Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min yndlingsaversion ved MLM stikker sit grimme fjæs frem igen!

Side 1 ud af 16 (157 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Goddammit, hvor dum har man lov at være?

Jeg modtog denne mail - på min firmamailadresse idag:

Hej Flemming

Jeg har set din talrige indlægAmino.dk angående MLM, og derfor mener jeg, at jeg vil give dig chancen. Jeg vil ikke sige en masse ting angående den virksomhed, jeg er repræsentant i, men kun kort ridse tingene op.

Produktet er ikke verdens bedste
Omsætning på 2 mia. dollars første 4 år
Kun 4 år gammelt
Enormt udbetalingspotentiale
5000 signes op om dagen
Kompensationsplanen er usædvanlig

Er du åben for mere information, så lad os tage en snak. Held og lykke fremover.

Med venlig hilsen

- Navn udeladt af medmenneskelige årsager -
- titel udeladt af morsomme årsager -

----------------- citat slut ------------------

Hvad fanden sker der med folk?

For det første, står det lysende klart for enhver, der læser mine indlæg, at jeg nok ikke er en person, der så nemt bider på en gang Bull****!

For det andet, er det i strid med markedsføringsloven og hvis der er en anden Amino, der læser dette og har modtaget lignende skrivelse, så skal vi nok få indberettet fjolset til Ombudmanden.

For det tredie, er præcis ordlyden i ovennævnte mail, det som er min yndlingsaversion ved MLM. Det her med at man snakker om store tal, men ikke vil fortælle noget om, hvad det er man arbejder med - men man skal mødes for at høre mere? Hvorfor det? Sig hvad det drejer sig om, giv noget information og lad folk vurdere på det grundlag!

For det fjerde: "Produktet er ikke verdens bedste". Nå, skulle du så ikke sælge noget andet? Det er da det dummeste argument, jeg nogensinde har hørt!

For det femte: "Omsætning på 2 mio dollars på 4 år." Omsætning af startpakker til lykkelige idioter eller salg af varer? Omsætning af hvad?

For det sjette: "Kun 4 år gammelt". Hvem? Dig eller selskabet?

For det syvende: "Enormt udbetalingspotentiale". Øh, og hvad så? Hvor er kompensationsplanen?

For det ottende: "5000 signes op om dagen". Og hvad så, om der er 5000, der signer op om dagen? Hvad hvis de 5000 er idioter? Det kan jeg da ikke bruge til en meter!

For det niende: "Kompensationsplanen er usædvanlig" Aha, så nogen får intet og 1% får 100% eller hvad? Hvad er usædvanligt ved den?

For det tiende: Hvor er dine kontaktdata, dit firmanavn som du sendte mailen fra og hvorfor sender du fra et domæne, som er ligeså tomt som en endetarm efter en udskyldning?

Det blev vist til en Top 10 lektion over verdens værste synder - i mine øjne og i denne henseende.

Jeg må sige til afsenderen, at jeg ingen som helst interesse har i at møde vedkommende eller høre mere efter at have modtaget denne mail. Jeg gider ikke engang bruge tiden på høfligt at besvare den, da jeg anser det som spam og i strid med god skik - og så er den ulovlig.

Tag for pokker og lær spillereglerne og køb et kursus i markedsføring. Skulle jeg måske tage på messe og lave store bannere, hvor jeg ridser op: "Gigantiske muligheder, kæmpe benefits, rig på et splitsekund og du skal ikke løfte en finger" - samtidig med, at jeg har gemt mit produkt omme bag en skærm, for det er kun de indviede, der må se det og ikke dem, der bare går forbi?

Tag jer sammen, for pokker! Kan jeg sige det tydeligere?

Flemming

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Flemming

Det siger så meget om manden hvis han ikke fatter hvad du mener om MLM kan han ikke have læst grundigt på dine indlæg. Jeg er ihvertfald ikke i tvivl om hvad du mener om MLM.

"Tag jer sammen, for pokker! Kan jeg sige det tyderligere ?"  Jeg synes det er meget tydeligt

Men når de er forblændet af store biler, masser af penge og rejser verden rundt, kan den sunde fornuft godt ryge en tur.

Thomas

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haha Hvor grineren sikke en taber vedkommende tjener da helt sikkert ikke en krone selv.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tja. Hvis Flemming ikke kan lokkes med den slagstale. Hvem kan så?Big Smile

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:41

hehe god underholdning.... De gamle MLM dyder virker tilsyneladende stadig...Surprise

og nej JEG har ikke noget imod MLM som princip... blot udførslen!!!!

Det burde næsten være den gode Steve Jobs der har lavet den.... med de kliche formuleringer..

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:08

*LOL* Jeg er især vild med at det ikker er verdens bedste! Skidegodt salgsargument Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:24

Fashion-Seller:

Haha dagens joke, kommer der os en imorgen? ;D

Bare det ikke bliver mig, der leverer fortsættelsen, for så er vedkommende virkeligt ude på tynd is! Cool

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:43

Dejlig med en griner tråd Big Smile

Det er da altid noget, at han ønsker dig held og lykke fremover Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:45