Dato: 22-08-2006 13:31:50 Forfatter: Den innovative Desuden sÃ¥ lavede National Geographic et 'dokumentar' program om Pentagon styrtet. Der sagde de klart og tydelig at eksplosionen var sÃ¥ stor og kraftig at bÃ¥de menneskene og alt materialet fra flyvet brændte op, hvorfor man ikke kunne finde flyrester. Ergo er der ingen flyrester...!? Det lyder lidt som en løgn man siger til sit barn for at det skal falde i søvn eller lade vær med at gÃ¥ ud om aftenen. Tror du ikke pÃ¥ mig? SÃ¥ se næste gang det bliver vist, det bliver tit genudsendt... Selvfølgelig er der flyrester, der er bare ikke nogen store flyrester. Men National Geographic er så med i komplottet...eller dumme. Ligesom de ansatte i luftfartsselskabet der foregiver at mangle et fly, passagererne, der foregiver at være døde, flyvelederne, der foregiver at have set flyet på vej mod Washington, oprydningesteamet, der foregiver at have fundet flyrester, øjenvidnerne, der foregiver at have set et fly styrte ind i Pentagon. Det er tusindvis af vidt forskellige mennesker, der skal være med i et sådant komplot. Det kan ikke lade sig gøre i den virkelige verden. Nu kom jeg til at argumentere, selvom jeg sagde, at jeg ikke ville. Jeg forventer ikke at overbevise nogen, der ikke ønsker at anlægge den slags almindelig-sund-fornuft betragtninger. Folk tror det de vil tro. Er man sur på den amerikanske regering, foretrækker man at tro, at alt hvad der kommer fra en amerikansk myndighed er løgn. Mange muslimer vil ikke tro, at det kan være (dårlige) muslimer, der stod bag 11. september, og der er stadig tyskere, der foretrækker at tro, at nazisterne ikke var så slemme endda. Mvh. Peder. |
>Er man sur på den amerikanske regering, foretrækker man at tro, at
>alt hvad der kommer fra en amerikansk
>myndighed er løgn. Mange
>muslimer vil ikke tro, at det kan være (dårlige) muslimer, der stod bag
>11. september, og der er tyskere, der
>foretrækker at tro, at nazisterne ikke var så slemme endda.
>alt hvad der kommer fra en amerikansk
>myndighed er løgn. Mange
>muslimer vil ikke tro, at det kan være (dårlige) muslimer, der stod bag
>11. september, og der er tyskere, der
>foretrækker at tro, at nazisterne ikke var så slemme endda.
Og hér står jeg så af. Lad os nu ikke komme for langt ud af sporet, hvor vi risikere at generalisere grupper af mennesker, og deres holdninger eller motiver for deres holdninger.
Hilsen Anders
Hilsen Anders