Jeg vil herved indvie Jer i mit nyeste projekt - og forhåbentlig det som bliver det mest langvarige: |
Mit nyeste projekt.....
Stort tillykke :) |
Hej Jesper, tillykke med det nye projekt. Har du lavet en god forretningsplan? Og er banken med på idéen, eller har du fundet en investor? Jeg har kørt et lignende projekt nogle år, men det kører desværre stadig med stort underskud. Jeg forventer tidligst at det går break even efter ca. 18-20 år, hvilket er en lang tidshorisont. Heldigvis har jeg en sød medinvestor. Vi har outsourcet en del af den daglige drift hvilket jo også er en væsentlig udgift, men det er nødvendigt for at frigive tid til de overskudsgivende aktiviteter. |
Hej Jesper Du får 5 stjerner af mig for dit "fede" indlæg - og et scanningsfoto af den lille nye - [:'(] Held og lykke - tak fordi du deler det med os Aminoer |
Maibritt Isberg Andersen
Jeg har to projekter kørende på hhv 13. og 17. år, og der er ingen tegn på overskud i nærmeste fremtid. Alligevel er jeg sikker på, at Jespers projekt bliver udbytterigt, for som én af mine venner sagde: "Jeg kender ingen, der har fortrudt, at de fik børn. Men måske ville man fortryde, hvis man ingen fik..." Tillykke til Jesper. mvh Hans |
Kære Jesper Et kæmpe tillykke med dit/jeres nye projekt - Hvis der er noget jeg kan hjælpe dig eller din med-stifter med, så siger du bare til. Hold os opdateret |
Hej Jesper (og Allan + øvrige) Jeg har fire i alderen 4 til 17 og der er ikke udsigt til det nogen siden kommer i Break Even. Men det er nu skønt med et par små barne arme om halsen til en krammer. God jul til jer alle og lykke til i det nye år. Thomas Bonde |
Tillykke Jesper, det bliver super for jer. |
Tak for diverse lykkeønskninger . |