Kære Birgit
Super skønt :)
Har lige sendt dig en PM.
Kh Sif |
Kære Sif
Jeg har nu sendt dig en mail - jeg håber du kan lide indholdet af den
Kære Birgit
Super skønt :)
Har lige sendt dig en PM.
Kh Sif |
Kære Sif Jeg har nu sendt dig en mail - jeg håber du kan lide indholdet af den |
Selv tak Jeg glæder mig til at se hvad jeg kan gøre for dig |
Så er vi nede på 10 % |
Til Birgit: Hvad tager du for visninger på dit skyskraber-banner? - Og sælger du også 468x60-bannere i selve forumtrådene, eller har du kun adwords her`? .... og så med fare for at hi-jacke tråden (slå mig lige, hvis jeg gør, men jeg må lige ud med det her): Til umba og pixelstore (navne citeret på hukommelsen): Jeres kritik er så vanvittig (især umba's), at det næsten er omsonst at besvare. Men det korte af det lange er, at bannerannoncering betales pr. CPM, og så er det pageviews, der gælder og ikke en skid andet. Hvordan kan siden have så mange visits og pageviews?? - Jo skal I se, det opnår debatfora meget nemt! Til Thorborg: Jeg synes ikke om den behandling, du gav ham pixelstore-gutten. Lad dog manden komme med al sin kritik og så argumentér imod eller henvis til at oprette en ny tråd istedet for at true med udsmidning og karantæne. Han har jo ikke fornærmet nogen på deres person. Så vis overskud, og lad kritikere hælde alt det ud, de har lyst til! |
Hej Birgit. Jeg så desværre først din annonce idag.. Typisk lige at komme 1 dag for sent til en rabat. Har holdt en længere pause pga for meget ble-klub og skuffende oplevelser med filherinde. Og så kommer jeg tilbage og ser denne interessant startende tråd, der så ender i agurkemadder og bøvselyde. Sikke en skam. Men jeg er klar på at smide lidt kontanter i nakken på dig :) Der må jo øjensyneligt være mange webshopejere her på amino, der ikke helt har formået at forstå at flertallet af husstands indkøbere rent faktisk er kvinder.. så selvom jeg sælger Hi-fi, så er den da helt sikkert i hus, til den pris. Kvinden svinger pisken.. også når der skal købes fladskærm. Her er lidt læsestof til dem der er uenig... : http://fpn.dk/penge/article1434383.ece .. og til dem der vil starte en diskution på det, hvilket der sikkert også er på dét argument i denne tråd.. så svarer jeg helt enkelt ikke på emner jeg ved jeg har ret i, så spar tiden, og brug den på din forretning i stedet.. det gør jeg ;)
|
Så bør du lave et målrettet banner, hvor man ved køb af en fladskærm får en række DVD'er med romantiske komedier samt de nyeste film med George Clooney i hovedrollen! |
Lige præcis Mange annoncører vil få meget mere ud af deres kampagner hvis de brugte lidt tid på at brainstorme over mulighederne med et banner og f.eks. virkelig målrette deres banner efter det - Et banner er ikke bare et banner som mange tror. Som alle andre steder på nettet gælder reglen - Skil dig ud og gør det så godt at du bliver bemærket |
Skriv du blot trygt til mig, så finder vi ud af det hele |