Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb en topplacering på Min-mave.dk for kun 2995 kr excl. moms

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

patrickb:
Hvad tager du for visninger på dit skyskraber-banner? - Og sælger du også 468x60-bannere i selve forumtrådene, eller har du kun adwords her`?

Jeg er en meget flexibel person - det  kan man f.eks. lære af at være mor til 6 børn, så lad os tage en snak om dine ønsker, og lad mig så se om jeg kan opfylde dem uden du behøver sætte dem på ønskelisten til julemanden Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er jeg for analyserende.. men da gennemsnitsalderen for gravide kvinder er 26, og Johnny depp er kåret som verdens mest sexede mand i 2008, ville jeg jo nok gå efter en Pirates Trilogi, super box pakke..bla.bla.bla.bla   ;)

 

 

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det vil jeg så gøre! Smile  ...

Nu er du jo ude og lave den ene auktion efter den anden på dit topbanner. Men jeg kunne også være interesseret i navnlig skyskraberen og også de mindre pladser imellem forum-indlæggene. Er der bare helt booket op på dem, eller er du bare ikke lige kommet så langt, at du vil lave Amino-tilbud på dem endnu?!

 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

patrickb:

Nu er du jo ude og lave den ene auktion efter den anden på dit topbanner. Men jeg kunne også være interesseret i navnlig skyskraberen og også de mindre pladser imellem forum-indlæggene. Er der bare helt booket op på dem, eller er du bare ikke lige kommet så langt, at du vil lave Amino-tilbud på dem endnu?!

Det er helt klart det sidste du sagde

eller er du bare ikke lige kommet så langt, at du vil lave Amino-tilbud på dem endnu?!

Så jeg er bestemt åben for forslag - også i forhold til de pladser Smile 

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, men giv mig lige et par dage til at finde ud af, hvad vores budget er, og så vil jeg lige skrive til dig!

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

patrickb:

Ok, men giv mig lige et par dage til at finde ud af, hvad vores budget er, og så vil jeg lige skrive til dig!

Det får du Big Smile

Du ved hvor du kan finde mig Wink

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og i lige måde regner jeg med! Wink Godnat!

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er pladserne for december/januar udsolgt Big Smile

Rigtig god jul til jer alle

Held og lykke med forretningerne i 2009 Yes

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)