Jeps, som regel er NM-repræsentanten, der ikke arbejder rigtigt med konceptet, hvis succesen udebliver. MEN man skal jo også være åben over for det faktum, at det rent faktisk kunne tænkes, at der fandtes et andet NM-firma, der passede bedre til en...!?
Derfor bør man undtagelsesvist ikke være afvisende overfor, at fordi man ikke får/fik succes med det ene NM-firma, så kan man heller ikke få det med et andet...!?
Under mit første bekendtskab med Nm / MLM fandt jeg ud af, at der fandtes et hav af forskellige NM-firmaer og NM-produkter. Jeg begyndte derfor grundig at undersøge alle mulige NM-firmaer, hvilket indebærer næsten alle NM-firmaer, der er medlem af ''Direkte Salgs Foreningen'' i Danmark.
Efter en periode med Amway var min konklusion, at fysiske produkter, demostrationer og home-parties ikke lige var mig - eller rettede sagt serviceydelser uden varelager var mere mig - og derfor faldt valget på ACN.
Dette giver jeg derfor en skalle nu, samtidig med at jeg/vi holder spændingen omkring lanceringen af mobiltelefoni, internet og VoIP-telefoni.
Således er mit ''gode råd'' til andre, at man finder et NM-firma, som man har det tilfredsstillende med. Men at man i opdagelsesfasen bør være åben og positiv (samt kritisk) omkring de forskellige NM-firmaer - indtil at man ''finder den rette hylde''.
Man bør dog holde sig for god til efterfølgende, at omtale andre (konkurrerende) NM-firmaer på en nedladende måde, da vi jo ''er gjort af det samme stykke stof''. I stedet bør man støtte de andre NM-firmaer og NM-kollegaer, hvor man kan komme til det, da vi har rigeligt med negative meninger i forvejen...!? |
Kære Thor Larholm
Jeg er ked af at måtte korrigere dig vedrørende dine oplysninger omkring ACN i Australien. ACN "is doing business as usual" i Australien efter de har fået dom for at deres kocept er i overensstemmelse med Australsk lovgivning. Denne information er offentlig tilgængelig.
Samtidig har australske debatfora tilsvarende dette fået fogedforbud mod publicering af oplysninger tilsvarende dem som du har publiceret, og er blevet domspålagt at publicere offentlig undskyldning til ACN på deres portal på forsiden med publicering af fogedforbuddet tillige.
De paralleller du drager til Danmark hvor ACN har gjort forretning i næsten 7 år er tillige ukorrekte. ACN´s koncept sammenholdt med L16 vedtaget i marts 2003 "lov om offentlige indsamlinger" et tillæg omkring ulovlige pyramidespil, understreger netop at network marketing og multilevel marketing er UNDTAGET fra denne lovgivning. Definition omkring disse koncepttyper er klart juridisk defineret i lovteksten og bemærksningerne. I bemærkningerne til lovgivningen står der ydermere, at "betaling for opnåelse af en forhandlerrettighed er ikke ensbetydende med at der er tale om et pyramidespil, men kan være led i et sædvanligt erhvervsmæssigt forhold." Samtidig er der i 1999/2000 statueret B-indkomst som selvstændigt erhverv i virke som uafhængig ACN repræsentant i Danmark og ACN optræder og deltager på lige vilkår i offentlige tilgængelige statistikker på telestyrelsens hjemmeside - en styrelse som er underlagt de offentlige myndigheder.
Der er derfor intet hold i dine udtalelser, da dine faktuelle data er forældede og ukorrekte.
Såfremt du ønsker at få dine faktuelle data på plads, bedes du venligst kontakte ACN direkte som følger:
www.acneuro.com uddrag af kontakt informations siderne:
Pressekontakt:
Henvendelser fra pressen bedes rettet til ACNs Communications & Marketing Director, Leon James, eller ACNs Senior Communications Manager, Natasha Pearson, pr. e-mail til: mediacontacts@acneuro.com, eller til telefonnummer: +31 (0) 20 355 6327.
Henvendelser fra pressen bedes rettet til ACNs Communications & Marketing Director, Leon James, eller ACNs Senior Communications Manager, Natasha Pearson, pr. e-mail til: mediacontacts@acneuro.com, eller til telefonnummer: +31 (0) 20 355 6327.
Mvh
GVT ApS
uafhængig ACN repræsentant