Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se det her koncept

Side 5 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/6/2006 1:01:44 PM Forfatter: Thor Larholm
Jeg tror gutterne fra 2Bissi har taget vores konstruktive feedback til efterretning, deres side er ihvertfald ændret nu:
''Vi takker for den feedback vi har fået fra forskellige forums, og vi går nu videre med arbejdet på siden og vores koncept. Vi går inden for kort tid online med den færdige side med et tilbud til dig du ikke kan sige nej til.''

Men deres pressemeddelse er stadig online - endda med et link til
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:15
Dato: 4/4/2006 3:55:09 PM Forfatter: Dennis Langthjem

Tak for den fine omtale Lasse ;-) Ja, det er mig som står bag alt det tekniske på 2bissi.com og jeg er ret stolt af hele det bagvedliggende system (Mit eget CMS med nogle specielle tilføjelser)

Skal da love for 2bissi (og du, Dennis..) har fået kam til håret i denne tråd...

Lazer ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 05:22

Hvad med at udvide konceptet til at betale erstatning til voldsofre på vegne af overfaldsmænende? Eller sende champagne til indsatte, der sidder inde for at have kørt en tilfældig fodgænger ned i spirituspåvirket tilstand.? 

Nogle gange fatter jeg ikke hvorfor vi gik væk fra den gode tradition med at hænge folk på hjul og stejle til skræk og advarsel.
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:57
QUIZ: Hvor stærkt må man køre i byen inden man får klip i kørekortet?
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:03

Dato: 4/7/2006 10:57:05 AM Forfatter: Dennis Langthjem QUIZ: Hvor stærkt må man køre i byen inden man får klip i kørekortet?

50% overskridelse....?

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 4. Apr 06
Skrevet kl. 11:21
Nej ... og jeg mener, i en 50km/t byzone, hvor hurtigt må man køre før der er klip i kortet (og en kæmpe bøde)?
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 13:26

Det erjo hamrende ligegyldigt, Dennis!

Du skal bare holde dig under de lovlige 50 km/t, så behøver du ikke spekulere mere over det. Samtidig kan jeg være mere tryg ved at lade mine børn bevæge sig udenfor vores egen lille villavej!
Tilmeldt 4. Apr 06
Skrevet kl. 13:52

Morten, jeg forstår dine bekymringer, men...

Var der flere fartovertrædere da bøderne var lavere? Nej!
Vil der blive færre fartovertrædere hvis bøderne blev sat yderligere op? Nej!
Det eneste der har haft en virkning er klippekortet, og hvis du har læst lidt mere i dybden på 2bissi vil du også have set at en bøde+klip ikke giver nogen udbetaling.

Og så lige svar på min quiz: 64 km/t i by zone. Så har du en overtrædelse på 30%, hvilket giver et klip og en bøde på 2400,-
Hvor tit er man ikke lige oppe og røre uden at man tænker videre over det? For det er jo bare 14km/t.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 14:37
Der er meget stor forskel på at blive ramt med 50 eller 64 km/t af en bil.

Du syntes det er ok at bryde loven hvis man bare gør det lidt?
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 14:50
Dato: 4/7/2006 1:51:52 PM Forfatter: Dennis Langthjem
Var der flere fartovertrædere da bøderne var lavere? Nej!
Vil der blive færre fartovertrædere hvis bøderne blev sat yderligere op? Nej!
Det eneste der har haft en virkning er klippekortet, og hvis du har læst lidt mere i dybden på 2bissi vil du også have set at en bøde+klip ikke giver nogen udbetaling.

Altså mener du ikke, at der skal være bødestraf?

Nej Dennis, du forstår ikke min bekymring - for den går på, at personer jeg ellers anser for at være fornuftige, tænkende mennesker kan lancere koncepter á la jeres.

Jeg er DYBT uenig i din følgeslutninger og finder jeres koncept moralsk forkasteligt. Jeg så gerne at der blev MANGE flere automatiske fartkontroller og at mange flere fartsyndere mistede deres kørekort. For de er til fare for dem selv og alle os andre.
 Mellem Vadum og Aalborg er der en strækning der er tosporet (altså 4 spor i alt) med autoværn i midten. På denne strækning bliver jeg ofte overhalet af bilister, der overskrider hastighedsgrænse på de 80 med mere end 20 km/t. Og bevares, det virker da næsten som en motorvej. Lige bortset fra, at der altså ikke er nogen afspærring indtil cykelstien - og jeg har mere end een gang oplevet at en hurtig bilist var skyld i at en anden måtte ud på cykelstien for at undgå et havari!

Der er INGEN undskyldning for at køre for stærkt. Punktum.
(desuden vinder man ufatteligt lidt tid ved det...)

Side 5 ud af 10 (97 indlæg)