Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så står verden da ikke længere...

Side 5 ud af 10 (100 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

for helvede hvor er det her sjovt.... og hvis du tænker lidt business ind i det - så kan han om et års tid udgive en bog... med alle historierne - og ikke mindst de svar han har fået... det vil da give totalt kasse.... Yes

 

En syret version af "Jeg skriver til dig fordi.."-bogen, som udkom for en 5-10 år siden. Det skal nok kunne fungere, baseret på de rasende sjove mails, folk har modtaget.

Crazy-bandet Alexanderband har også dyrket at skrive underlige mails til intetanende folk for nogle år siden. Dog knap så sofistikeret som Steve.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Hellerup Madsen:

En syret version af "Jeg skriver til dig fordi.."-bogen, som udkom for en 5-10 år siden. Det skal nok kunne fungere, baseret på de rasende sjove mails, folk har modtaget.  Crazy-bandet Alexanderband har også dyrket at skrive underlige mails til intetanende folk for nogle år siden. Dog knap så sofistikeret som Steve.

Som nævnt tidligere i denne tråd, findes der også en håndfuld amerikanske bøger, (Letters from a Nut) med breve (og enkelte svar, modtaget) udsendt af Ted L. Nancy, der menes at være et dæknavn for Jerry Seinfeld. 
Brevene er helt klart skæggest, når de står alene - eller når folk har svaret alvorligt tilbage. 

Vi modtog også vores Steve Bruges-mail i dag, og af min kærlighed til Letters from a Nut, vil jeg totalt ignorere det - selvom brevet til os, ikke bliver kronen på værket. Manden har tilsyneladende travlt. 

 

"Hej Lisen.dk,

 
Jeg kan se på forsiden på jeres hjemmeside lisen.dk at i sælger "Mode", "Børn" og "Bolig". At i sælger mode og boliger er fint med mig, men at i sælger børn - det synes jeg simpelthen er under lavmålet!
 
Er der tale om rigtige børn, og hvor gamle er de i givet fald (og ok, jeg er måske også lidt nysgerrig efter at høre prisen).
 
Uanset, så synes jeg det er GROTEST at i sælger børn fra jeres hjemmeside. Der er åbenbart ingen grænser for hvad folk kan finde at sælge efterhånden!!
 
Det er garanteret små sagesløse afrikanere der ikke har en mor og far, og så har i sikkert oprettet et kontor i Tyskland eller Yemen eller sådan noget hvor den slags ikke er forbudt, så i kan drive jeres lumre forretning derfra! Det er Anni Fønsby om igen! ØV!
 
Jeg håber seriøst at det er en joke fra jeres side!? Man kan sgu ikke sælge børn på den måde. Tænk hvis det var dit eget barn der blev solgt!!!
 
Sure hilsener
Steve"

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev det min tur, til at blive kontaktet af vores gode ven Steve. Gad vide om han læser med her.
Jeg har haft en fin dialog med Stev, som svarer hurtigt tilbage og er meget velformuleret. Jeg tror helt sikkert at "Steve" har en grund til sine muntre indlæg. Hvem ved... måske er det en kreativ form for jobansøgning? :-)

Nå men her er dialogen...den er absolut værd at læse.

Fra Steve
Hej Avalance
 
Da tiden nærmer sig for at min morfar, Jim, fylder 80, vil jeg i den forbindelse høre
om man kan leje en jukebox der KUN kan spille Richard Ragnvald?
Han er jo overordentlig dyr, når han selv kommer ud for at optræde og om
der er en mand i farverigt tøj  eller en farverig maskine kommer vel ud på et.
 
Min morfar elsker simpelthen Richards musik, men vi vil ikke ofre mere end et
par tusinde på denne dag, da han nok ikke har mere end et par år igen. Morfar
forståes, Richard lever vel i bedste velgående? Ved I det?
 
Et krav til maskinen er at den SKAL kunne spille "Kære Lille Mormor" da vi,
så at sige vil tage morfar med bukserne nede, og udstille hans lille hemmelighed.
Kender I i den forbindelse nogle firmaer der udlejer dametøj på dagsbasis i
størrelse 62?
 
Hvad koster sådan en maskine hen over en weekend d. 12-14 juni?
 
På forhånd tak
 
Steve Bruges
 

Mit svar:
Kære Steve

Der var du heldig, for vi er faktisk indehavere af, såvidt vi ved, verdens eneste Richard Ragnvald temajukebox. Den indeholder Richards samlede værker og er deruodver dekorativt udsmykket med billeder af denne fantastiske sanger.

Vi fik den oprindelig specialfremstillet til Pia Kærsgaards jubilæum, da hun jo er stor Richard Ragnvald fan, ligesom din morfar. Derfor indeholder den også en meget sjælden live-version fra Dansk Folkepartis landsmøde, hvor han synger duet med Pia (hun synger faktisk ikke værst)

Jukeboxen er pt. ledig den pågældende dato, men du skal være hurtig da der er rift om den. Det er vores mest populære produkt, næst efter vores Kandis temajukeboxe.

Prisen er 2100 kr.

Vedr. dametøj så er det nok også noget vi kan arrangere. Er der noget specielt du har i tankerne?
Min kone driver med stor succes en kæde af genbrugsbutikker i Sverige. Som du nok har hørt, er finanskrisen gået hårdt ud over svenskerne, så billigt genbrugstøj er blevet det store hit. Og når vi til efteråret lancerer vores nye koncept ”Uthyrning av barnkläder” så er vi ret sikre på, at at vi vil revolutionere det svenske børnetøjsmarked.

Udlejning af dametøj til mænd er faktisk også noget vi overvejer, hvis det andet projekt bliver en succes. Og da du er vores første kunde i den sammenhæng, vil jeg gerne lave et ekstra godt tilbud til dig. Ja faktisk vil jeg tilbyde dig det helt gratis, hvis vi tilgengæld må bruge nogle fotos af din morfar i vores materiale.

Vi skal godt nok bruge hans underskrift på at det er ok. Og hvis han ikke er helt med på den, så finder I nok på en måde, at lokke ham til at underskrive. Gamle mennesker er som regel nemme at narre, det er i hvert fald min erfaring. Og ellers kan jeg nøjes med en underskrift fra han arvinger. Så må vi vente med at lancere fotoserien, til han stiller træskoene.

Jeg ser frem til at høre fra dig og håber at du vil gøre brug af vores tilbud.

Venlig hilsen

Allan Bidault

Avalance Entertainment

www.Avalance.dk

Tlf. 3331 7000/ 2217 3733

Fra Steve
Kære Hr. Bidault
 
Det lyder alletiders med den omtalte jukebox, dog vil jeg gerne se nogle billeder af den??
Det lyder næsten for godt til at være sandt.
 
Dog vækker det en del bekymring, det du nævner med Pia Kjærsgaard. Min morfar bryder sig absolut ikke af
hendes underlødige politik, som han sammenligner med den politk som salig KK Steincke fremturede med før
krigen. Og med min morfars "interesser" in mente, er det nok ikke så heldigt med jukeboksens relationer til
Pia. Er det muligt at få denne live-version slettet?
 
Jeg vil ingenlunde udstille min morfar i dame gevanter. I hvert fald ikke i offentligheden, da vi holder hans fødselsdag
i et sluttet selskab på Bromølle Kro.
Faktisk finder jeg forslaget dybt forkasteligt at slå mønt på en ældre herre!!!!
Lyder som noget I gør det en del i???
 
Med venlig hilsen
 
Steve Bruges

Mit svar:
Kære Steve
Vi har sat vores altmuligmand på sagen og han vil få taget nogle billeder af jukeboxen snarest muligt. Den er dog pt. udlejet til et plejehjem der holder Richard Ragnvald uge. Men vi får den tilbage i næste uge, hvor det er salmeuge.

Det er fint at du nævner det med din fars politiske holdning. Dansk Folkeparti plejer eller være så populære hos de ældre medborgere, om end jeg ikke forstår det. De burde jo om nogen, kende til konsekvenserne af raceforfølgelse. Men på den anden side var der jo også mange, der var på tyskernes side.

Personligt stemmer jeg ikke på Dansk Folkeparti. Men de betaler altid deres regninger til tiden, så vi er glade for dem som kunde.

Karl Kristian var da socialdemokrat og ville nok vende sig i sin grav, over at blive sat i forbindelse med Dansk Folkeparti. Men det er jo en anden historie.

 Det er helt ok, at du takker pænt nej til vores tilbud, om at bruge din morfar som fotomodel. Vi skal nok finde en god pris alligevel.

Og nej det er ikke noget vi gør en del i. Men jeg antog, måske fejlagtigt, at det ikke var noget der ville plette din moral.

Venlig hilsen

Allan Bidault

Avalance Entertainment

www.Avalance.dk

Tlf. 3331 7000/ 2217 3733

Fra Steve:
Kære Hr. Bidault
 
Nu skal vi ikke diskutere politik, men KK Steinckes politik var nu meget lig den hos Dansk Folkeparti og jeg så nødig
min kære morfar miste viriliteten grundet hans "interesser".
 
Jeg ser med glæde frem til at modtage de omtalte billeder af jukeboksen og godtager undskyldningen omkring
min moral.
 
Med venlig hilsen
 
Steve Bruges

----------------

Hvis nogen fra Amino har lyst til at ofre lidt tid på at lave et billede af en Richard Ragnvald udsmykket jukebox som jeg kan sende til ham, så kører jeg gerne med på joken lidt længere :-)

Det er fint at du nævner det med din fars politiske holdning. Dansk Folkeparti plejer eller være så populære hos de ældre medborgere, om end jeg ikke forstår det. De burde jo om nogen, kende til konsekvenserne af raceforfølgelse. Men på den anden side var der jo også mange, der var på tyskernes side.

Personligt stemmer jeg ikke på Dansk Folkeparti. Men de betaler altid deres regninger til tiden, så vi er glade for dem som kunde.

Karl Kristian var da socialdemokrat og ville nok vende sig i sin grav, over at blive sat i forbindelse med Dansk Folkeparti. Men det er jo en anden historie.

Det er helt ok, at du takker pænt nej til vores tilbud, om at bruge din morfar som fotomodel. Vi skal nok finde en god pris alligevel.

Og nej det er ikke noget vi gør en del i. Men jeg antog, måske fejlagtigt, at det ikke var noget der ville plette din moral.

Venlig hilsen

Allan Bidault

Avalance Entertainment

www.Avalance.dk

Tlf. 3331 7000/ 2217 3733

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Janno Damgaard Lassen:

Ha... det er grineren det her...

Kan bare ikke lade være at tænke at han da må være mentalt forstyrret... eller kede sig helt enormt...

Hans mails er jo "all over the place"

Man må dog lade ham at det er flot både at bo i Roskilde og Congo på en gang...

Jeg griner også en del, men har egentligt også lidt ondt af steve... Noget galt et eller andet sted i hans verden må der da være...

Jeg tvivler på han fejler noget. Det er jo  ret tydeligt det er en joke, manden er yderst velformulerende, og historierne hænger ret godt sammen, hvis man tager historie for historie. Så skal det være en mand der ligger i stadiet mellem idiot og geni, for der skal godt nok noget tankevirksomhed for at få dette på plads så hurtigt, medmindre han har siddet og planlagt et "angreb" over længere tid. Han er heller ikke paranoid, han vil jo bare gerne sælge nogle varer ligesom alle os andre :)

 

 

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

øv altså.... det sjove går jo lidt af når han følger med i tråden... så ved han jo hvem han skal skrive til - for at blive eksponeret mest muligt....

 

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

HAHAHA, det er godt nok den sjoveste tråd jeg har set til dato. Jeg er sikker på at manden er dansk og at han har en helt speciel bagtanke med det her. Jeg har selvfølgelig ikke grejet den Embarrassed men måske dukker det op i pressen en dag  Big Smile og så tror jeg heller ikke, der er noget galt med hans hoved. Han er nærmest genial.

SOM LOVET, ville jeg jo sende min mail ind her, hvis jeg fik én. Jeg var ikke klar over at det havde en indtjeningspotentiale i millionklassen - så har jeg godt nok gjort noget helt forkert! Måske skulle jeg snakke med Martin om det.. Big Smile

Den kommer her - hyg jer:

 

Hej Uniquebook,
 
Spændende koncept i har jer! Jeg har lige et par spørgsmål før jeg begynder at skrive.
 
Jeg driver en farm i Afrika hvor jeg dyrker aber, helt præcist halvspættede orangutanger og parykpinchere. Begge er jo oplagte at skrive børnebøger om, så det påtænker jeg at gøre. Der kan ligge et indtjeningspotentiale i millionklassen her - sande historier om de små aber.
 
Inden jeg går i gang, vil jeg gerne vide om det kan lade sig gøre at få leveret bøgerne med lugt- og hårprøver. Altså, kan man eventuelt lave en lomme i bogens omslag hvor man kan lægge en tot hår fra en af de mange abeunger der ikke overlever, så børnene kan føle og lugte til den, og dermed få en mere autentisk oplevelse?

Jeg kunne godt tænke mig bøgerne trykt som hardback. I øjeblikket har jeg ca. 20 historier at fortælle, som jeg mener er gode nok. I første omgang skal den bare laves til mine børn og børnebørn (41 bøger) og til mine ansatte (55 bøger). Har i mulighed for at hjælpe med oversættelse til swahili?
 
Helt konkret påtænker jeg at den første historie skal handle om aben Doctor Khumalo, som kom så grueligt galt afsted, da han blev overfaldet af en glubsk dyrepasser ved navn Metuhu. Historien endte lykkeligt, idet Khumalo slap med et brækket ben, og i dag lever han en beskyttet tilværelse på farmen sammen med sin mage. Dyrepasseren var vi nødt til at skyde, men det behøver bogen jo ikke at melde noget om. Det skal jo være en solstrålehistorie der kan glæde de små!
 
Hvor store bøger kan i trykke? Og i hvilke formater? Jeg har nemlig også skrevet min livshistorie som jeg påtænker at begave mine nærmeste med. Indtil videre er den på 600 sider tætskreven A4 i Word størrelse 11, men jeg mangler stadig syv år, så den ender nok omkring 750 sider i alt.
 
Vi kan eventuelt bytte med et læs grus og nogle paraplyer, som jeg ikke fik solgt sidste efterår i Svebølle, men det ved jeg ikke om i kunne have interesse i? Der er ca. 8m3 grus i fin kvalitet, og 14 paraplyer i aluminium, med silkedug og håndtag af birk. Jeg har også en dragt man kan optræde som grævling i.
 
Hvis i foretrækker cool cash (USD) er det i orden.
 
På forhånd tak.
 
Mange venlige hilsener
Steve Bruges

Big Smile

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:
Gad vide om han læser med her.

Det gør han helt klart (hvis det da er en han).
Jeg føler mig ganske sikker på, at "Steve" er jævnlig Aminobruger og har været det gennem et stykke tid.
Jeg har endnu ikke helt styr på, hvem "han" er, men jeg har et par bud ud fra en analyse af sprog og skrivestil.

Uanset, om "Steve" bare hygger sig for sjov, eller om "han" har et klart sigte, er humoren ganske god - keep it up "Steve".

Jeg har tumlet lidt med at lave anagrammer ud fra navnet "Steve Bruges", men kan ikke rigtig komme op med noget "afslørende" - Måske kan andre hjælpe:

STEVE BRUGES = EVEREST BUGS = SUREBETS VE = BUSTER SVEGE = USER VEST BEG = GUEST SVEBER

mvh Hans (der elsker "mysterier")

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:
Dyrepasseren var vi nødt til at skyde, men det behøver bogen jo ikke at melde noget om.
Simona - Uniquebook:
I første omgang skal den bare laves til mine børn og børnebørn (41 bøger)

 Big Smile Fantastisk morsomt.

Hans

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Simona - Uniquebook:
Dyrepasseren var vi nødt til at skyde, men det behøver bogen jo ikke at melde noget om.
Simona - Uniquebook:
I første omgang skal den bare laves til mine børn og børnebørn (41 bøger)

 Big Smile Fantastisk morsomt.

Hans

HAHA, ja, jeg har helt mavekrampe!

Jeg hepper på, at du opklarer mysteriet, Hans Big Smile.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over Hr. Burges' visitkort. Wink

Feedbag.dk - Live support.

Side 5 ud af 10 (100 indlæg)