Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min yndlingsaversion ved MLM stikker sit grimme fjæs frem igen!

Side 15 ud af 16 (157 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom nu Lasse, du har kastet en handske og jeg har samlet den op - er du en kylling eller står du ved dit ord? =P

Mette

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:36

ejjjh altså hvorfor har jeg ikke set denne tråd noget før?!
Fik samme mail d. 25/5 som dig - nedenfor er hvad der stod, og hvad jeg svarede..

Fik også totalt grineflip over at man starter sin salgstale med "produktet er ikke verdens bedste" - hallo!

Og kan vi så lige få John på banen igen - total syrealistisk mærkelig samtale med sig selv..Sjov læsning

Ps. Undskyld jeg siger det John, men er det ikke lidt Jantelovsagtigt at blive fornærmet over måden flemming sidder på sit foto?
Synes egentligt at du selv skulle skifte foto - og vælge et hvor du smiler i stedet :-)

ndt: 25. maj 2009 15:51
Til: jakodan@jakodan.dk
Emne: Att: Nina

Hej Nina
Jeg har set dine indlæg på Amino.dk angående MLM, og derfor mener jeg, at jeg vil give dig chancen. Jeg vil ikke sige en masse ting angående den virksomhed, jeg er repræsentant i, men kun kort ridse tingene op.

Produktet er ikke verdens bedste
Omsætning på 2 mia. dollars første 4 år
Kun 4 år gammelt
Enormt udbetalingspotentiale
5000 signes op om dagen
Kompensationsplanen er usædvanlig

Er du åben for mere information, så lad os tage en snak. Held og lykke fremover.

Med venlig hilsen

xxxxxxxx
Matchmaker

Fra: Nina Jørgensen / Jakob Schmidt [mailto:jakodan@post.tdcadsl.dk]
Sendt: 26. maj 2009 07:04
Emne: SV: Nina

Jeg har aldrig nogensinde udtrykt interesse for MLM?
Jeg tror der er noget du har misforstået!

Med venlig hilsen / Mit freundlichen grüssen / Best regards

Nina K. Jørgensen

Jakodan A/S
Smedegade 3 F
6000 Kolding
Tlf 75 54 14 37
Fax 75 54 14 47
www.jakodan.dk

--------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Nina

Tak for din mail.

Okay, der er sikkert opstået en misforståelse. Måske har det være Jakob, som har skrevet inde på Amino.dk

Men det er sikkert heller ikke noget for dig. Held og lyke fremover.

Med venlig hilsen

xxxx
Matchmaker

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:39

Ganske underholdende tråd må man sige! Det minder mig om dengang jeg blev inviteret op til en ven inden vi skulle i byen og feste. Det viste sig nemlig at han var blevet hvervet af en bekendt som solgte WGI - World Games International pyramide spil abonnementer. Da jeg jo var lidt forundret over at jeg nu skulle sidde her og lytte på dette ”scam” fra hans bekendte, skyndte jeg og tage mig en øl og efterhånden som salgstalerne blev dåligere og dårligere og jeg fik flere og flere øl endte det med at jeg til sidst sad og klukkede med tårene trillende ned af kinderne, blev det for meget for den stakkels sælger. Det endte med at min kammerat måtte bede ham om at gå fordi han blev direkte aggrasiv over at jeg ikke ville købe ”lodder” og ”meldes ind” så jeg kunne få en super luksus lejligheden og sportsvognen hans kammerat jo også havde fået sig i USA. Men igen det er vel  træls at bruge +2timer på at sidde og forsøge at sælge et produkt til en fuldstændig uinteresseret køber. 5000 danske kroner fattigere og utallige advarsler fra mig til min ven, blev han da også klogere og fik meldt sig ud. MLM, Network Marketing, pyramidespil eller hvad det hele bliver kaldt, man kommer nu længst med sund fornuft! Noget der vist til tider godt kunne mangle lidt i denne tråd hehe!

God weekend!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:15

MetteSkagen:

Kom nu Lasse, du har kastet en handske og jeg har samlet den op - er du en kylling eller står du ved dit ord? 

Mette, jeg skulle lige finde handsken før... sad jo og smilede over det faktum at der ikke var kommet yderligere tråde på debatten efter 26 timer, da jeg sidste tjekkede...

Står altid ved mit ord - kryds af i kalenderen - så tager jeg dig med til London - må lige melde tilbage - men enten den 6. eller 8. August - så er billet og forplejning on me. With no obligation NONE whatsoever - ren "studietur".

Mvh. 

Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:21

Lasse Burholt:
With no obligation NONE whatsoever - ren "studietur".

Ha ha - Mette - det var da ærgeligt hva Wink

Frisk af jer begge to Yes håber Mette melder tilbage hvad hun så synes om det!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:39

Helle - houseofkids.dk:

Lasse Burholt:
With no obligation NONE whatsoever - ren "studietur".

Ha ha - Mette - det var da ærgeligt hva Wink

Frisk af jer begge to Yes håber Mette melder tilbage hvad hun så synes om det!

Helle - det er da go´ griner, ikke? - og jeg har ingen grund til eller formål med at sætte nogen som helst obligation: Man ser noget, får noget info - og så er det helt og holdent ens egen vurdering der vil udslagsgivende for en mening/tilbagemelding. 

Uden iøvrigt at vide noget som helst om Mettes forretning - og uden at kende til omsætningstal i HouseOfKids, skulle det undre mig uhyre meget, hvis det er guldgruber der er så sikre at I aldrig behøver spekulere på andre income streams - nu træder jeg indover en intimsfære - og forventer heller ikke/I skal ikke svare - og begynder med skyttegravsteknikker - men i disse tider er det vigtigt man tænker på om man skal putte alle sine æg i samme kurv.

Netop er kommer det at jeg står ved mit ord til udtryk i form af muligheder for at skabe alternative incomestreams - som fungere sideløbende med alle andre ting man er involveret i - helt specifikt ryger Mette med mig - får noget at se, som vi akkurat ligeså godt kunne tage over kaffe på Jerrys i Frederikshavn - men min udfordring gik på at vise the whole shibang - og afmystificere alle de TEORETISKE betragtninger - men samtidig vise hvorfor vi tiltrækker dygtige forretningsfolk - som på alle mulige måder overskygger de mikroskopiske procent som er nogle massive fjolser der skyder med spredehagl.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:36

Lasse Burholt:
Uden iøvrigt at vide noget som helst om Mettes forretning - og uden at kende til omsætningstal i HouseOfKids, skulle det undre mig uhyre meget, hvis det er guldgruber der er så sikre at I aldrig behøver spekulere på andre income streams - nu træder jeg indover en intimsfære - og forventer heller ikke/I skal ikke svare - og begynder med skyttegravsteknikker - men i disse tider er det vigtigt man tænker på om man skal putte alle sine æg i samme kurv.

Hej Lasse

Jeg er ikke helt med på hvad du egentlig præcist mener.... men jeg tror meget på at man - netop i disse tider - skal fokusere og udvikle det man har i gang. Man kan tilpasse det eller udvikle det - men jeg tror ikke man skal have 7 forskellige business kørende, og tro at man kan helgardere sig på den måde. Så tror jeg at man taber alle æggene på gulvet, for nu at blive ved det billede :·)

Var det svaret på dit spørgsmål?

Mange hilsener Helle

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:12

Helle - houseofkids.dk:

Lasse Burholt:

Hej Lasse

Jeg er ikke helt med på hvad du egentlig præcist mener.... men jeg tror meget på at man - netop i disse tider - skal fokusere og udvikle det man har i gang. Man kan tilpasse det eller udvikle det - men jeg tror ikke man skal have 7 forskellige business kørende, og tro at man kan helgardere sig på den måde. Så tror jeg at man taber alle æggene på gulvet, for nu at blive ved det billede :·)

Var det svaret på dit spørgsmål?

Mange hilsener Helle

Helle, det er svar på mit indspark - ikke spørgsmål ;-)

Jeg tænker dog ikke i retning af 7 æg - og ganske rigtig æg kan tabes - jeg tænker i forhold til at skabe en "residual incomestream" - det vi på dansk kalder passiv indkomst - som køre sideløbende, udover den hovedaktivitet eller PASSION man beskæftigere sig med - omvendt osse en strøm af indtægt som kan finansiere udvikling af hovedaktivitet - eller PASSION - for det er jo ikke altid det man er passioneret omkring går hånd i hånd med tilstrækkelig økonomisk gevinst - således at man aldrig når at får forretning/konceptet udviklet og tilpasset tilstrækkeligt til at blive en forretning...

Men ellers ja, så godt svar fra dig - kan helt sikkert følge hvad du siger.

Lasse Burholt

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:01

Jeg glæder mig - uanset hvad du og jeg får ud af det, så bliver jeg en oplevelse rigere - og forhåbentlig en fordom fattigere =D

Jeg kommer med et åbent sind og en sund portion skepsis - og jeg skal nok fortælle om oplevelsen :-)

Mette - som glæder sig til at se the she-bang!

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse,

Allerførst vil jeg gerne sige mange tak for invitationen til London og den endnu hemmelige mission/event.

Jeg er skam ikke i tvivl om, at MLM virker - det gør kommunisme også i den reneste form. Desværre sker der alt for ofte det, at folk farer vild undervejs mod deres mål eller de bliver i tvivl om egne evner og egenskaber.

Du har nok tjent gode penge undervejs i dine MLM's - og det er flere, som jeg kan forstå ud fra dine utallige indlæg. Nu er du så på vej mod et nyt og det er også ganske fint.

Det som jeg ikke bryder mig om ved MLM og som du også er helt klar over - er alle løfterne og de falske forhåbninger, som networkers giver til nye medlemmer. Sagen er jo den, at træer ikke vokser ind i himlen og var vi alle networkers, så ville der altid være 5 mia mennesker i bunden af pyramiden og måske ½ mio i toppen af den. Så det virker jo ikke helt efter hensigten. Vi kan jo ikke alle leve på den grønne kvist resten af livet med Ferrari, lystyachts og sommerhus i Florida. Nogen skal rydde op efter os andre etc.

Jeg håber du og Mette får en fantastisk tur til London!

Mange hilsener,

Flemming

Side 15 ud af 16 (157 indlæg)