Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så står verden da ikke længere...

Side 3 ud af 10 (100 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ja google selvfølgelig.. jeg svarede ham også tilbage at jeg havde sat mine bedste folk på sagen... og linkede til tråden...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fik den 14. april denne mail fra ham - og jeg var flad af grin. Han er jo virkelig velformuleret.

Hej Milledille,

Jeg hedder Steve Bruges, og er ansat som dyrepasser for girafferne i Københavns Zoologiske Have. Jeg har set på jeres hjemmeside at i sælger bananskaller, men undrer mig såre over at de er af plast. Jeg kan tilbyde rigtige bananskaller/skræller fra de bananer dyrene spiser hvis i har lyst til at tilbyde ægte økologi til jeres kunder. Skrællerne kan hentes kvit og frit, men i må selv transportere dem og eventuelt sortere beskadigede skræller fra. Hvis det kunne være interessant for jer, har jeg også mulighed for at skaffe store partier af pungrotter. Jeg ved ikke om i handler med dyr også? Lad mig endelig vide hvis det er interessant.
Mange giraflige hilsener Steve Bruges.
Jeg ved at snabelfant har fået følgende mail:

Hej Snabelfant
 
Mit navn er Bruges, Steve Bruges og er pt. bosiddende i Roskilde.
 
Jeg lader mig forstå at I gennem Jeres virke med snabelfant.dk bruger elefanter som en del
af jeres markedsføring.
 
Derfor vil jeg foreslå et fælles fremstød, da jeg fremfører mine vidt berømmede numre netop
iklædt et elefantkostume. (foto er vedhæftet så I kan få en idé om hvorledes det tager sig ud)
Det være sig både sang og dans, men kan også lave enkelte tryllekunster.
 
Jeg vil mod et mindre honorar kunne optræde i forbindelse med messer, salgsfremstød eller til havefester.
Det er kun fantasien der sætter grænser.
 
Såfremt dette kunne have jeres interesse, står jeg til Jeres rådighed.
 
Med venlige elefantiske hilsner
 
Steve Bruges
 
ps. Min fætter optræder som grævling, hvis I planlægger at udvide butikken.

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det vedhæftet et billede?

 

Jeg har lige fået svar at han da gerne ville have en pris... jeg sagde jeg var tilfreds hvis han sendte mig hans komplette varekatalog... han må jo kunne nogle ting der kan bruge i reklameøjemed.... Cool

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, vedhæftet billede, men jeg kan ikke finde ud af at sætte det ind her.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HA HA HA HA HA - vi er flade af grin her på kontoret - flere af dem - TAK :·) De lysner sgu da endnu mere på en solskinsmandag,,,,,

Gad vide om han er leveringsdygtig i huse fyldt med børn.....?

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da vanvittigt morsomt, men det kunne næsten lyde som begyndelsen af en samtale med en af Nigeria scammerne. De plejer bare kun at køre i engelsk, og have betydeligt større beløb man har tilgode hos et afdødt familiemedlem i en gren langt langt ude :)

Måske har de ændret taktik, men spørges der aldrig efter ens kontooplysninger mv. kan jeg ikke se hvad han får ud af det udover at skrive en masse sjovt BS.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ham steve er åbenbart en mand af mange talenter. Fik nedenstående email for en uge siden. Gad ikke svare tilbage, men synes da lige I skal have den her, når du der er store Steve dag :)

---------------------------------------------------------------------

Hej med jer,
 
Jeg har analyseret lidt på jeres hjemmeside www.demib.dk, og har fundet ud af at i ikke rangerer særligt godt hos mamma.com og hos savvysearch.com. I lader til at have rimeligt godt fat i Google, men disse to halter det gevaldigt med.
 
Jeg kan se at i selv beskæftiger jer med SEO (så det undrer naturligvis), men antager at i har valgt at lægge fokus et andet sted.
 
Jeg kan tilbyde at få jer på side et på mamma.com og savvysearch.com ved søgning på "SEO demib" for kun 39.995 kroner ekskl. moms.
 
Så følger der også en original Steve Bruges t-shirt med i købet, og vedligeholdelse af jeres placering i seks måneder. Herefter er prisen 6.000 ekskl. moms per måned.
 
Vi kan også bytte så i laver SEO på min email-adresses' placering i Google og Altavista (som jeg selv foretrækker - mamma.com er der bare INGEN der bruger, so last year!). Så vil jeg gerne lave GRATIS SEO på jeres placering på mamma.com.
 
Jeg smider stadig gerne en t-shirt med i handlen.
 
Jeg har også 250 kilo træbriketter vi kan forhandle med hvis det er. Evt. kan i få dem med også hvis i vælger den første løsning.
 
Jeg håber at høre fra jer/dig,
 
Mange venlige hilsener
Steve Bruges
brugeSEO - Expert. Add Wise.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg har analyseret lidt på jeres hjemmeside...

Det tilbud er da ikke til at stå for - især træbriketterne lyder da for godt til at være sandt!

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da dagens billige grin!
WTF har manden tænkt på?...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 3 ud af 10 (100 indlæg)