For at få procenter af hvad dit team laver skal du har 40 +, så er du sikkeret frem over. Men i steden for at skrive hele forretnings modelen i små bider, hvorfor kommer i ikke bare til en forretningspræsentation ? Så kan i får svar på alle jeres spørsmål, enda af vores topleder, min upline holder et på tirsdag i Køge, fra 19.00 til 20.30. Jeg er sikker på at Klaus Hvid Nilsen (rvp) vil svare på alt !!
Jeg kan godt forstå at nogen vælger at oprette sig anonymt, for det ville da være fristende at sende et link til "Kontant" og have dem til at kigge lidt på de der omvendte pakker!
For at få procenter af hvad dit team laver skal du har 40 +, så er du sikkeret frem over. Men i steden for at skrive hele forretnings modelen i små bider, hvorfor kommer i ikke bare til en forretningspræsentation ? Så kan i får svar på alle jeres spørsmål, enda af vores topleder, min upline holder et på tirsdag i Køge, fra 19.00 til 20.30. Jeg er sikker på at Klaus Hvid Nilsen (rvp) vil svare på alt !!
Fordi med de uklare svar man får her, er der en overvejende sandsynlighed for at man kommer til at spilde sin tid eftertrykkeligt. Hvis din kære ven Klaus Hvid dykker for meget ned i de her detaljer får han jo nok ikke nogen til at signe op. Så det gør han næppe. Kunne du ikke bede ham forklare sig herinde.
En gang til for prins Knud. Hvad tjener jeg på hvis jeg signer netop 39 kunder op på ACN?
Jeg kan og vil ikke herinde, da en fuld forretningspræsentation tag ca. 20-25 min, og jeg ikke vil gi dig en ufuldstændig præsentation. Klavs har skrevet her inde før, under GVT, og jeg får næppe ham til at gøre det igen. Systemet virker, og hvis du vil se hvordan , kom til Køge på tirsdag.
40 + betyder at hvis du skal have fult udbytte af din downline skal du have minst 40 presonlige kundepoint. I det tilfælde du ryger under, så har du 3 mdr. til at komme oven på igen. Men alt det vil jeg gerne forklare i detaljer i Køge på tirsdag..