Men for at vende tilbage til emnet, jeg så gerne en salgsopstilling med konkrete tal for de påstande der er om hjemmesiden.
Hvis du inderligt havde været interesseret i at benytte Birgits tilbud havde du taget telefonen eller skrevet en mail til hende og spurgt om nogle flere tal. Så er jeg sikker på at Birgit kunne svarer på alle dine spørgsmål, gennemgå tilbudet og finde det helt rigtige til dig. Men jeg gætter på du ikke har interesse i hendes produkt overhovedet - Du har kun haft interesse i lige at fremhæve dig selv og nedgøre andre, hvilket man må sige fejlede.
Thorborg - Godt at se du griber ind. Fortsat god søndag til alle jer andre.
Hold da op der sker ting og sager når jeg endelig ikke er her
Jeg vil gerne starte med at sige tak for støtte og opbakning fra flere aminoer - I ved hvem I er
Og så vil jeg lige prøve at læse alle indlæg igennem igen - èn for èn - så jeg kan få besvaret de rigtige personer som rent faktisk har stillet nogle gode spørgsmål, og ikke bare troet de vidste noget
Men nej jeg skal ikke sælge noget til gravide. Men skal snart sælge noget til deres mænd , som har brug for at få en mandepause fra mødregrupper
Hej movement
Du kan jo prøve at kontakte mig når du er nået lidt længere hen i processen, for rent faktisk er der også mange mænd der læser med på Min-mave over deres kærester og koners (gravide) skuldre.
Ja det kan være svært at følge med ;)
Nå men et godt råd kunne være at ligge et udsnit af en google analytics rapport op til alle skeptikere. Bare sørg for du kun viser de tal frem du har lyst til.
Held og lykke med at få solgt nogle annoncer, og al held og lykke med sitet i fremtiden.
Syntes egentligt selv det er et godt tilbud. Hvis det ikke falder ind for ens smag og kategori hvorfor så blande sig og prøve at ødelægge det for andre og sætte hende i et dårligt lys. Jeg kan kun sige godt tilbud og håber nogen for glæde af det:)
Til Birgit vil jeg sige at jeg synes du skal investere noget tid i din website's layout - gør den lige så attraktivt som din sides indhold... Desuden synes jeg du bør fjerne det der: Optimeret til IE 5.0+. ... det er en torn direkte ind i mit webdev øje :P
Jeg er i fuld gang Jeg knokler som et lille bæst for at få alt information/data flyttet over på en ny platform og faktisk også til et nyt design.
Så du har fuldstændig ret - derdover er jeg langt fra at være php/programmerings-nørd og derfor tager det mig lige noget tid at hitte ud af hvor de forskellige php. filer ligger og rent faktisk HVOR jeg skal rette i det for at få fjernet eller tilføjet nogle ting.
Men tusind tak for påmindelsen - Konstruktiv kritik tager jeg altid gerne imod
Pissegodt tilbud Birgit - desværre er mit produkt i startfasen og jeg må lige vente lidt med at tage imod det. Jeg håber du får mange interesserede.
Hej Mette
Jeg har faktisk tænkt lidt på dig den sidste uges tid, så send mig en mail og lad os se hvad vi kan finde ud af sammen. Der behøver nemlig ikke være penge imellem os, hvis vi kan finde måder at hjælpe hinanden på i stedet for.
Det var da en bizar hjerneblødning folk har fået sig på en lørdag aften. Ved sgu' ikke helt om det er mest tragisk eller komisk Jeg kan personligt også sige god for Birgit, hun er blandt de mest troværdige og inspirerende iværksættere jeg længe har mødt.
Omkring at vi moderatorer ikke må annoncerer vores egne forretninger her på amino; hvad er det for en omgang [...] at lukke ud. Først og fremmest så er vi debattører her på forummet og er blot blevet spurgt af Martin, om ikke vi vil hjælpe lidt til med at holde styr på de mange indlæg. Det er aldeles ganske ulønnet og medfører ingen aktieoptioner i Amino. Det er noget vi gør, fordi vi gerne vil hjælpe et forum der gerne skulle forblive et positivt sted. Alle og enhver har ret til at nævne sin egen virksomhed eller produkter i sin signatur eller oprette gode tilbud i den dertil hørende kategori - hvorfor skulle vi der har sagt ja til en ekstra lille arbejdsbyrde være frataget dette privilegium? Min undren er komplet!
Birgit, tilbudet er meget interessant. Vi skal bestemt have en snak ved lejlighed. Bliver dog først i det nye år jeg får brug for at annoncere hos dig, da den webshop hvor det er relevant pt. undergår massiv re-construction. Kan man booke og betale nu, men vente med annonceringen til senere?
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Ja det kan være svært at følge med ;)
Nå men et godt råd kunne være at ligge et udsnit af en google analytics rapport op til alle skeptikere. Bare sørg for du kun viser de tal frem du har lyst til.
Held og lykke med at få solgt nogle annoncer, og al held og lykke med sitet i fremtiden.
Tak Martin - og rigtig godt forslag
Her er et udsnit af en google analytics rapport til skeptikerne - jeg har skam ikke noget at skjule
Og lidt statistik over hvordan udviklingen har været på Min-mave.dk siden juni 2007 - så kan man jo vælge at tro på det eller ej