Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så står verden da ikke længere...

Side 4 ud af 10 (100 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha, ha ha Big Smile

Jeg læste lige Mikkels op til Hanna - da vi nåede til træbrikketterne lå vi falde af grin Smile

Manden er GENIAL  - det er da viral markedsføring, der vil noget Yes

Lad os se nogle flere af hans mesterværker...

Fra Svaneke
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 69
Fra  Skøde Centret Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg kan også hjælpe dig med synliggørelse af din hjemmeside på søgestrengen "demib effektiv søgemaskineoptimering i Google på nøglesøgeord"  Big Smile (dette gælder dog kun ved søgning på dansk )

Prisen er kun 49.995 ex moms. og ex vedligeholdelse. hvis du siger ja idag, følger der en gratis dunk kølervæske med. Cool

Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er ganske enkelt den sjoveste trådamino til dato.....kæft hvor er det grineren!!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man må sige han er noget af en multikunstner! nogle af hans mails er nemme at gennemskue, jeg tror dig ikke jeg havde været 100% hvis det ikke var fordi jeg kunne huske navnet fra amino.....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, så skal I  heller ikke snydes for denne mail, som jeg lige har fået:

Hej Kattevenner,
 
Jeg skriver til jer idet jeg påtænker at annoncere i jeres fine magasin. Jeg gør mig ganske vist hverken i katte eller tilbehør, men derimod mere eksotiske kæledyr som Parykpinchere og halvspættede orangutanger, som jeg opdrætter på min farm i Congo.
 
I øjeblikket planlægger vi et salgsfremstød i Skandinavien, idet vi ønsker at åbne skandinavernes øjne for at en abe rent faktisk kan være et både kært, sjovt og praktisk alternativ til hund og kat.
 
Da aberne på mange måder minder om en kat, både i pleje og temperament, er det vores overbevisning at mange af de der allerede ejer en kat, også kunne være interesserede i en primat.
 
Derfor rammer jeres magasin lige i målgruppen.
 
Det vi ønsker er ikke en helt almindelig annonce. Vi skal bruge i alt 16 sider, og vil også meget gerne vedlægge et indstik, hvori der befinder sig en lille tot hår fra en rigtig abe. Så kan læserne selv mærke hvor blødt sådan noget rent faktisk kan være. En lille nøglering (flad, ca. 5mm tyk) med en parykpincher, iført en trøje med vores logo og webadresse vil vi også meget gerne vedlægge. Folk skal virkelig lægge mærke til os, og ikke mindst huske os.
 
Det ALLER bedste ville være hvis man kunne få jer til, en enkelt måned, at ændre formatet på bladet, således at det i stedet for et firkantet A4 var formet som et klassisk abehoved - altså med den brede ovale kæbe og de to ører på toppen (nærmest lidt ala Mickey Mouse (hvis i forestiller jer hans silhuet), bare som en abe selvfølgelig). Vi vil naturligvis afholde alle omkostninger i den forbindelse.
 
Måske under navnet "Min Ven Katten - Monkey Special" eller sådan noget..
 
De 16 sider er fyldt med flotte billeder og fakta omkring aberne, samt fortællinger fra folk der har en primat derhjemme, og deres oplevelser med det.
 
Vi har fuld forståelse for hvis det ikke kan lade sig gøre at få 16 siders annoncer, men mindre kan måske også gøre det. Lad mig vide hvad i kan tilbyde, og til hvilken pris.
 
På forhånd mange tak
 
Ærbødigst
Steve Bruges
Bruges' Farms Ltd., Lumumbashi
----------------------------------------------------------
Tror jeg vil overveje det med at lave bladets form om til "abe-hovedet"....Big Smile

Kattebladet for hele familien - www.minvenkatten.dk

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hanne:

Måske under navnet "Min Ven Katten - Monkey Special" eller sådan noget..

 

Big SmileCryingBig SmileCrying

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

for helvede hvor er det her sjovt.... og hvis du tænker lidt business ind i det - så kan han om et års tid udgive en bog... med alle historierne - og ikke mindst de svar han har fået... det vil da give totalt kasse.... Yes

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Med de evner han har, under jeg ham virkeligt, hvis han får udgivet en bog. Og jeg vil være den første til at købe den. :-)

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev det min tur. Kan godt lide, han er chokeret over vi ikke sælger abeudstyr. :)

Primater er sådan en fætter her..

http://www.labdiet.com/images/primate.jpg

Hej Petdreams
 
Ud fra jeres hjemmeside at dømme driver I en fin gesjæft, inden for hude- og katteudstyr.
 
Jeg er pt. markedsledende indenfor import og salg af primater i Danmark.
Fra min farm på grænsen til Congo, importerer jeg aber til salg i Danmark. Det hele foregår naturligvis under ordnede
forhold.
 
I jeres sortiment ser jeg til min gru intet udstyr til aber, det være sig grimer, seletøj, bure, tættekamme, sadler,
godbidder osv.
Derfor vil jeg høre om I kunne være interesserede i et joint venture, da en af mine forretningsforbindelser
producerer udstyr til primathold og jeg kunne være behjælpelig med importen af udstyret.
 
Hvis I selv kan stå for importen er det også helt ok, men det vil være en god idé at udvide sortimentet
da primater bliver det store hit i hele Danmark! Salget går allerede strygende!!
 
Med venlig hilsen
 
Steve Bruges

Billigt Hundeudstyr Online

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha... det er grineren det her...

Kan bare ikke lade være at tænke at han da må være mentalt forstyrret... eller kede sig helt enormt...

Hans mails er jo "all over the place"

Man må dog lade ham at det er flot både at bo i Roskilde og Congo på en gang...

Jeg griner også en del, men har egentligt også lidt ondt af steve... Noget galt et eller andet sted i hans verden må der da være...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 4 ud af 10 (100 indlæg)