Kom nu Lasse, du har kastet en handske og jeg har samlet den op - er du en kylling eller står du ved dit ord? =P Mette |
ejjjh altså hvorfor har jeg ikke set denne tråd noget før?!
Fik samme mail d. 25/5 som dig - nedenfor er hvad der stod, og hvad jeg svarede..
Fik også totalt grineflip over at man starter sin salgstale med "produktet er ikke verdens bedste" - hallo!
Og kan vi så lige få John på banen igen - total syrealistisk mærkelig samtale med sig selv..Sjov læsning
Ps. Undskyld jeg siger det John, men er det ikke lidt Jantelovsagtigt at blive fornærmet over måden flemming sidder på sit foto?
Synes egentligt at du selv skulle skifte foto - og vælge et hvor du smiler i stedet :-)
ndt: 25. maj 2009 15:51
Til: jakodan@jakodan.dk
Emne: Att: Nina
Hej Nina
Jeg har set dine indlæg på Amino.dk angående MLM, og derfor mener jeg, at jeg vil give dig chancen. Jeg vil ikke sige en masse ting angående den virksomhed, jeg er repræsentant i, men kun kort ridse tingene op.
Produktet er ikke verdens bedste
Omsætning på 2 mia. dollars første 4 år
Kun 4 år gammelt
Enormt udbetalingspotentiale
5000 signes op om dagen
Kompensationsplanen er usædvanlig
Er du åben for mere information, så lad os tage en snak. Held og lykke fremover.
Med venlig hilsen
xxxxxxxx
Matchmaker
Sendt: 26. maj 2009 07:04
Emne: SV: Nina
Jeg har aldrig nogensinde udtrykt interesse for MLM?
Jeg tror der er noget du har misforstået!
Med venlig hilsen / Mit freundlichen grüssen / Best regards
Nina K. Jørgensen
Jakodan A/S
Smedegade 3 F
6000 Kolding
Tlf 75 54 14 37
Fax 75 54 14 47
www.jakodan.dk
Tak for din mail.
Okay, der er sikkert opstået en misforståelse. Måske har det være Jakob, som har skrevet inde på Amino.dk
Men det er sikkert heller ikke noget for dig. Held og lyke fremover.
Med venlig hilsen
xxxx
Matchmaker