Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min yndlingsaversion ved MLM stikker sit grimme fjæs frem igen!

Side 14 ud af 16 (153 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Harald9000:

Hvorfor bliver i ved med at læse?

....og læse og læse og læse.....

Ja, det kan tage en god time at få hele tråden med :·)

Det er jo Amino Realityshow - med alle de ingredienser der skal til for en succes: skænderi, diskussioner, håbløse svar, humor og fordrukken snak.... det er da altid spændende :·) Måske der skulle udkomme en bog med vanvittige tråde på amino.... ala »Michael Laudrups tænder«. Måske vi så bare ikke skal forvente de helt store tilskud til iværksætteriet :·)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 23:48

Helle - houseofkids.dk:
Måske der skulle udkomme en bog med vanvittige tråde på amino.

Så er vi nok nogle, der er glade for at vi ikke bruger vores egne navne!Big Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 23:50

Klovn:
Så er vi nok nogle, der er glade for at vi ikke bruger vores egne navne!Big Smile

Hvad siger du, Henrik Cool

(ups - var det spam...)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 23:53

Henrik eller Flemming..... hvad forskel gør det?Big Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 23:56

Nu skal du ikke så tvivl i mit hovede, vel.... men i ligner jo hinanden meget godt - så hvorfor egentlig ikkeSurprise Måske du i virkeligheden slet ikke er Flemming - men Steve Bruges......!!!!

Sleep

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:24

Flemming1970:

Klovn:

Flemming,

"De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing)",

Godt at vide hvor man skal henvende sig hvis med vil hælp i forbindelse med MLM. Det kunne være Amino kunne overtales til at sætte din titel permanene på MLM-pusher!

LOL - Så tror jeg da først, at Lasse vil forsøge at konvertere mig! (sagt med et venligt smil til Lasse)

Muhahaha! - Naaarh, har nu ikke nogen grund til at FORSØGE at konvertere hverken dig, Flemming - eller andre - det har jeg aldrig haft brug for.

Men ganske rigtigt, så er der en sandhed i det jeg kastede ind som humoristisk kommentar tidligt i denne tråd - nemlig det faktum, at hvis vi satte os ned - face to face - og tog en FAKTUEL gennemgang af HVAD Network Marketing er - og hvordan det fungere i PRAKSIS - og har FUNGERET i praksis for mig, så vil selv du, Flemming, få en AHA-oplevelse.

En AHA-oplevelse, hvor du på alle mulige måder ville være konverteret i bogstaveligste forstand (i forhold til FORSTÅELSEN af Network Marketing i praksis)  - men ikke i den forstand at du så ville konvertere din egen forretning/salgskanal (til det du forhandler) til en Network Marketing forretning - for det er en misforståelse at tro at alt kan sælges via MLM (Network Marketing) - det kan det ikke - eller jo, det KAN det - men hele styrken i denne afsætningskanal ligger på helt specifikke målbare parametre som i høj grad ligger i lige linie til det produkt man afsætter.

Når jeg med et enkelt stykke papir - og en enkel forklaring viser dig hvoran jeg på kort tid i PRAKSIS med specifikt produkt - og enkelt skabte godt 15 millioner i omsætning UDEN på noget tidspunkt at have snydt en eneste, uden at have solgt nogen noget de ikke havde brug for, uden at tvinge nogen, uden at pådutte en holdning eller en fidus, uden at nogen har købt katten i sækken, uden at nogen har handlet fordi de var stillet en milliard i udsigt, uden at en eneste synes det var penge ud af vinduet, UDEN AT EN ENESTE har returneret et eneste produkt (selvom det er muligt, fuld returret, uden pardon), UDEN AT EN ENESTE har kunnet sige: Hold da op, der blev jeg da vidst tørret i røven... med andre ord, uden at en eneste af de fordomme, teorier og mudderkast-scenarier som lever i bedste velgående her på AMINO har været i spil... ja, så bliver du konverteret i din tankegang og forståelse!

Med denne påstand in mente så giver jeg her et løfte og et tilbud: Jeg vil tage hver eneste hardcore skeptiker og kritiker med på et af de upcoming events jeg er en del af (i nyt eventyr, endnu ikke helt offentliggjort endnu) - NO STRINGS ATTACHED, på min regning (fly - and the whole shibang) - UDELUKKENDE for at observere FIRSTHAND hvad det RENT faktisk er de seriøse Network Marketing selskaber bedriver tid, ressourcer og energi på.

For nu at bruge Thorborgs klingende amerikanske omskrivning af "for helvede": No FUCKING strings attached!!!

Take this to the bank - og kast mig en melding på om DU tør tage udfordringen op - og få et INSIDE LOOK på hvad vi RENT faktisk gør for at skabe vores forretning. Og glem så alle de latterlige fjolser der ikke har fattet en skid af Network Marketing - og eks. kaster PM´s på Amino med meldinger om hvor mange millioner man kan tjene - eller skriver indlæg med ti-tusinde !!!! efter hvert indlægstitel - og hvor juhu det hele er.

Tag med en erfaren networker bag murene - en som er der, har været det, been there, done that - uden EN ENESTE har haft grund til eller anledning til at læne sig op af alle de kritiske udsagn jeg har læste sytten-tusinde-gange på AMINO.

Lasse Burholt, Networker-til-jeg-dør ... bogen kommer snart på gaden ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:59

Kom nu Lasse, du har kastet en handske og jeg har samlet den op - er du en kylling eller står du ved dit ord? =P

Mette

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:36

ejjjh altså hvorfor har jeg ikke set denne tråd noget før?!
Fik samme mail d. 25/5 som dig - nedenfor er hvad der stod, og hvad jeg svarede..

Fik også totalt grineflip over at man starter sin salgstale med "produktet er ikke verdens bedste" - hallo!

Og kan vi så lige få John på banen igen - total syrealistisk mærkelig samtale med sig selv..Sjov læsning

Ps. Undskyld jeg siger det John, men er det ikke lidt Jantelovsagtigt at blive fornærmet over måden flemming sidder på sit foto?
Synes egentligt at du selv skulle skifte foto - og vælge et hvor du smiler i stedet :-)

ndt: 25. maj 2009 15:51
Til: jakodan@jakodan.dk
Emne: Att: Nina

Hej Nina
Jeg har set dine indlæg på Amino.dk angående MLM, og derfor mener jeg, at jeg vil give dig chancen. Jeg vil ikke sige en masse ting angående den virksomhed, jeg er repræsentant i, men kun kort ridse tingene op.

Produktet er ikke verdens bedste
Omsætning på 2 mia. dollars første 4 år
Kun 4 år gammelt
Enormt udbetalingspotentiale
5000 signes op om dagen
Kompensationsplanen er usædvanlig

Er du åben for mere information, så lad os tage en snak. Held og lykke fremover.

Med venlig hilsen

xxxxxxxx
Matchmaker

Fra: Nina Jørgensen / Jakob Schmidt [mailto:jakodan@post.tdcadsl.dk]
Sendt: 26. maj 2009 07:04
Emne: SV: Nina

Jeg har aldrig nogensinde udtrykt interesse for MLM?
Jeg tror der er noget du har misforstået!

Med venlig hilsen / Mit freundlichen grüssen / Best regards

Nina K. Jørgensen

Jakodan A/S
Smedegade 3 F
6000 Kolding
Tlf 75 54 14 37
Fax 75 54 14 47
www.jakodan.dk

--------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Nina

Tak for din mail.

Okay, der er sikkert opstået en misforståelse. Måske har det være Jakob, som har skrevet inde på Amino.dk

Men det er sikkert heller ikke noget for dig. Held og lyke fremover.

Med venlig hilsen

xxxx
Matchmaker

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:39

Ganske underholdende tråd må man sige! Det minder mig om dengang jeg blev inviteret op til en ven inden vi skulle i byen og feste. Det viste sig nemlig at han var blevet hvervet af en bekendt som solgte WGI - World Games International pyramide spil abonnementer. Da jeg jo var lidt forundret over at jeg nu skulle sidde her og lytte på dette ”scam” fra hans bekendte, skyndte jeg og tage mig en øl og efterhånden som salgstalerne blev dåligere og dårligere og jeg fik flere og flere øl endte det med at jeg til sidst sad og klukkede med tårene trillende ned af kinderne, blev det for meget for den stakkels sælger. Det endte med at min kammerat måtte bede ham om at gå fordi han blev direkte aggrasiv over at jeg ikke ville købe ”lodder” og ”meldes ind” så jeg kunne få en super luksus lejligheden og sportsvognen hans kammerat jo også havde fået sig i USA. Men igen det er vel  træls at bruge +2timer på at sidde og forsøge at sælge et produkt til en fuldstændig uinteresseret køber. 5000 danske kroner fattigere og utallige advarsler fra mig til min ven, blev han da også klogere og fik meldt sig ud. MLM, Network Marketing, pyramidespil eller hvad det hele bliver kaldt, man kommer nu længst med sund fornuft! Noget der vist til tider godt kunne mangle lidt i denne tråd hehe!

God weekend!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:15

MetteSkagen:

Kom nu Lasse, du har kastet en handske og jeg har samlet den op - er du en kylling eller står du ved dit ord? 

Mette, jeg skulle lige finde handsken før... sad jo og smilede over det faktum at der ikke var kommet yderligere tråde på debatten efter 26 timer, da jeg sidste tjekkede...

Står altid ved mit ord - kryds af i kalenderen - så tager jeg dig med til London - må lige melde tilbage - men enten den 6. eller 8. August - så er billet og forplejning on me. With no obligation NONE whatsoever - ren "studietur".

Mvh. 

Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 14 ud af 16 (153 indlæg)