Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb en topplacering på Min-mave.dk for kun 2995 kr excl. moms

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Google's layout så pænt og velegnet til reklamer? Det er da sandelig effektivt :)

Hvad betyder "fører til redirect"?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

umba:

Thorborg det er din barbeque, men jeg er nu enig med Ronnie i at minmave.dk ikke har 10.000 besøgende kvinder om dagen (http://www.alexa.com/data/details/traffic_details/min-mave.dk), men lad det nu ligge. Jeg synes ligeledes ikke at amino.dk skal blive til et spam-forum, så jeg håber at forumets forbilleder vil forblive gode forbilleder for resten af os aminoer.

Til Birgit vil jeg sige at jeg synes du skal investere noget tid i din website's layout - gør den lige så attraktivt som din sides indhold... Desuden synes jeg du bør fjerne det der: Optimeret til IE 5.0+. ... det er en torn direkte ind i mit webdev øje :P

Held og lykke

Ulrik M

 

Ulrik, hvis du tror på at du kan se hvor mange besøgende et dansk website har på Alexa, så tror du vel også på julemanden, påskeharen + det løse.
Birgit skriver det antal bruger hun har og jeg ved at hun taler sandt.

Det indlæg Birgit skriver er ikke spam, det er skrevet i en kategori der netop er lavet til den slags.

Så kære venner, brug nu lige lidt tid på Amino, før i gør jer til dommer over hvem der kan hvad og hvorfor ikke?

Dbh Martin

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig godt tilbud, hvis jeg havde bugdet til det ville jeg gøre det :) - Os rigtig flot hun giver tilbud til amino!

 

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

RonnieF:

http://netnationen.dk/search/domain/min-mave.dk/

Ikke ti-tusinder af kvinder hvis man spørger mig..

 

Jeg ved ikke hvad du kigger på, men jeg kan garantere dig for at Birgit har de besøgende hun siger hun har. Så undersøg lige tingene ordentligt, før du prøver at så tvivl om andres aktiviteter..

Dbh Martin

 

Fint, lad os antage at jeg ikke aner hvad jeg laver eller har kigget på de ting jeg har fundet. 7 millioner sidevisninger pr måned.

Spørgsmål:

Af de 233.333 daglige sidevisninger du har hvor mange er unikke? Og hvor mange er rotations?

Spørgsmål:

500.000 visninger over 60 dage.. Er det ip rotations, click rotations eller bare simple pageview rotations?

Spørgsmål:

Hvor mange brugere findes der på sitet? og ud af disse brugere, hvor mange er aktive?

Spørgsmål:

Hvilke andre reklamer vil blive vist sammen med mine reklamer? Hvilke andre firmaer/private vil mine reklamer blive roteret sammen med?

 

Jeg mener ikke at det er sagligt at opstille et tilbud som dette, da der ingen fakta eller konkrete ting foreligger. Samtidig holder jeg stadig ved at det ikke er på sin plads at en moderator bruger dette site til egen vinding.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronnie, skal vi to ikke blive enige om at jeg bestemmer om det er ok at en moderator giver et tilbud til brugerne på Amino?
Med andre ord, er du rar at blande dig uden om hvordan jeg driver min forretning?
Og din facon og tone bryder jeg mig ikke om, så med mindre du ændrer på det asap, så må du finde et andet sted at kværulere.

Dbh Martin

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Tygsen:

RonnieF:
Desuden synes jeg også at det er usmageligt at en moderator bruger siden til at reklamerer/sælge sine egne produkter her på siden.

Jeg kan ikke lade være med at more mig en smule. Du er ganske ny på Amino. Dit første indlæg var et salgsindlæg hvor du forsøgte at sælge en vare. Derudover har du ikke deltaget konstruktivt i nogle tråde endnu. 

Alligevel føler du dig berettiget til at nedgøre en af aminos mest aktive brugere, der samtidig yder en stor frivillig indsats for at holde styr på amino.

Jeg tror din tid på amino bliver ganske kort med mindre du ændrer adfærd.

 

 

..Og fordi at jeg er ny på sitet gør det mine holdninger og meninger mindre værd som menneske? Hvis det da er din overbevisning om andre mennesker undlader jeg helt at kommenterer dette, da det åbenlyst at det ikke er mig der har problemet, men dig.

Min første tråd var ganske rigtigt en salgstråd, og jeg har faktisk solgt flere af de produkter til folk herinde fra Amino.dk der allerede er godt i gang med at bruge deres nye servere.

Det er da fint at Birgit er en person der bruger meget tid på amino, og at hun yder en stor frivilling indsats, dog står jeg ved min mening om at folk der modererer/styrer/bestemmer ikke bør kunne deltage på et økonomisk plan i det hvor denne person modererer/styrer/bestemmer.

Sammenlign det med en salgschef i en salgsvirksomhed der laver tilbud igennem sit firma for eget profit - dog skal jeg ikke blande mig i aminos' interne regler om at i gerne må dette, hvis i selvfølgelig må dette.

 

Men for at vende tilbage til emnet, jeg så gerne en salgsopstilling med konkrete tal for de påstande der er om hjemmesiden.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

#Bannersalg.dk

Google har netop valgt ikke at bruge almindelige banner-reklamer fordi det ikke passede ind i deres simple design - derfor opfandt de google adsense kk..? Tager du til gengæld en side som digg.com så har de netop optimeret deres design til 300x250 banner reklamer.

Ulrik M

Ulrik M (18) - Umba
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pissegodt tilbud Birgit - desværre er mit produkt i startfasen og jeg må lige vente lidt med at tage imod det. Jeg håber du får mange interesserede.

@RonniF - jeg tror du har taget munden for fuld og ikke sat dig ind i hvordan "vi" på Amino har det med Birgit. For det første skriver hun et supergodt og gennemtænkt indlæg i det rigtige forum og for det andet er Birgit for os alle sammen et lysende eksempel på at man kan hvad man vil - against all odds - ikke lige den mest smarte person at være efter herinde - så en ande gang vil jeg foreslå dig lige at følge med og komme ind i kampen inden du kaster bolden op :)

Mette

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

MetteSkagen:

Pissegodt tilbud Birgit - desværre er mit produkt i startfasen og jeg må lige vente lidt med at tage imod det. Jeg håber du får mange interesserede.

@RonniF - jeg tror du har taget munden for fuld og ikke sat dig ind i hvordan "vi" på Amino har det med Birgit. For det første skriver hun et supergodt og gennemtænkt indlæg i det rigtige forum og for det andet er Birgit for os alle sammen et lysende eksempel på at man kan hvad man vil - against all odds - ikke lige den mest smarte person at være efter herinde - så en ande gang vil jeg foreslå dig lige at følge med og komme ind i kampen inden du kaster bolden op :)

Mette

Bør jeg tage hensyn til nogensomhelst set ud fra et forretningsmæssigt øjemed? Desuden er jeg ikke efter nogen, jeg efterlyser sådan set bare dokumentation for påstande om 7 millioner hits pr måned samt hvorfor man burde købe produktet..(Se mine ovenstående kommentarer og spørgsmål) Det er da selvklart at man forsøger at finde ud af alt hvad man kan på egen hånd hvis informationen ikke er tilstede fra start. Så nej, en anden gang bør jeg ikke "følge med og komme ind i kampen inden jeg kaster bolde op", for jeg kaster ikke bolde op hvis tingene er i orden fra start.

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronnie, jeg vil pænt bede dig om at tage en uges pause fra Amino, du har lidt ting du skal tænke over.
Din måde at være på, egner sig ikke til Amino. Du starter med, på et lamt grundlag, at så tvivl om Birgits troværdighed. Derefter blander du dig i hvilken rolle moderatorer har på Amino og så er du tilmed pisse flabet.
Så brug en uges tid på surfe lidt rundt på Amino med "munden lukket" og læs lige også begynder guiden når du får tid:
http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-p-229-amino.aspx

Så ses vi om en uge med en helt anden attityde ikke?

Dbh Martin

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)