Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se det her koncept

Side 4 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som beboer på Åboulevard, hvor jeg ser min. 1 trafikuheld om måneden, vil jeg også lige komme med en kort kommentar.

FØJ HVOR USMAGELIGT!!!! Tænk at belønne folk i at køre dårligt, hvilket i flere tilfælde ender i mange menneskers død og ulykke!

Det skal nok give jer rigtig god omtale, når der står en fartidiot af en klaphat som i har sponsoreret et sted med sin betalte fartbøde i den ene hånd og en dræbt gravid kvinde, hendes kæreste, hans ven, og en moder der begår selvmord i bar sorg bagefter, i den anden hånd. FLOT koncept.

Jeg er normalt stor tilhænger af folk der kommer med sjove koncepter og tossede tiltag - men det der, er rent ud sagt Ækelt og meget usmageligt.

Det vil svare lidt til at sponsorere folk der smulger heroin ind i landet - Vi betaler jeres ophold i fænglset, hvis i blir knaldet.

Og nu jeg er igang, fatter jeg ikke at et ulækkert koncept som www.razzia.dk også får lov til at eksistere... men tja... folk kan vel være ligeglade, så længe det ik er en af deres kære familiemedlemmer der mister livet eller dele af det.

AD

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:08
Dato: 4/6/2006 10:38:32 AM Forfatter: Tommy
Dato: 4/6/2006 12:23:33 AM Forfatter: ellegaard
Hvordan man på nogen måde kan argumentere for en overtrædelse af loven er mig komplet ubegibeligt. [...] ! Kald mig bare hellig, men jeg mener rent faktisk at man skal overholde loven - hele loven!
Ovenstående er så overdreven autoritetstro, at det nærmest kan sætte et samfund i stå - eliten ville have elsket dig under enevældet, men det er bare ikke hensigtsmæssigt blindt at rette ind til højre i dagens samfund.

Hov hov! Jeg er under ingen omstændigheder tilhænger af at man blindt retter ind til højre!
Men jeg mener at man skal overholde lovene. Er man uenig i dem har man i et demokrati masser af mulighed for at gøre sine holdninger kendte (den meget omtalte ytringsfrihed), og er man ihærdig nok kan man med mediernes velvillige hjælp også få lavet om på en del ting.
Jo, man skal holde til højre, hvis loven siger det - men hold endelig øjnene åbne og råb ud til alle verdenshjørner at det er en tåbelig lov, hvis du har gode argumenter for at du burde køre i venstre side i stedet.

Det er ikke bare din ret i et demokrati - det er din forbandede pligt.

Men det er ikke ensbetydende med at jeg må køre stærkere end loven tillader blot fordi min bil er ny og sikker, vejen er lang og lige og ser fri ud. Loven tager nemlig hensyn til at der findes andre trafikanter end dig.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:22
Dato: 4/6/2006 11:07:37 AM Forfatter: ellegaard
 Loven tager nemlig hensyn til at der findes andre trafikanter end dig.

Samt til det faktum at 95% af de danske bilister vurderer, at der kører bedre end de fleste andre.

mvh Hans
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Dato: 4/6/2006 11:07:37 AM Forfatter: ellegaard [QUOTE]Dato: 4/6/2006
Jo, man skal holde til højre, hvis loven siger det - men hold endelig øjnene åbne og råb ud til alle verdenshjørner at det er en tåbelig lov, hvis du har gode argumenter for at du burde køre i venstre side i stedet.
Det er ikke bare din ret i et demokrati - det er din forbandede pligt.

Så misforstår jeg måske bare dit forrige indlæg, da jeg forstår ovenstående og nedenstående som direkte modsætninger.

>Hvordan man på nogen måde kan argumentere for en
>overtrædelse af loven er mig komplet ubegibeligt.

Men jeg trækker mig ud af debatten og lader jer diskutere videre. Min mening er stadig at det forretningsmæssigt er et fint pr-stunt, vi kan jo se hvor meget røre det har skabt herinde, så der vil nok være mulighed for medieomtle :)

Razzia.dk får jo folk til at kører langsomt, og det er vel lige akkurat formålet med fartkontrol? Politiet har i hvert fald intet i mod dem - folk modtager stadig advarsler mange timer efter politiet er taget hjem.

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:39
Hvad var egentlig baggrundshistorien med at de ville stifte et decideret forsikringsselskab?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:42
Dato: 4/6/2006 11:39:17 AM Forfatter: Thor Larholm
Hvad var egentlig baggrundshistorien med at de ville stifte et decideret forsikringsselskab?

Den ide er vel kommet efter en del bajere til en gymnasiefest...

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 11:44
Hold da fast for et uetisk koncept! Jeg gad godt nok ikke have noget som helst at gøre med sådan noget, er du (manden bag CMS systemet) stolt af hvad dit håndværk bruges til?

Hvad med at begynde at betale børnelokkerens slik? Eller fodboldt bølles bøder? Hvor går grænsen?

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 12:30

Næ-næ, nu skal du ikke stikke, nu hvor debatten er så godt i gang!

Jeg ser ingen modsætning, tværtimod. Der er for mig stor forskel på at argumentere for en lovændring og så på at opfordre til overtrædelse - men det ermåske bare mig der er gammeldags?

Jeg er enig med dig i at det er pr-stunt af rang, men jeg er ikke sikker på effekten. Fyrene, konceptet, cms mm. har i hvert fald fået en ordenlig ridse i lakken. Jeg ville ikke kunne tage dem seriøse som samarbejdspartnere hvis jeg stod og manglede et cms - og det er vel ikke deres mening? Og i så fald er stunten nok blevet lidt for farligt for udøverne...
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:02
Jeg tror gutterne fra 2Bissi har taget vores konstruktive feedback til efterretning, deres side er ihvertfald ændret nu:

"Vi takker for den feedback vi har fået fra forskellige forums, og vi går nu videre med arbejdet på siden og vores koncept.
Vi går inden for kort tid online med den færdige side med et tilbud til dig du ikke kan sige nej til."

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 13:44
Dato: 4/6/2006 11:39:17 AM Forfatter: Thor Larholm

Det er vist min bemærkning du svarer på.

Jeg er ikke klar over om det er de samme personer, men jeg talte med en ung dame i Paris for lidt over et års tid siden, der nævnte et lignende koncept. En af hendes venner ville starte et decideret forsikringsselskab med en forsikring til omtrent 300 kr. pr. måned, som netop skulle "æde" de fartbøder man nu måtte få - dog med begrænsninger a la dem 2bissi også har.

Det regnede jeg ikke med var muligt - og var det muligt, så ville hullet hurtigt blive lukket.
Side 4 ud af 10 (97 indlæg)