Ja jeg må jo desværre sige at det er dybt beskæmmende at opleve en revisor komme med en sådan udtalelse. Jeg behøver jo bare at tænke på den tanke jeg tit selv sidder med, når man læser svar her på Amino: at det er godt at brugerne ikke kan gøre et krav om rådgiveransvar gældende for svar der er givet her på Amino, og det gælder såmænd også nogle af dine svar Peter. Samtidig må jeg også ligesom Jacob sige: Kender du da nogle Peter og hvad er det iøvrigt der begrunder dette "holdningsskift". På mig virker det lidt som at du måske er gået ind i en slags samarbejde med nogle af dem, siden du nu reagerer så kraftigt mod Jacob og co. Gå ud til andre advokater, hør hvad de skal have for det, så har du et fornuftigt sammenligningsgrundlag, men lad være med at sammenlign det med nogle som blot udbyder selve registreringen af selskabet. Det er det mindste af det hele. |
Bent...jeg vil ikke være uvenner med nogen....men der er så mange andre, der er gået i den anden grøft!
Dine svar er nu heller ikke altid 100%, mange gange også til mere skade end gavn!
Hvis vi nu skal blive personlige, som du åbenbart lægger op til.
Jeg efterlyser en forklaring på rådgiveransvar i forbindelse med oprettelse af et SMBA...som åbenbart
ikke kan fås...og jeg forstår slet ikke, at du farer sådan op, idet dette her slet ikke på
nogen måde kører mod dig.
Slut..herfra!