Forhelved det er god humor xD |
Jeg tror vi har vores helt egen, danske Ted L. Nancy iblandt os.
Forhelved det er god humor xD |
Hilsen Frederik
STEREO:TYPE Light & Sound
Jeg tror vi har vores helt egen, danske Ted L. Nancy iblandt os. |
HAHAHA, ej, nu bliver jeg sgu snart sur, hvis jeg ikke også får en mail fra Steve. Men jeg skal nok smide den ind, hvis jeg gør - det lover jeg! Tak for grinet |
Modsat er vi nogen, der frygter at Steve slår til. For hvis han skriver til os, er det min mor der modtager mailen - og hun vil højst sandsynligt falde i med begge ben og skrive tilbage, at vi vil undersøge om vi kan skaffe Darth Vader dragten og/eller hvad indkøbsprisen på den spættede Orangutang var, da det "lyder som en spændende mulighed".
|
Ha ha ha - fantastisk - tænk engang - Steve er allerede en kendt mand på amino.... spændende om der kommer mere af den slags! |
Jamen, så kan jeg da sige, at Steve allerede ER slået til, og hvad vil du stille op mod folk som ham? Du kan vælge at grine eller græde og jeg ved hvad jeg vælger. Uanset hvor meget oplysning og advarsler der kommer om folk som ham, så er der altid nogen der hopper på den. Vis din mor denne tråd og tag en alvorlig samtale med hende - og så glæder jeg mig over, at min mor ikke har en mailadresse. |
Genialt. Det er vist en seriøs form for "trolling". Mon ikke der er et website på vej med alle de "dumme svar" han får?
|
Ja, han skal nok få seriøse svar nok at poste!! men han skriver bare hvis han skal bruge nogle flotte visitkort til sin nye dyrepasser kendt som darth vader.
Jeg er egentlig bare glad for at finde ud af at det IKKE var seriøst. (godt lavet, ved hurtig gennemlæsning virker det skræmmende seriøst) |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Hej så kom min Steve Bruges mail
Normal
0
21
false
false
false
DA
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4