Du må også gerne sende bogen til: Prospeed.dk CVR-nr.: DK29490597 |
Kære Flemming
Du må også meget gerne sende et til mig
Oneex
Tada M. Ali
Lundtoftegårdsvej 11-6TV
2800 Kgs. Lyngby
CVR : 30478959
Du må også gerne sende bogen til: Prospeed.dk CVR-nr.: DK29490597 |
Kære Flemming Du må også meget gerne sende et til mig
Oneex Tada M. Ali Lundtoftegårdsvej 11-6TV 2800 Kgs. Lyngby CVR : 30478959
|
Nu har jeg siddet i 20 minutter og læst samtlige indlæg, og er efterhånden hooked på at købe den bog der:-) Jeg har læst mange bøger om salg/mersalg/kundeservice (også af dem som der anbefales herinde under faglitteratur), og ligemeget hvad har hver og en kunne give mig et smil på læben og give mig nye ideer. I som siger i er iværksættere, turde alligevel ikke bestille bogen før first mover(once again)Martin Thorborg turde - så var det lige pludselig ok at gøre det. Sikke en gang offentligt hyl........ Let nu røven mennesker/iværksættere/drengerøve(og pigerøve eller hvad det hedder), og så GØR - tag nu skridtet, og så tag de knubs det koster - fuck om i fejler, det er kun penge i taber denne gang, ikke livet. Jeg har flere gange fucked hele Jubiis reklame/banneropsætning op, og dummet mig, men har da lært af det, og bare spørg Martin om jeg havde det svært - med en chef som Lars Bo, skulle jeg sgu nok få at vide hvis jeg gjorde galt... - så keep on, og gør noget - gerne før Martin gør det denne gang:-) - (dermed ikke sagt at jeg er god/perfekt, men jeg gjorde som JEG ville, og måtte tage de stryg der kom) OP med iværksætteri og antijante - op med Amino, og op med alle os seje mennesker der TØR bryde vaner, love, og regler.... Hep! (for at bevise at jeg tør stå ved hvad jeg siger gik jeg ind på rigmand.es, og ville bestille bogen - så var sitet sgu nede - talk about circumstances:-)
|
Flemming Juliussen |
Så er bogen bestilt:-) Jeg ser frem til at fordybe mig, og blive rigere på råd og viden i første omgang....... Har lige været inde på www.rigmand.es - det glæder mig at en sådan selfmade man øser ud af erfaringen:-) Og skulle Flemming tjene en skilling eller 2 på det - så er det da bare fedt, for så er der ENDNU mere overskud til at dele mere sjov og erfaringer med os andre som åbenbart hellere vil sable ideer ned, end at passe vores virksomhed:-)
Hygge, og hav en THUNDER THURSDAY....udover Mandagen herunder
|
Jeg har nu læst bogen er den rigtig god. Der er mange ting der er værd at lytte til og så er den let læst. |
Det var måske en idé at sende en til Jørgen Poulsen også |
mvh Bent
Rigtig original ide at give bogen til Poul Nyrup Andersen på hand fødselsdag. Håber også at du inviterede ham ind på denne hjemmeside. Så kunne han måske skrive lidt om hvordan Aminoer kunne blive politikere? Det ville være dejligt med flere erhvervsfolk i Folketinget. I den anledning vil jeg komme med et forslag om en ny link som (redigeret) kunne gå videre til alle folketingets medlemmer. Her kunne vi skrive om de unødige forhindringer iværksættere møder og som politikerne kunne gøre noget ved. Jeg kan lægge ud med at man undersøgte hvorfor 50% af nye virksomheder lukker indenfor 3 år. Hvad er problemerne? Kender man problemerne kan man (politikerne) gøre noget ved dem. Det vil gavne både iværksætterne og Danmarks økonomi.
|
> Det ville være dejligt med flere erhvervsfolk i Folketinget. Jeg er ikke sikker på at jeg er helt enig :) For det meste synes jeg, at de personer der er gode politikere, og dem som er gode erhvervsfolk sjældent er de samme. Personligt ved jeg f.eks. at jeg ville blive en rigtig skidt politiker, så det holder jeg mig fra hehe Arbejdsprocesserne er helt forskellige. Den lidt "tunge" process det kan være at få flyttet på ting i et demokratisk system, at få alle med, kan virke ulideligt tung, for erhvervsfolk, der ofte bare gerne vil have nogle beslutninger taget og så komme videre. Der er mange hensyn man skal og bør tage i et godt demokrati, som man er helt fri om i en privat erhvervsvirksomhed. Men jeg synes det er helt rigtigt at mange politikere kunne have godt af en bedre viden om iværksætteri - og iværksættere kunne sikkert også have brug for lidt mere viden om det politiske beslutningssystem :)
|
Jeg tror at ALLE Folketingets medlemmer kunne have glæde af at læse om hvordan en iværksætter har knoklet for at få succes. Danmark er på mange måder et godt land for iværksættere. Alle de vigtige ting som post, transport, bankvæsen og telefoni fungerer godt.
|