Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min yndlingsaversion ved MLM stikker sit grimme fjæs frem igen!

Side 16 ud af 16 (157 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Desværre sker der alt for ofte det, at folk farer vild undervejs mod deres mål eller de bliver i tvivl om egne evner og egenskaber.

Ligesom i ALLE andre aspekter af livet - ligesom i ALLE andre aspekter af forretningslivet - osse selvom man sælger spejl-tv til badeværelser - så er der OSSE en risiko for man farer vild undervejs mod sine mål - for jeg kunne godt forestille mig at al den tid du bruger på at være konsekvent kritiker (i den "afdeling" på Amino du ved allermindst om), bliver taget fra den tid, hvor du skal pleje kunder - og udvikle din forretning - hvorimod hver eneste gang jeg giver saglige svar, forklaringer eller på anden måde deltager i en debat (uanset om mine svar, input er ligeså gode som jeg selv synes...) øger min kontaktflade - som nu og i fremtiden har POSITIV fremadrettet betydning for de ting jeg beskæftigere mig med. Det er nemlig overvældende hvor mange der rent faktisk kigger over skuldrene på Amino - og dermed ser hvad du skriver, jeg skriver - og det er ikke kun Amino-brugere der har specifik interesse i eksempelvis netop denne kategori på Amino - men alle mulige... potentielle kunder, samarbejdspartnere, medier m.m... 

Se, deri ligger en væsentlig fordel eller skal jeg sige forskel fra traditionel måde at drive forretning på - og så til Network Marketing.

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 07:00

Lasse Burholt:

Flemming1970:

Desværre sker der alt for ofte det, at folk farer vild undervejs mod deres mål eller de bliver i tvivl om egne evner og egenskaber.

Ligesom i ALLE andre aspekter af livet - ligesom i ALLE andre aspekter af forretningslivet - osse selvom man sælger spejl-tv til badeværelser - så er der OSSE en risiko for man farer vild undervejs mod sine mål - for jeg kunne godt forestille mig at al den tid du bruger på at være konsekvent kritiker (i den "afdeling" på Amino du ved allermindst om), bliver taget fra den tid, hvor du skal pleje kunder - og udvikle din forretning - hvorimod hver eneste gang jeg giver saglige svar, forklaringer eller på anden måde deltager i en debat (uanset om mine svar, input er ligeså gode som jeg selv synes...) øger min kontaktflade - som nu og i fremtiden har POSITIV fremadrettet betydning for de ting jeg beskæftigere mig med. Det er nemlig overvældende hvor mange der rent faktisk kigger over skuldrene på Amino - og dermed ser hvad du skriver, jeg skriver - og det er ikke kun Amino-brugere der har specifik interesse i eksempelvis netop denne kategori på Amino - men alle mulige... potentielle kunder, samarbejdspartnere, medier m.m... 

Se, deri ligger en væsentlig fordel eller skal jeg sige forskel fra traditionel måde at drive forretning på - og så til Network Marketing.

Mvh.

Lasse Burholt

Hej Lasse Burholt.

Det virker begge veje - almindelige mennesker og forretningsfolk lægger også mærke til når Flemming fremstår (eller forsøger at fremstå?) rationel, kritisk og konsekvent - også selvom han kommenterer "ting han ikke beskæftiger sig med til dagligt".

Derfor vil jeg også mene at Flemming udvikler sin forretning ved at kritisere dig f.eks. Når folk læser noget der er musik for deres ører får Flemming jo lige et plus i deres bog. Han får ihvertfald fem stjerner af mig for at skrive alt jeg ikke orker mere - for det er skruen uden ende.

Lige i forhold til din pointe i ovenstående indlæg kan jeg ikke se nogen forskel på om der er tale om MLM eller en rigtig forretning.

Apropos saglighed - det her er anden gang jeg ser dig blande Flemmings spejl-tv'er ind i en MLM-debat - hvad er det for noget?

VH Jørgen Olsen

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:05

Jørgen Olsen:

Lige i forhold til din pointe i ovenstående indlæg kan jeg ikke se nogen forskel på om der er tale om MLM eller en rigtig forretning.

Apropos saglighed - det her er anden gang jeg ser dig blande Flemmings spejl-tv'er ind i en MLM-debat - hvad er det for noget?

VH Jørgen Olsen

Netop - der er INGEN forskel på om der tale om MLM eller - nu kalder du det "rigtig" forretning - jeg vælger at kalder det TRADITIONEL forretning. Det er netop DET der er min pointe - men oftest skal det lyde som om det er kun er folk med relation til MLM der fejler, brænder ud, giver op eller ikke kan få tingene til at fungere... det er helt forfejlet.

Og saglighed... du skal ikke et øjeblik kaste sådan en i spil når du ikke samtidig fanger sammenhængen: Det TV er helt irrelevant, fuldstændig rigtigt set - men det handler om at "drille" lidt - for ligesom der uoplyste og konservativt tænkende der ikke kan forstå at der kan være penge i eks. juiceprodukter o.a. via netvæk, er det jo helt sikkert tænkeligt at nogen vil synes det samme om spejl tv - især når det præsenteres uden videre info... klikbare links.. demo, bruger-erfaringer eller andet ;-)

Se der kom den så ind. Men RIGTIGT - uvedkommende i en MLM debat - ligesom en ufattelig stor del af de meldinger, jeg igen og igen og igen ser her under "MLM" på Amino, fra folk som overhovedet ikke har nogen som helst erfaring med branchen eller tror at nogle få mennesker er ALLE.

Lasse

PS!

Synes iøvrigt det tv ser cool ud - hvor kan man få det? Og er det så godt, som billedet angiver, i så fald er jeg klar som køber! Seriøst, ideen er da fed - men har osse et spejl på mit badeværelse som blev købt som dugfrit... det er det ligesom ikke...

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:47

Lasse Burholt:

PS!

Synes iøvrigt det tv ser cool ud - hvor kan man få det? Og er det så godt, som billedet angiver, i så fald er jeg klar som køber! Seriøst, ideen er da fed - men har osse et spejl på mit badeværelse som blev købt som dugfrit... det er det ligesom ikke...

Hej Lasse,

Marketingmanden er i haven og er ved at få designet denne, så han og fruen kan glæde sig over den i mange år frem. Så desværre er hjemmesiden ikke kommet helt på plads endnu, men det forventes den at komme i løbet af weekenden. Herefter kan tv'ene købes.

Jeg vil dog gerne fremsende dig en brochure på mail - og eftersom skærmen er opvarmet, så kan jeg love dig, at den er dugfri! Helt og aldeles.

Iøvrigt - så synes jeg at du er et særdeles værdigt modspil og en god debattør. Yes

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:02

Flemming1970:

Hej Lasse,

Marketingmanden er i haven og er ved at få designet denne, så han og fruen kan glæde sig over den i mange år frem. Så desværre er hjemmesiden ikke kommet helt på plads endnu, men det forventes den at komme i løbet af weekenden. Herefter kan tv'ene købes.

Jeg vil dog gerne fremsende dig en brochure på mail - og eftersom skærmen er opvarmet, så kan jeg love dig, at den er dugfri! Helt og aldeles.

Iøvrigt - så synes jeg at du er et særdeles værdigt modspil og en god debattør. Yes

Med venlig hilsen

Flemming

Af hjertet tak for den melding!

Kast mig MEGET gerne en brochure - og når du så har fået mere forståelse for hvordan Network Marketing virker i praksis, når man mixer: Dygtige folk med etikette, et godt produkt, et godt selskab, god ledelse og en trackrecord - så vil du forstå HVOR mange mennesker du RENT faktisk kan nå gennem blot EÉN netværker.....! (som sparer en ufattelig mængde markedsføringskroner...!) - Så at det tv lever op til de forventninger jeg bliver stillet i udsigt med din melding - og leverandøren ikke fejler i levering - at service, returret, godkendelse OG alt muligt andet er på plads - GANSKE som det SKAL være for netværksselskaber - er alfa og omega ;-)

Du kan ramme mig på lasseburholt @ gmail . com så bliver den vidst ikke nappet af noget automatisk email-snapperi, gør den? ;-)

Lasse Burholt

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:10

Hej Lasse,

Mailen skulle nok slippe igennem til dig, men skulle den nu blive snappet, så giv lige lyd fra dig.

Ellers må jeg sige, at du har ret i dine betragtninger om, at lever man op til det lovede, samt har sin organisation på plads, så er det ganske korrekt, at man kan nå afsindigt langt.

Det som jeg opponerer mest imod, er måden som mange fremstiller tingene på. Det er hypen, som jeg vil til livs og istedet have den seriøse tilgang til tingene. Problemet i mange netværk er formentligt, at de folk som kommer ind, ikke har den fjerneste ide om hvordan tingene bør gøres - og i mange tilfælde coaches de ikke ordentligt. Hvis de blev det, så var vi helt ude over denne diskussion.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:46

Flemming1970:

Problemet i mange netværk er formentligt, at de folk som kommer ind, ikke har den fjerneste ide om hvordan tingene bør gøres - og i mange tilfælde coaches de ikke ordentligt. Hvis de blev det, så var vi helt ude over denne diskussion.

Så snakker vi! - Du rammer ganske rigtigt - men heldigvis, heldigvis findes der ENDNU flere eksempler på de der gør det rigtigt - for ligeså meget som det osse kan handle om manglende coaching, handler det osse om at være "coachable"... kan ikke lige oversætte til dansk betydning...

Lasse

Side 16 ud af 16 (157 indlæg)