Ligesom i ALLE andre aspekter af livet - ligesom i ALLE andre aspekter af forretningslivet - osse selvom man sælger spejl-tv til badeværelser - så er der OSSE en risiko for man farer vild undervejs mod sine mål - for jeg kunne godt forestille mig at al den tid du bruger på at være konsekvent kritiker (i den "afdeling" på Amino du ved allermindst om), bliver taget fra den tid, hvor du skal pleje kunder - og udvikle din forretning - hvorimod hver eneste gang jeg giver saglige svar, forklaringer eller på anden måde deltager i en debat (uanset om mine svar, input er ligeså gode som jeg selv synes...) øger min kontaktflade - som nu og i fremtiden har POSITIV fremadrettet betydning for de ting jeg beskæftigere mig med. Det er nemlig overvældende hvor mange der rent faktisk kigger over skuldrene på Amino - og dermed ser hvad du skriver, jeg skriver - og det er ikke kun Amino-brugere der har specifik interesse i eksempelvis netop denne kategori på Amino - men alle mulige... potentielle kunder, samarbejdspartnere, medier m.m... Se, deri ligger en væsentlig fordel eller skal jeg sige forskel fra traditionel måde at drive forretning på - og så til Network Marketing. Mvh. Lasse Burholt
|
Lasse Burholt:Flemming1970:Desværre sker der alt for ofte det, at folk farer vild undervejs mod deres mål eller de bliver i tvivl om egne evner og egenskaber.
Ligesom i ALLE andre aspekter af livet - ligesom i ALLE andre aspekter af forretningslivet - osse selvom man sælger spejl-tv til badeværelser - så er der OSSE en risiko for man farer vild undervejs mod sine mål - for jeg kunne godt forestille mig at al den tid du bruger på at være konsekvent kritiker (i den "afdeling" på Amino du ved allermindst om), bliver taget fra den tid, hvor du skal pleje kunder - og udvikle din forretning - hvorimod hver eneste gang jeg giver saglige svar, forklaringer eller på anden måde deltager i en debat (uanset om mine svar, input er ligeså gode som jeg selv synes...) øger min kontaktflade - som nu og i fremtiden har POSITIV fremadrettet betydning for de ting jeg beskæftigere mig med. Det er nemlig overvældende hvor mange der rent faktisk kigger over skuldrene på Amino - og dermed ser hvad du skriver, jeg skriver - og det er ikke kun Amino-brugere der har specifik interesse i eksempelvis netop denne kategori på Amino - men alle mulige... potentielle kunder, samarbejdspartnere, medier m.m...
Se, deri ligger en væsentlig fordel eller skal jeg sige forskel fra traditionel måde at drive forretning på - og så til Network Marketing.
Mvh.
Lasse Burholt
Hej Lasse Burholt.
Det virker begge veje - almindelige mennesker og forretningsfolk lægger også mærke til når Flemming fremstår (eller forsøger at fremstå?) rationel, kritisk og konsekvent - også selvom han kommenterer "ting han ikke beskæftiger sig med til dagligt".
Derfor vil jeg også mene at Flemming udvikler sin forretning ved at kritisere dig f.eks. Når folk læser noget der er musik for deres ører får Flemming jo lige et plus i deres bog. Han får ihvertfald fem stjerner af mig for at skrive alt jeg ikke orker mere - for det er skruen uden ende.
Lige i forhold til din pointe i ovenstående indlæg kan jeg ikke se nogen forskel på om der er tale om MLM eller en rigtig forretning.
Apropos saglighed - det her er anden gang jeg ser dig blande Flemmings spejl-tv'er ind i en MLM-debat - hvad er det for noget?
VH Jørgen Olsen