Din vurderingsevne er også på prøve kan jeg konstatere et barn på mange år og med mange års erhverserfaring og lange uddannelser - ja ja Flemming du - skal nok drive det vidt lige til grænsen og ............og din flaske med vidunder energien Flemming tænk dig om!!
John, jeg fatter simpelthen ikke dit lille korstog.
Men da det er dig, der har fremstillet sig selv i hele denne tråd, så lad os bare lade det ligge her. Det vil nok være umuligt for dig at redde det tabte alligevel.
Hej min dreng (taler bevidst ned til dig) det var tråden om dit (min yndlingsaversion om mlm) !
Den var startet af Fl........ikke - og jeg finder det utroligt uforskammet, at du nedgøre andres drømme uansert om det så et Network Marketing eller andre virksomheder - det er mit budskab - du og den slags - eller andre kommer kommer gentager - ALDRIG - til at bestemme over andres drømme - tænk på virksomheder Danske Bank, Roskilde Bank - deres drømme og resultater kender vi, men det de gjorde var det værdigt...........?
Flemming pak din arogance sammen du er jo en kejser uden klæ...........min dreng (taler bevidst ned til dig- dig der har så meget at lære af livet derfor min dreng - og jeg vil gerne hjælpe dig på bedre tanker og stop så den der leg med mange profiler - eller husk du skal aldrig kommenterer seriøst på unavngivne personer - hvad står der egentlig om dig i din profil?