Jeg undskylder for min formulering Marcel - det var sent ! - men det var præcist, som Jacob skriver det.. Det var lige sådan jeg mente det og I har jo sådan set svaret mig at det er ok og udmærket, som et led i optimeringen, men ikke alene. Det som jeg har gjort er simpelt at skrive en tekst med
links på udvalgte ord, -og så vil jeg se hvad det giver på
google.. Jeg følger lidt nogle af de råd, som jeg har fået af jer kloge aminoer om at afprøve forskellige teknikker og se hvad der sker i forhold til Google. -Og jeg vil glæde mig til at læse linket fra Roscoe til "gør det selv kvinden"
Indtil videre har jeg udvalgt en håndfuld ord, som jeg optimere på ved hjælp af "køkkenbords teknikker". Jeg kalder dem sådan fordi jeg selv gør det udfra gode råd, læste links og bøger. Grunden til det er egentlig bare at blive bedre til at kunne finde et firma, som kan hjælpe mig med de andre ord, -men jeg vil gerne vide lidt om hvad der sker, så jeg ikke bliver "snydt" og kan stille kvalificerede spørgsmål.
Og så er der åbentbart uenighed om hvor mange ord man skal "satse" på.. Jeg støtter egentlig Mikkel, da det må være bedre at blive fundet på "ALT" hvad der ligner ens branche og ikke indsnævre sig selv og sit firma. Det eneste, som jeg så kunne komme i tvivl om Mikkel, er kan man virkelig arbejde seriøst med f.eks. 100.000 ord og gennemskue hvad man har lavet, eller hvordan gør man det ? Et ord, som jeg rigtig gerne ville findes på er "Børnetøj", men der er ca. 500.000 hits på dette hos Google, -og sådan fortsætter det med mange af de søgeord, som kunne bruges hos mig.