kom med et meget godt indput:
Jeg synes man skal være meget naiv for at tro at den Amerikanske regering ikke har gjort ALT hvad den kunne for at styre informationsstrømmen, og "sandheden", om hvad der skete omkring 9/11. Det prøver regeringsmagter altid i en sådan situation - uanset iøvrigt hvem eller hvad der så iøvrigt stod bag.

Dette giver følgende to muligheder:

1) Al Qaida stod bag - Resultat: regeringen prøver at styre informationsstrømmen - beviserne udviskes.

2) Al Qaida stod IKKE bag - Resultat: regeringen prøver at styre informationsstrømmen - beviserne udviskes.

Det at USA''s regering har prøvet at fordreje (hvis det er tilfældet) kan derfor ikke længere tages som bevis for at det ikke var Al Qaida. De gør blot som det forventes af dem i sådan en situation.''

Tilbage er så - Hvad mener du selv er mest sandsynligt?

Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:13
Det er aldeles ikke ligegyldigt, hvem der stod bag 11. september.

Jeg betvivler ikke, at selv demokratiske lande som USA manipulerer med informationer til offentligheden, men det er absolut intet argument for, at en hvilkensomhelst dårlig og usandsynlig konspirationsteori er værd at spilde tid på.

Man kan lyve om mindre isolerede begivenheder, men kan ikke lade flere fly med hundredevis af passagerer forsvinde og holde det skjult, af grunde som vi allerede har tærsket alt for meget langhalm på.

Det her er ikke et spørgsmål om politisk verdenssyn, det er et spørgsmål om at kunne forholde sig realistisk til, hvad det er muligt at maniplere med, og hvad der er så stort, at det aldrig vil kunne skjules.

Mvh.

Peder.

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 14:44
En persons verdenssyn får automatisk en til at tænke i en bestemt retning - og undlader derfor at kigge på rationelle beviser, men tror på blindt på det- for sådan må det da bare være. For mig er der, objektivt set, ingen tvivl omkring det - enkelte bønder fra den arabiske hede, stod med statsgaranti ikke bag!

Som jeg også sagde før, så kan det være ligemeget lige nu hvem der stod bag - 300.000 mennesker er i forvejen slået ihjel, ulovlige bomber, krige, en difus "krig mod terror" er allerede startet og verden er blevet et meget ustabilt sted. Derfor har det ingen betydning pt. hvem der stod bag. Havde folk ikke sagt "vi ikke bare tror, vi ved" uden 1 enkelt bevis etc. så havde verden også været et meget bedre sted og vores statsledere havde ikke løjet overfor os.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:17
En persons verdenssyn får automatisk en til at tænke i en bestemt retning - og undlader derfor at kigge på rationelle beviser, men tror på blindt på det- for sådan må det da bare være.

Ja det er du da et levende bevis på...

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 18:28
Jeg er et levende bevis på at jeg ikke tror på alt hvad jeg hører og læser . - og ikke det modsatte Jeg troede heller ikke på: "vi ikke bare tror, vi ved der er masseødelæggelsesvåben" bare for at tage et banalt eksempel, hvilket ikke har noget at gøre med min politiske holdning eller mit verdenssyn, selvom jeg mener at Saddam, slap alt for billigt med "kun" at blive hængt. Her var det rent rationelt indsigt, at vores statsleder f''ørte os bag lyset, ikke politisk holdning.

9/11 er så difus, beviserne er så tydelige og rationelle, modbeviserne er så inkompetente og svage, og kamera overvågninger tilbageholdte, at jeg ikke tror på den officielle forklaring. Og jeg kan mærke, at det ikke kan betale sig, for nogle mennesker er åbenbart ligeglade med, at en rigtig svag bevisførelse har medført 300.000 menneskers død og en ustabil verden.
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:24

Hej

I anledningen af 11 september kan jeg lige tilføje at Danmark har udgivet Dokumentaren "Mørkets Lakajer" , der kan ses en lille trailer

her : ">

Den bekræfter at det hele var et Fup nummer og kommer med klarer beviser, linket er en lille trailer så den vare ikke ret lang tid.

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)