Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stod bag 11. september?

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-08-2006 13:31:50
Forfatter: Den innovative

Desuden så lavede National Geographic et 'dokumentar'

program om Pentagon styrtet. Der sagde de klart og tydelig at
eksplosionen var så stor og kraftig at både menneskene og alt
materialet fra flyvet brændte op, hvorfor man ikke kunne finde
flyrester. Ergo er der ingen flyrester...!? Det lyder lidt som en løgn
man siger til sit barn for at det skal falde i søvn eller lade vær med
at gå ud om aftenen. Tror du ikke på mig? Så se næste gang det bliver
vist, det bliver tit genudsendt...

Selvfølgelig er der flyrester, der er bare ikke nogen store flyrester.
Men National Geographic er så med i komplottet...eller dumme. Ligesom de
ansatte i luftfartsselskabet der foregiver at mangle et fly,
passagererne, der foregiver at være døde, flyvelederne, der foregiver at have set
flyet
på vej mod Washington, oprydningesteamet, der foregiver at have fundet
flyrester, øjenvidnerne, der foregiver at have set et fly styrte ind i
Pentagon.
Det er tusindvis af vidt forskellige mennesker, der skal være med i et
sådant komplot. Det kan ikke lade sig gøre i den virkelige verden.

Nu kom jeg til at argumentere, selvom jeg sagde, at jeg ikke ville. Jeg
forventer ikke at overbevise nogen, der ikke ønsker at anlægge den
slags almindelig-sund-fornuft betragtninger.
Folk tror det de vil tro. Er man sur på den amerikanske regering, foretrækker
man at tro, at alt hvad der kommer fra en amerikansk
myndighed er løgn. Mange muslimer vil ikke tro, at det kan være (dårlige) muslimer,
der stod bag 11. september, og der er stadig tyskere, der foretrækker at tro, at nazisterne ikke var så slemme endda.

Mvh.
Peder.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:38
>Er man sur på den amerikanske regering, foretrækker man at tro, at
>alt hvad der kommer fra en amerikansk
>myndighed er løgn. Mange
>muslimer vil ikke tro, at det kan være (dårlige) muslimer, der stod bag
>11. september, og der er tyskere, der
>foretrækker at tro, at nazisterne ikke var så slemme endda.

Og hér står jeg så af. Lad os nu ikke komme for langt ud af sporet, hvor vi risikere at generalisere grupper af mennesker, og deres holdninger eller motiver for deres holdninger.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 10. Jul 06
Skrevet kl. 15:53
Dato: 22-08-2006 15:37:59
Forfatter: AndersSaugstrup

Og hér står jeg så af. Lad os nu ikke komme for langt ud af
sporet, hvor vi risikere at generalisere grupper af mennesker, og deres
holdninger eller motiver for deres holdninger.

Hilsen Anders

Det var ikke ment som en generalisering (jeg sagde mange ikke alle).

Mvh.

Peder.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Jeg er enig med Anders om at vi skal passe på med at nævne forskellige befolkningsgrupper....
Når det er sagt, så er det værd at bemærke, at ingen personer så et fly ved Pentagon, ingen flyrester. Hvis man ser CNN og FOX, CBS etc. fra 11. september siger de alle de så en hvid eksplosion fortsat med en stor brand. Dagene efter ændrer folk deres vidneudsagn og sagde at de så et fly. Det blive fremvist genialt i dokumentaren.
Lad mig vende den og spørge folk der tror det var terrorister der står bag. Hvad er beviserne? Ikke et eneste!!! Jo... Lige den med Osama hvor han overfor hele verden i et te-selskab indrømmer han arrangerede det i en grotte i Tora Bora og brugte højre hånd til at skrive når manden er venstrehåndet!?
Hvis sagen virkelig er så sand og at terrorister står bag, jamen, så lad os få beviserne, lad os høre den "sorte box" fra alle fly, lad os se videoerne fra Pentogan og ikke kun flammevideoen. Nåh jo, den sorte box brændte, men dødserklæringer på arabisk, koranvers og et arabisk pas overlevede. Troværdigt...?!
Er der slet ikke noget af det her der bevæger hos jer der ikke tror USA selv stod bag? Er det hele bare tilfældigheder, og at modbeviserne fra motormagasinet i USA troværdige? Bygning 7 faldt stille og roligt og kontrolleret ned, fordi computerne brændte og pga. varmen fra bygning 1 + 2, medens de andre bygninger ikke rørte sig af stedet? Bygning 7 var forsikret for et meget højt millionbeløb i USD.
Glem aldrig Makavelis citat:
"Målet helligør midlet..."

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 16:05
Pentagon:

Der er frigivet en video som viser at noget stort rammer ind i pentagon med MEGET høj fart.

Man finder efterfølgende bla. en del af halen liggende 100 meter fra bygningen og andre smådele.

Bygning 7 som jeg har læst rigtigt meget om og set alt hvad der er af film fra vil jeg tro.

Ja den falder da sammen som om det var kontrolleret, men det er sket utallige gange før at en bygning falder på den måde.

Der er ikke andre "beviser" på en implossion end at den falder på den måde den gør.

Ingen brag hvilket der ville have været.

Desuden så ville det have taget minimum 14 dage at forberede en bygning af den type der og over 1000 individuelle sprængninger for at den kan falde på den måde.

Dette vil skulle lave af personer som vel ikke kan holde kæft i det lange løb.

Jeg vil anbefale at inden man snakker om Bygning 7 at man selv anskaffer sig den viden i tekniske dokumenter der ligger på nettet udgivet af forskellige bygningskonstruktøre og eksperter.

Det samme hvis man mener tårne skulle stå der den dag i dag  selvom de brændte.

Jeg kan ikke se hvorfor USA selv skulle stå bag.

De vil ikke vinde på det men tabe på det lige meget hvad.

Enten opdages det, eller også gør det ikke og man skal indlede lange krige mod alverdens lande for at befri dem fra terrorister.

Krige som koster penge, penge som kunne være brugt inden i landet istedet for til at føre krig for.

Det minder lidt om de folk der påstår månelandingen ikke har fundet sted.

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 16:15
De mennesker som ikke ville holde kæft, holder heller ikke kæft. Det er derfor folk efterhånden tror det er en konspiration. Man ser et misil, ikke el fly ramme Pentagon, det er logik for burhøns. De utalige gange en bygning falder fordi den brænder etc. dem ville jeg gerne høre lidt mere om.

Månelanding og 11. september kan ikke sammenlignes. 11. september har skabt en ny kold krig, der har givet de pengestærke våbenproducenter vind i sejlene, har delt verden op i 2, som i Sovjettiden, har givet Halliburton og andre regeringsvenlige virksomheder penge i kassen. USA økonomi er en benhård kapitalistik udgave og har derfor brug for ydre fjender, "survival of the fittest..."

11. september har ændret verden og givet Bush en ny valgperiode og en grund til at bombe Irak og Afghanistan for derved at kontrollere regionen, olien og verden....!

Tilmeldt 10. Jul 06
Skrevet kl. 16:16

Dato: 22-08-2006 15:53:06 Forfatter: Den innovative

Man må ikke lyve! Der er masser af flyrester og flere sorte bokse fra 11. september.

Du forholder dig overhovedet ikke til, hvordan man får tusindvis af vidt forskellige mennesker med i komplottet.

Der mangler 4 fly, der mangler en masse passagerer, medmindre man altså får tusindvis af mennesker med i komplottet.

Mvh,

Peder.

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hvis det er et missil så det godt nok et stort et :)

Minder jo om en rumraket lagt ned.

Desuden hvilket missil laver så stor skade på så stor en bygning som faktisk var godt bygget ?

For vi taler da MINIMUM om et missil der ikke er affyretaf en person men via en rampe så.

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 16:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Ja hvor er det fly henne som så ramte pentagon, og de mennesker der var ombord på det ?

De er måske alle sammen med i komplottet for at kunne mørklægge sagen :)

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 16:25
I USA findes alle typer af missiller, store og små.
Lad os vende den om og stille spørgsmålet: Hvis det var et fly, der ramte, hvorfor lavede så ikke større skade? Vi så jo den lagde WTC ned? Hvis der var mennesker, hvor er deres lig så? Brændt op og forsvundet som National Geographic nævner? Hvorfor lader man ikke den almene verdensborger lytte til de sorte bokse? Skal nævne at de sorte bokse fra WTC aldrig er blevet fundet, eller med andre ord, de var for beskadiget til at man kunne lytte til dem.

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)