Som beboer på Åboulevard, hvor jeg ser min. 1 trafikuheld om måneden, vil jeg også lige komme med en kort kommentar. FØJ HVOR USMAGELIGT!!!! Tænk at belønne folk i at køre dårligt, hvilket i flere tilfælde ender i mange menneskers død og ulykke!
Det skal nok give jer rigtig god omtale, når der står en fartidiot af en klaphat som i har sponsoreret et sted med sin betalte fartbøde i den ene hånd og en dræbt gravid kvinde, hendes kæreste, hans ven, og en moder der begår selvmord i bar sorg bagefter, i den anden hånd. FLOT koncept.
Jeg er normalt stor tilhænger af folk der kommer med sjove koncepter og tossede tiltag - men det der, er rent ud sagt Ækelt og meget usmageligt.
Det vil svare lidt til at sponsorere folk der smulger heroin ind i landet - Vi betaler jeres ophold i fænglset, hvis i blir knaldet.
Og nu jeg er igang, fatter jeg ikke at et ulækkert koncept som www.razzia.dk også får lov til at eksistere... men tja... folk kan vel være ligeglade, så længe det ik er en af deres kære familiemedlemmer der mister livet eller dele af det.
AD |
Dato: 4/6/2006 10:38:32 AM Forfatter: TommyDato: 4/6/2006 12:23:33 AM Forfatter: ellegaardHvordan man på nogen måde kan argumentere for en overtrædelse af loven er mig komplet ubegibeligt. [...] ! Kald mig bare hellig, men jeg mener rent faktisk at man skal overholde loven - hele loven!Ovenstående er så overdreven autoritetstro, at det nærmest kan sætte et samfund i stå - eliten ville have elsket dig under enevældet, men det er bare ikke hensigtsmæssigt blindt at rette ind til højre i dagens samfund.
Hov hov! Jeg er under ingen omstændigheder tilhænger af at man blindt retter ind til højre!
Men jeg mener at man skal overholde lovene. Er man uenig i dem har man i et demokrati masser af mulighed for at gøre sine holdninger kendte (den meget omtalte ytringsfrihed
), og er man ihærdig nok kan man med mediernes velvillige hjælp også få lavet om på en del ting.
Jo, man skal holde til højre, hvis loven siger det - men hold endelig øjnene åbne og råb ud til alle verdenshjørner at det er en tåbelig lov, hvis du har gode argumenter for at du burde køre i venstre side i stedet.
Det er ikke bare din ret i et demokrati - det er din forbandede pligt.
Men det er ikke ensbetydende med at jeg må køre stærkere end loven tillader blot fordi min bil er ny og sikker, vejen er lang og lige og ser fri ud. Loven tager nemlig hensyn til at der findes andre trafikanter end dig.