Jeg synes du rammer helt i plet med dit indlæg.
OG du får svaret kritikerne på en yderst rimelig, jordnær og saglig måde. Jeg selv prøver at sikre at nye deltagere får etableret effektiv bogføring fra starten med regnskabsoverblik hensættelser til moms, skyldig skat, kreditorer og at de kan svare enhver sit til tiden. De fleste klienter akkumulerer hurtigt kapital og likviditet i de nye selskaber. Som jeg har fortalt dig kan vedtægter skrives ekstremt simpelt og det tager ikke mere end 10-15 minutter per selskab. Du burde nu ringe mig op for en generel drøftelse. Stiftelse af selskaber og efterfølgende drift har imidlertid mange andre aspekter og deltagerne bør understøttes af en generelt regnskabs- og skattekyndig som Peter Revisor, eller undertegnede, eller Jørgen OLsen eller andre rationelt tænkende regnskabsfolk. Der er INGEN gode grunde til at lave skuffeselskaber for SMBA-selskaber. Det er et totalt spild af tid og penge. Den form for bogføring og regnskabsassistance, som vi tilbyder indeholder præcise balancer fra starten mens vi graver os flere år baglæns for eksempelvis at sikre indriven af for megen betalt skat. Klienter får også hurtigt rimeligt præcise likviditetsoversigter 2-3 måneder frem i tiden sammen med ajourført bogføring. De små virksomheder har meget lidt brug for alle de komplicerede og irrelevante spidsfindigheder, som den gode selskabsadvokat kommer med. Faldgruberne kan ganske let undgås. |
Ejler Ottesen:De små virksomheder har meget lidt brug for alle de komplicerede og irrelevante spidsfindigheder, som den gode selskabsadvokat kommer med. Faldgruberne kan ganske let undgås.
Øh som jeg forstod JT's indlæg var det netop ikke en kundegruppe han henvender sig til?