Kæmpe tillykke herfra |
tillykke tillykke,
med to tilsvarende investeringer kan jeg sige dig at det er et projekt der kommer til at give dig uendelig meget mere glæde end omkostningerne antyder ;)
Kæmpe tillykke herfra |
tillykke tillykke, med to tilsvarende investeringer kan jeg sige dig at det er et projekt der kommer til at give dig uendelig meget mere glæde end omkostningerne antyder ;) |
Tak for de mange lykkeønskninger . |
Kære Jesper Et KÆMPE tillykke med din dejlige datter, og tusind tak for masser af ekstra info Dejligt at hun nu er ude hos jer, og som tidligere tilbudt må du sige til hvis der er noget jeg kan hjælpe med Jeg glæder mig som altid til at se dig, og skønt at du kan kikke forbi AminoTastic |
Tillykke. Og hils hjemme og sig tak for god timing: Vi glæder os til at se dig på lørdag.
|
På opfordring kommer her en ny frisk opdatering på "projektet" . |
Nå, så er det vidst ved at være tid til en statusopdatering på projektet . |
Hej Jesper. Dejligt at følge med i din guldklump. Ja det kræver sit med de små str. at få det hele til at hænge sammen. Jeg har to stk. på henholdsvis et år og 4år og arbejder hjemmfra, så det kræver en del planlægning og selvjustits. Og tænk nu hvor man har børn kan man ikke forestille sig hvad man før fik tiden til at gå med, for ens liv måtte da havde været røvkedeligt dengang Glæder mig til at høre om når hun begynder at komme rundt, har i husket at "børnesikre" hjemmet? Er selv glad for at det er dvd og ikke video der bruges mere, for det er begrænset hvad der kan komme ind i en dvdafspiller. Mind den mindste er så småt begyndt at sige ord, mad, mere og mor er de mest brugte, især i den rækkefølge. |
www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.
I morgen (d. 30/5-2010) fylder "projektet" - min datter Thea - 1 år . Hun er et pænt stykke foran sine jævnalderne - kravlede (rigtigt) da hun var 7 måneder og gik (uden hjælp) da hun var 11 måneder. Så hvis hun fortsætter med den hastighed og følger i faderens fodspor, så er hun en hardcore business haj inden hun er blevet myndig . |