Hej Ellegaard, Sorry men jag tycker du och andra här inne skriver om 2bissi bara för att imponera på varann. Ni kommer inte med något jag som blivande kund kan använda.... Klart är vi alla olika och tur är det - Jag respekterar andras sätt att se saker har inga problem med det men tycker du inte att debatten börjar bli lite väl mycke nu? Du verkar vara en fokuserad och seriös person kom ett ett inlägg om 2bissi som lever upp till din standard.... Gläder mig... |
Se det her koncept
Euroman, du svarer jo ikke på hvad man spørger dig om, det er helt tydeligt at du kun er kommet her for at tage det her 2bissi koncept til forsvar. |
|
Så jag som trodde jag var ensam i denna debatt - kände mig som David och Goliat.. Tack för ett kanon gott svar, jag hade inte kunnat göra det bättre själv - Klart man ska ha respekt för lagen men ingen av oss är 100% oskyldiga bara nästan. Go Bissi
Euro Man |
Dato: 4/8/2006 12:19:54 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
I, der siger, at I kører efter forholdene, når I kører for stærkt. Hvilken faglig baggrund, har I for at vurdere de nævnte forhold? Undersøger I på forhånd uheldsstatistikkerne på de strækninger, hvor I vælger at placere jeres kriminelle handlinger? Ved I præcist, hvor hver eneste udkørsel på vejen er placeret, så I kan undgå at køre for stærkt netop på de steder, hvor der er størst risiko for at nogen ved en fejl går eller kører ud foran jer. Analyserer I asfaltens beskaffenhed, så I kender jeres præcise bremselængde ved den hastighed, I vælger? Næppe. I sidder formentlig i bilen og erfarer dag efter dag, at det går godt - og på den baggrund vurderer I, at netop I er i stand til at vurdere forholdene bedre end myndighederne, som har mulighed for at lave de relevante analyser og beregninger.
Nu ved jeg næsten ikke om jeg tør at puste til ilden, men jeg kan simpelthen ikke lade være
![]() Tror du da at myndighederne har foretaget en analyse af samtlige vejstrækninger i Danmark og tilfældigvis er kommet frem til at 80km/t er den hastighed hvor bremselængde, udsyn og asfaltens beskaffenhed højest kan forsvarers på samtlige strækninger?
Når jeg i nogle år har kørt mellem Aalborg og Thisted, mener jeg at jeg har en rimelig fornemmelse af hvilken hastighed vejlerne kan passeres med. Jeg har kun oplevet fodgængere på de dertil indrettede restepladser med deres huse - til gengæld er det før set, at der er cyklister på strækningen. Nu er hverken fodgængere eller cyklister usynlige på hverken 200, 300 eller 400m afstand, så jeg trækker da ud og giver dem plads.
(Der bliver tidligere nævnt 140km/t - min hastighed på den strækning er 110km/t)
Jeg har ikke bil, uden at vide hvilken relevans det har, da jeg det sidste år har kørt mange kilometer i både bil og lastbil
![]() (Har aldrig kørt for hurtig i byen, der kører jeg kun aldrig over hastighedsgrænsen men sommetider et stykke under den). Det ser dog ud til at de vil til at analysere de enkelte strækninger:
"Hastighed måske op på lige veje
Billister skal have lov til at køre 90 eller måske 100km/t på lige vejstrækninger med gode oversigtsforhold og få vejkryds, mener venstre. I følge Berligske Tidende overvejer partiets medlemmer af Folketingets Trafikudvalg at bede transportminister Flemming Hansen (K) om at iværksætte en screening af samtlige statsveje, så der kan indføres differentierede fartgrænser, som alene fastsættes ud fra lokale sikkerhedsvurderinger. Det vil betyde højere hastighed på veje med få ulykker mens hastigheden begrænes på veje med mange ulykker."
Kilde (som jo ofte skifter indhold): http://ttv.tv2.dk/index.php?side=148 |
Go Tommy - Let''s go. Inga andra här inne som har bra tipps till en Euro man? |
Hvis folk virkelig var så gode til at bedømme hvor hurtigt det er rimeligt at køre, som de selv mener, så ville der ikke blive slået så mange ihjæl. Og særligt på landevejene, hvor mange mener de sagtens kan køre hurtigere end tilladt, dræbes alt for mange. Men hvis der er nogen der fortsat synes, at denne syge ide holder, vil jeg da mene det er logisk at de udvider konceptet til også at støtte voldstægtsmænd, der mener de er bedre til at vurdere hvad kvinder vil have end de selv er, terrorister der selv mener de har en god sag - og kan argumentere for den ligeså påståeligt som fartglade billister, eller pædofile der ved bedre hvad der er "godt for børn" end alle vi andre. Ja, i princippet er der vel ingen lov som er god nok, og som de ikke kan argumentere for at man sagtens kan bryde når og hvis man har lyst. Politikerne er jo så dumme, og vi er så kloge. Hurrar!
|
Dato: 4/16/2006 12:03:13 PM Forfatter: Mikkel deMib
Hvis folk virkelig var så gode til at bedømme hvor hurtigt det er rimeligt at køre, som de selv mener, så ville der ikke blive slået så mange ihjæl. Og særligt på landevejene, hvor mange mener de sagtens kan køre hurtigere end tilladt, dræbes alt for mange. Men hvis der er nogen der fortsat synes, at denne syge ide holder, vil jeg da mene det er logisk at de udvider konceptet til også at støtte voldstægtsmænd, der mener de er bedre til at vurdere hvad kvinder vil have end de selv er, terrorister der selv mener de har en god sag - og kan argumentere for den ligeså påståeligt som fartglade billister, eller pædofile der ved bedre hvad der er ''godt for børn'' end alle vi andre. Ja, i princippet er der vel ingen lov som er god nok, og som de ikke kan argumentere for at man sagtens kan bryde når og hvis man har lyst. Politikerne er jo så dumme, og vi er så kloge. Hurrar!
For at styrke jeres profil, kunne I så investere jeres overskud i virksomheder der arbejder med import af ludere fra Østeuropa, heroinproduktion i mellemøsten eller andre spændende iværksætterområder...
HA HA HA
![]() Det er der i øvrigt også mange flere penge i.
mvh. RENEGADE
|
Med venlig hilsen
René Nielsen
En bilists i for fart var i dag årsag til, at en far blev dræbt, da han trillede af sted med en barnevogn på en mindre vej uden for Århus. Faderen, der var midt i 20''erne, gik ad Hovvejen mellem Tranbjerg og Hasselager, da han ca. kl. 11 blev ramt af bilen. Han blev dræbt, mens barnet overlevede. Påkørslen skete ved en bakketop, som er vanskelig at overskue, og en bilinspektør vurderer, at bilens fart var oppe på 130 kilometer i timen. Det var den 20-årige bilist selv, der anmeldte ulykken. Bilisten vil nu blive sigtet for bl.a. uagtsomt manddrab.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3983562 |
Det var ett nytt sätt att se på det. Men det är en sak jag inte förstår, kanske kan du hjälpa mig här?... Om ja råkar köra 14 kmh över 110 på motorvägen - är jag då ett av ovannämda voldsmän? Dom flesta kör lite för fort och har alltid gjort det är då inte lösningen på detta problem stopp av hästkrafter i alla bilar? Varför kan man köpa en bil med 200 kmh som topfart när man inte får köra så fort? Men det är klart vi som kör som ska sätta gränsen..... Om man har oturen att skada andra med sin bil så betalar försäkringen även om det är försäkrings tagarens fel. Jag tror inte folk kör som galningar bara för att ex Codan betalar. Men det finns säkert dom som gör det.
2, Olyckor i trafiken. Hur exakt gick dom till? Dom flesta är påverkade av alkohol eller andra rusmedel. Jag har kört bil dagligen i 20 år och i hela Europa utan en repa i lacken. Dom som är orsak till många olyckor i trafiken är dom utan motorvägs rutin. Dom vet inte hur man kör på en motorväg. Regel ett. Gör platts till dom som kör fortare än dig. Lek inte polis. 2 Blinka i god tid innan du byter fil. 3 Se dig för noga innan du byter fil. 4 Håll ansvarligt avstånd till dom framför dig. 5, Tro aldrig att dom framför dig vet att du kommer. Risken är stor att dom inte har sett dig för dom använder inte sina speglar..... Detta är sättet man kör på i hela Europa och tro mig det fungerar utmärkt även i högre farter. Men det finns alltid risker när man kör bil så var försiktig....
Tack för ett gott inlägg.
Euro man |