Hver dag besøges Min-mave af ti-tusinder af kvinder som har en fælles interesse - at dele deres erfaringer med andre omkring emnet graviditet, fødsel og børn. Har du lyst til at vise dine produkter frem for disse kvinder og fortælle dem at din e-butik eksisterer? Så har du nu en chance igen Som et enestående tilbud har du muligheden for at købe en eller flere pladser i en rotation over en ca. 2 måneders periode hvor du kan få vist et banner i størrelsen 728x90 på et topplacering på alle sider. Banneret skal være i filformatet jpeg, jpg eller gif (ingen animationer) og du er velkommen til at få lavet flere bannere så du f.eks. har et til julemåneden der nærmer sig samt et til den anden måned. Min-mave har knap 7 millioner sidevisninger på en måned, og for en fast pris kan du altså købe denne plads i rotationen og så vil jeg gerne love dig at du er sikret min. 500.000 bannersidevisninger (impressions) i løbet af de 2 mdr. du er med i rotationen.. Jeg har valgt at lave en KØB NU pris som er på kun 2995 kr excl moms pr. bannerplads. Hvad venter du på? Har dine-butik og/eller produkter brug for ekstra opmærksom nu hvor finanskrisen raser og julen nærmer sig, så har du muligheden lige nu og her Send en mail til mig på admin@min-mave.dk Da antal sidevisninger pr. plads i rotationen skal passe med antal sidevisninger i alt på Min-mave er der et begrænset antal pladser, og de første 5 er allerede optaget.
En opsummering :
Amino rabat : Bestiller og betaler du i løbet af uge 47 får du 20 % i Amino rabat - din pris vil altså kun være 2396 kr excl. Moms. Bestiller og betaler du i løbet af uge 48 får du 15 % i Amino Rabat - den pris vil så være 2545 kr ecxl. Moms Bestiller og betaler du i løbet af uge 49 får du 10 % i Amino Rabat - den pris vil være 2695 kr excl. Moms. Og bestiller og betaler du i løbet af uge 50 får du 5 % i Amino Rabat - den pris vil være 2845 excl. Moms.
Jeg kører efter først til mølle - princippet, så hvor længe tør du vente?
Jeg glæder mig til at byde dig velkommen som annoncør på Min-mave Held og lykke med dine forretninger og rigtig god jul |
http://netnationen.dk/search/domain/min-mave.dk/
Ikke ti-tusinder af kvinder hvis man spørger mig..
Desuden synes jeg også at det er usmageligt at en moderator bruger siden til at reklamerer/sælge sine egne produkter her på siden.
http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=min-mave.dk&submit.x=43&submit.y=5