Siger du at "Da den ikke liger på din "teJohn´s" hjemmeside så har det intet med dig at gøre" - hmmm utrolig afskrivning af både produkt og mothercompany - hvem er du Flemming?
Og lad så dette være hvad der er vær at skrive om vedr. den tråd du startede om:
Fra min side er der intet mere om TeJohn og det Svenske produkt. Med Mother Company i UK - der markedføres i Thailand og Janpan med etiketter på Svensk på vidunder flasken . Jeg har ikke mere tid til dine ligegyldigheder Flemming og energibesparende foranstaltninger -
Jeg finder det er en ualmindelig usmagelig måde, at nedgøre andrs drøm på for egen vinding når du fører dig frem såæledes - men Flemming jeg har levet længe nok til at vide at der er ingen gentager INGEN der får gode resulktater ved at oversælge sig selv!
Din vurderingsevne er også på prøve kan jeg konstatere et barn på mange år og med mange års erhverserfaring og lange uddannelser - ja ja Flemming du - skal nok drive det vidt lige til grænsen og ............og din flaske med vidunder energien Flemming tænk dig om!!
John, jeg fatter simpelthen ikke dit lille korstog.
Men da det er dig, der har fremstillet sig selv i hele denne tråd, så lad os bare lade det ligge her. Det vil nok være umuligt for dig at redde det tabte alligevel.