Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb en topplacering på Min-mave.dk for kun 2995 kr excl. moms

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bliver du nok beskyldt for at haxe i photoshop :D

 

Jimmy

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nægter at tro på det der!!! :P det kan bare slet ikke passe! :P

 

Det ser da slet ikke dårligt ud, men jeg læste jo nogen indlæg om at du slet ikke kunne have så mange besøgende så...! :D

 

Ej må sige jeg syntes det er flot klaret :)

 

Mvh

 

Per Jespersen
Bautik

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Det var da en bizar hjerneblødning folk har fået sig på en lørdag aften.

Ja, jeg er da i sandhed også overrasket over hvor meget vrøvl og modbydeligheder der kan dukke op på en enkelt aften man er væk ... Nå, men der er vist heldigvis ingen tvivl om opbakningen til Birgit fra det store flertal af fornuftige Amino'er. Det skal nogle enkelte udskud ikke ødelægge. Og mange tak til Martin for at sætte en stopper for det - det var absolut passende (omend ærgeligt, at det skulle være nødvendigt ...)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

deMib,

Effekten af  "hjerneblødningen" giver måske endda en positiv effekt for Birgit. For mit vedkommende har det lokket mig forbi min-mave.dk og ingen tvivl om at vi kunne have interesse I at reklamere på siden.

Klovn

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Nu bliver du nok beskyldt for at haxe i photoshop :D

Jimmy

Det skal de også være velkommen til, dem der kender mig ved at det eneste jeg har brugt phoshop til er at ændre størrelsen på billeder Embarrassed

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgit - Min-mave.dk:

Tak Martin - og rigtig godt forslag  Smile

Her er et udsnit af en google analytics rapport til skeptikerne - jeg har skam ikke noget at skjule Wink 

 

Det er sgu flotte tal. 

Selvom det er offtopic så spørger jeg alligevel om du lever af siden? (Spørgsmålet er stillet i ren og skær nysgerrighed) 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

Selvom det er offtopic så spørger jeg alligevel om du lever af siden? (Spørgsmålet er stillet i ren og skær nysgerrighed) 

Hej Martin

Igen ikke nogen hemmelighed Smile

Jeg lever udelukkende af Min-mave som jeg driver på fuldtidsbasis (og mere til Smile ) og det har jeg gjort siden feb. 2006 da jeg tog springet ud i iværksætterlivet af ren og skær desperation

(personlige grunde, da det viste sig at mine yngste børn havde problemer, og jeg kunne ikke få op til 4 kontroller i ugen på sygehuse, læger osv til også at gå i spænd med arbejdsprævning pga. kronisk sygdom og et ønske om at gøre meget meget mere ved Min-mave fremover)

Min-mave er mit hjertebarn så uofficielt er jeg beriget med 7 børn - og det hjælper mig rigtig meget at hjælpe andre i forhold til det at have en kronisk sygdom som jeg kæmper med i hverdagen. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Ingen tvivl om at det er flotte tal, men det som jeg tvivlede på var om Birgit virkelig havde 10.000 kvindelige besøgende om dagen, hvilket jeg stadig synes er en kende urealistisk. Ifølge analytics har Birgit 14.000 besøgende om dagen, men for at vi kan fastslå hvor mange af brugerne der er relevante så må vi trække afvisningsprocenten fra.

14.000 besøgende bliver således til omkring 10.600 besøgende mænd og kvinder, men hvor mange af sidens brugere er så kvinder og hvor mange er mænd? Personligt synes jeg ikke man kan påstå at 95% af sidens "relevante" besøgende skulle være kvinder [10.000/10.600]. Disse tal er grebet ud af den blå luft hvilket er noget jeg personligt hader, men som sagt kender jeg ikke Birgit hvilket måske nok ville havde ændret på min opfattelse af hende og hendes påstand.

Jeg indrømmer at Birgit's side er mere attraktiv end jeg i første omgang havde vurderet og jeg er som sagt 100% enig i at det er flot at have 10.600 besøgende om dagen - uanset hvor mange der skulle være kvinder.

PS. Når jeg nu sidder og læser alle indlæggene fra i går så kan jeg godt se hvad folk blev lidt frustreret over for det er lidt fucked up at diskutere om siden har 9.000 eller 10.000 kvindelige besøgende om dagen, men som sagt kendte jeg ikke til Birgit.  /sorry

Ulrik M

Ulrik M (18) - Umba
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Birgit

Min målgruppe er så specifik, så jeg ved lige præcis hvor jeg skal markedsføre. Og det er allerede sat i stand, og starter primo marts 2009

 

Her er en sang og en hyldest til alle iværksættere som har kæmpet og kæmper for at VILLE :

 

http://www.youtube.com/watch?v=6_yPR90z9x0

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)