2bissi |
Dato: 4/4/2006 1:42:00 AM Forfatter:Thomas JP Se det her koncept.. 2bissi
Nå, så fandt de alligevel ud af, at det ikke var så smart (eller muligt) med et decideret forsikringsselskab.
Nå, så fandt de alligevel ud af, at det ikke var så smart (eller muligt) med et decideret forsikringsselskab. |
Halløjsen! Det er jo bl.a. Dennis fra www.Cimplesite.dk der er med på www.2bissi.com - eller ihvertfald nævnt som partner - han har bl.a. skabt vores interne forhandlerportal, fantastisk stykke arbejde. Der er krummer og talent i ham ;-)
MVH Lasse Burholt |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Tak for den fine omtale Lasse ;-) |
|
Det er primært som pr-stunt at jeg kan se ideen i det.
- Jeg kan personlig ikke bruge konceptet til ret meget. Det skulle dog lige være for at købe en trøje, og så kører forbi en fotovogn med de max tilladte km/t... det kunne da være meget morsomt at få tilsendt et billede af en selv med tilhørende bøde, mens man sidder i en t-shirt, hvor der står "Vi betaler dine fartbøder". Den skulle op på væggen |
Normalt når noget er gratis, så SKAL det være gratis og ikke betinget af et køb. Dvs. at du kan kræve at få det der er gratis udleveret uden at foretage et køb. Jeg hørte på et tidspunkt et interview med en jurist fra forbrugerstyrelsen, som ringede til en masse firmaer, som reklamerede i et kuponhæfte. Hun krævede at få de annoncerede gratis ting tilsendt uden beregning. |
Hej. Hvis du læser på siden vil du erfare at du får en bonus for køb af reklame artikler. Du kan jo ikke opkræve bonus af noget før du har købt noget. Du kan jo heller ikke gå ind til SAS og sige at du gerne vil have 25000 eurobonus point bare fordi at SAS giver bonus point til deres kunder...... |
Jeg hæftede mig mest ved den her sætning: Køber du en af vores reklame artikler giver vi dig kvit og frit en bissi-billet med i købet. Denne bissi-billet kan du indløse hos os når du får en fartbøde, og få refunderet op til DKK 1.500,- på din bøde. Nemt og ligetil. Det er bestemt ved lov at flyselskaber må give bonus. Læs markedføringslovens §6 stk. 1-7 |
usmageligt.
Papnæser der kører for stærkt skal betale. Vend konceptet om, og sig der er gratis trøje til dem som ik får fartbøder. Eller skriv at t-shirten bliver inddraget, hvis ejeren går i fotofælden. |