Det er god humor det her. "Så vender vi lige pakkerne på hovedet og får bedre IP telefoni".
Jeg tror fra nu af jeg vil skær alle MLM'ere over en kam, og lade denne tråd sætte niveauet. Måske lidt synd for en enkelt eller to derude, men det her er jo symptomatisk blålys over hele linien...
I første tilfælde ca. 60.- 1 % af egene kunders forbrug
mellem 0 og 9999.- i dit tilfælde 5000.- + 950.- i abonnement = 5950.- og hvis
du oven i købet skaffer dem inden for dine første 30 dage, får du også en bonus
på 3000.-
I andet tilfælde 0.- da du ikke har nogen personlige kunder,
da alle dem du ”sælger” til, får egen mobilaftale ind under sig selv. Og det gælder
også for dine forhandler under dig. Hvis I ikke selv bliver kvalificerede med
de kundepoint som kræves, udbetales ingen provision.
-Som jeg prøvet at sige, ideen i mlm er netop at BYGGE et team op af forhandler, der hver har 30-40 kunder. Det vil være et heste arb. at skaffe dem selv, hvorfor så ikke lave et team der sammen med dig skaffer dem?
At få en 8 - 10 direkte sammenarbejds partner, der sammen arbejder på at lave det samme, så alle få glæde af det arbejde, er da klart at foretrække frem for at lave det hele selv. I ACN kan du kun få succes og penge ved NETOP at hjælpe andre til at tjene penge. Når du hjælper andre , hjælper du indirekte dig selv, dvs. hvis du ikke hjælper andre til at tjene penge , så kan du kun tjene småbeløb.
Det er der jo slet ikke nogen der har interesse i at sælge dig for hvis man bare får en lille del af en stor marked og bliver belønnet af det mdr efter mdr hvorfor skulle man så sælge i stedet for at hjælpe flere til at få en del af markedet?... Det giver jo helt sig selv for dem som er glade for sit 7-15 job med x antal kr i timen??? Det er ikke nemt at forstå!!
Det er jo nemt at se hvordan det virker... Hvis du kan tjene 1 % af hvad 100 mennesker laver eller tjene 100 % af hvad 1 mand laver! Det er jo det som er det gode ved MLM at man laver en fortjeneste som kun vokser mdr efter mdr.. De folk som starter i ACN og som ikke stopper igen det er jo dem som kan lave det som skal til for at de kan lave om på deres indtjening.. Systemet virker...