Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min yndlingsaversion ved MLM stikker sit grimme fjæs frem igen!

Side 3 ud af 16 (157 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Tag for pokker og lær spillereglerne og køb et kursus i markedsføring. Skulle jeg måske tage på messe og lave store bannere, hvor jeg ridser op: "Gigantiske muligheder, kæmpe benefits, rig på et splitsekund og du skal ikke løfte en finger" - samtidig med, at jeg har gemt mit produkt omme bag en skærm, for det er kun de indviede, der må se det og ikke dem, der bare går forbi?

Tag jer sammen, for pokker! Kan jeg sige det tydeligere?

Hej Flemming

Bortset fra, at du har ret i det du skriver, så ville jeg efter at have læst tredje linie af den mail du har fået, trykke på det røde kryds øverst i værktøjslinien, og så var det det. Jeg ville ikke have brugt så meget som et splitsekund mere på den person. Jeg ville sikkert heller ikke få noget ud af det alligevel. Da er andre ting, jeg hellere vil bruge min tid på. Jeg havde ellers vurderet dig til, at du ville gøre det samme.

God pinse til alle

Michael. D

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 19:05

For en del år siden arbejdede jeg selv med MLM og der var jeg til en af de mange og til tider udemærket træninger, hvor der var en intelligent Upline (herunder træner på kurset), der fortalte, at man først begyndte at få succes i sin MLM forretning, når man også sagde nej til potentielle forhandler, man ikke mente ville passe ind i sin forretning. Dette burde en del af MLM forhandlerne derude tage ved lære af, så undgår de at spilde deres egen og andres tid. 

Mvh.

Kim

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 20:38

Kim Kampp:
at man først begyndte at få succes i sin MLM forretning, når man også sagde nej til potentielle forhandler, man ikke mente ville passe ind i sin forretning.

Hej Kim

Det er i en sådan situation, man skal bruge sin sunde fornuft og tænke lidt længersigtet. Det er til dels her, fårene bliver skillt fra bukkene.

M.v.h.

Michael D.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:56

Efter min bedste overbevisning er det noget en MLM forhandler skal gøre kontinuerligt. En anden MLM forhandler sagde engang, lidt unuanceret men med en vis sandhed: Hvad får man hvis man blot motiverer en idiot = en motiveret idiot, hvilket ikke er det bedste udgangspunkt for profilering af sin forretning. (dette ikke minded på omtalte eller personer i dette indlæg, da jeg intet grundlag har for dette, blot et citat) 

Mvh.

Kim

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 21:29

Kim Kampp:
Hvad får man hvis man blot motiverer en idiot = en motiveret idiot, hvilket ikke er det bedste udgangspunkt for profilering af sin forretning.

Hej Kim

Det var det jeg mente, da jeg skrev at man skal bruge sin sunde fornuft og tænke lidt længersigtet på netop profilering af sin forretning. Men skal virkelig tænke sig om.

M.v.h.

Michael D.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 21:40

Præcis 

God vind og fornøjelse med forretning

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:48

haha hvor fedt.. Jeg har aldrig forstået princippet i MLM.. Hvorfor ikke tjene pengene på folk der får lyst til at købe ens produkt igen og igen i stedet for på folk der bliver ''fristet'' til at forhandle dem. Forstår ikke man gider drive forretning på den måde.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 22:03

Er nu også sikker på, at det er grundtanken i seriøse MLM forretninger, at folk skal købe deres produkt igen og igen og at forhandlerne skal sælge det kontinuerligt. Dog er der her mange versioner af, hvorledes produktet er skruet sammen og hvorledes man tilgår dette i forhold til salg og forhandling, hvilket er hvad der anfægtes.

Men mange går jo udfra at folk har brug for ens produkt, de ved det bare ikke endnu, hvilket jo er basic i meget salg (ikke kun MLM men også mange andre brancher). Dette skal dog ikke forstås som et forsvar af alle MLM forhandler og deres metoder, da de jo mange gange er præget af en mindre snedig måde at tilgå folk på (pænt sagt)

Mvh.

Kim

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 22:08
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 03:03

Hej !

kmtrader:
Jeg har aldrig forstået princippet i MLM.. Hvorfor ikke tjene pengene på folk der får lyst til at købe ens produkt igen og igen i stedet for på folk der bliver ''fristet'' til at forhandle dem. Forstår ikke man gider drive forretning på den måde.

Det er jo nok som andre store "kæder" tænker - jo flere forhandlere der er med i kæden (Imerco, Brugsen, XL-Byg, Netto mf. )  jo flere omsætningskr. genereres der. Jo flere omsætningskr. der genereres jo flere kr. bliver der til kædens top.

AP-Møler ejer flere af denne slags kædebutikker og får en % del af den omsætning der genereres. Så derfor arbejder man med at udbygge forhandlernettet - når man er med i Network Marketing - og så får man fra producenten en % del af den omsætning der genereres af de forhandlere som du har i din kæde  - dvs. de du har fået med i dit team og som du gennem det hårde arbejde uddanner til at kune drive forretning - der genererer omsætning -  omsætning til gavn for forhandleren selv såvel som for dig der har udviklet forhandlerne.

Så hvis du får 5 % af omsætningen fra en person så bliver det ........kr. Hvis du får 5% af omsætningen fra 200 personer så bliver det ......200* så mange kr.

Kan du se modellen for dig nu ?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 3 ud af 16 (157 indlæg)